9-3 2.2 92kw 2004, ei lähe kohe mitte käima

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
Dalka
Postitusi: 1
Liitunud: K Aug 26, 2020 19:13
Asukoht: Jüri
Auto:

#1

K Aug 26, 2020 19:23

Tere, esimene diisel ja esimene saab aga sõita ei saa.
Ühesõnaga külmalt hommikul käima ei lähe, ülipikalt starteriga kedrata siis lõpuks kuidagi veab käima kui aku ennem otsa ei saa. Lohistasin auto garaasi ja brakcleanriga läks käima, ning selgus, et kütus puha õline. Remondi mees ütles kas pihustid või pump. Foorumis tuulates jäi silma, et pihusti tihendid tõenäoliselt otsas. Kas keegi tallinnas tegeleb ja mis võiks hind olla? Kui väga kallis töö siis äkki keegi tahab tervikult osadeks osta!

Aitäh, kui keegi vaevab aidata infoga🙂
hull112
Postitusi: 85
Liitunud: E Apr 01, 2019 8:26
Asukoht: tartu
Auto: Saab 9 3 2.2 Tid ss

#2

N Aug 27, 2020 7:50

pikkalt käiamise põhus paistab olevat sellest et küttus vajub maha.õli küttuses tundub olema jah pihusti tihendite viga.
kui ikka käima läheb ja töötab normaalselt siis pumba viga ei kahtlustaks esialgu.proovi kütuse tagasivoolu voolikud ja kolmikud välja vahetada ja kütuse filtri kopsik üle vaadata.võib halvasti kokkupandud kopsiku tihendite vahelt õhku sisse lasta.
killer666
Postitusi: 19
Liitunud: P Juul 16, 2017 16:38
Asukoht:
Auto:

#3

R Aug 28, 2020 21:54

Viga on lihtne. Klapikambrikaane all on pihustite peal kummist tihendid mis väsivad ära. Sealt hakkab õhku sisse imema ja imeb ka õli sisse. Aitab kui panna uued tihendid. Töö keeruline pole, aeromotorisis olid need tihendid miski paar eur tk.

Teine lahendus oleks veidi kütuseüsteemi ringi teha. Nimelt needsamad pihusti tagasivoolud lähevad pumba pealevoolu ja kui need lekivad siis sealtkaudu imebki pump omale õhku vahele. Aitab kui pumba otsast panna see peenike ots pimedaks ja pumbale endale tagasivoolu klapp vahele. pihustite tagasivool tuleb siis ühendada pumba tagasivoolu.

Ja auto hakkab käivituma poolest pöördest. (muidugi tasub edaspidi ülitaset regulaarselt kontrollida ja kui hakkab õli juurde tulema siis ikkagi kummitihendid vahetada.)

edit: Ütlen kohe ära et see tühja ketramine sellele bosch vp44 pumbale ei meeldi. Ja kui see pump nahka läheb siis on m ja hambad ka.
Vasta