EGR klapid

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
hdurr
Postitusi: 5
Liitunud: E Aug 31, 2020 12:04
Asukoht:
Auto:

#1

E Aug 31, 2020 12:16

Hoi

Võimalik, et peaksin lähiajal vahetama EGR klappi. Valik on enamvähem järgnev: https://aeromotors.ee/kataloog/saab/9-3 ... 827;s10651
Kas kellelgi on kaalukaid argumente, miks nt odavama otsa klappe vältida? Või mida siin valikus üldse silmas pidada?
Lisaküsimus: ega elektroonilise EGRi vahetamisel ole mingit teemat, et peaks ka kompuutris midagi seadistama? Kui ei pea siis saaksin tööga vast ise hakkama.

Jõudu
hd

PS 2,2 TiD D223L mootoriga
hull112
Postitusi: 85
Liitunud: E Apr 01, 2019 8:26
Asukoht: tartu
Auto: Saab 9 3 2.2 Tid ss

#2

E Aug 31, 2020 16:17

võid ka kaaluda emulaatori paigaldamise peale jääks see egriga jamamine ültse ära
killer666
Postitusi: 19
Liitunud: P Juul 16, 2017 16:38
Asukoht:
Auto:

#3

E Aug 31, 2020 21:30

Ma pigem uuriks remapi selle raha eest. Laseks vähe võimsust ka juurde keerata. Teine asi on emulaator tõesti .
hull112
Postitusi: 85
Liitunud: E Apr 01, 2019 8:26
Asukoht: tartu
Auto: Saab 9 3 2.2 Tid ss

#4

E Aug 31, 2020 22:02

aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 734
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#5

T Sept 01, 2020 17:25

Nende odavamate alates 120.- + € , kogemus puudub, ise ostsin ca. 7 aastat tagasi 300.- € kanti mineva klapi ja töötab siiani (vana pidevast puhastamisest sai siiber), pole kordagi veateadet tekitanud. See on ka kõige kallim üks varuosa, mida mu auto 15 aasta jooksul minu käes on näinud. Ja veakoodiga seoses, vist isegi kustutas ise ära, aga täpselt ei mäleta.
hdurr
Postitusi: 5
Liitunud: E Aug 31, 2020 12:04
Asukoht:
Auto:

#6

K Sept 02, 2020 10:28

hull112 kirjutas:
E Aug 31, 2020 22:02
väike link ka emulaatorile.
https://www.emulatorshop.com/index.php? ... _language=
Tahad sa ka veidi jagada, et kuidas see emulaatori paigaldamine käib? EGRi enda vahetamisega peaksin lebolt hakkama saama.
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 734
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#7

K Sept 02, 2020 14:06

hdurr kirjutas:
K Sept 02, 2020 10:28
hull112 kirjutas:
E Aug 31, 2020 22:02
väike link ka emulaatorile.
https://www.emulatorshop.com/index.php? ... _language=
Tahad sa ka veidi jagada, et kuidas see emulaatori paigaldamine käib? EGRi enda vahetamisega peaksin lebolt hakkama saama.
Vana klapp jääb paigale (suletud asendis) ja see vidin läheb EGR-i pistikusse. Lisaks tuleb õhulugeja signaali juhe läbi lõigata ja emulaatoriga need ühendada.
Töötab nii, et saadab ajule väiksema õhukoguse (vist väiksema, mitte suurema), kui tegelikult, vastavalt EGR käsklustele. Juhend peaks kaasas olema ja midagi väga keerulist ei ole.
hdurr
Postitusi: 5
Liitunud: E Aug 31, 2020 12:04
Asukoht:
Auto:

#8

N Sept 03, 2020 19:05

Mhm, väga huvitav.

Selline küsimus ka, et praegu on ainus EGRi veale viitav sümptom, et mootorituli põleb. Jõud on olemas, suitsu ei aja jne. Ühesõnaga kas sellisega sõitmine peaks probleem olema või ei? Point selles, et varsti on ees selline paras 2500km sõit ja kui tahta enne seda vahetada/emuleerida, siis läheb sellega juba vaikselt kiireks.
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 734
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#9

N Sept 03, 2020 19:36

EGR klapi vea korral (9-5 88Kw - 9-5 ja 9-3 92Kw, kindlasti tõsisema vea korral) lükkab ta masina limp-home e. piiratud võimsusega reziimi, siis auto väga uimane ja üle 3000rpm ei lähe. Seega peaksid kõigepealt veakoodi lugemisega kindlaks tegema, milles tegelikult asi on.
hdurr
Postitusi: 5
Liitunud: E Aug 31, 2020 12:04
Asukoht:
Auto:

#10

N Sept 03, 2020 19:46

A sorry unustasin enne kirjutada. Veakood on p0400, aga limp mode'i ta küll läinud ei ole, kõik jookseb ilusti.
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 734
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#11

N Sept 03, 2020 21:36

Nii ongi, vaatasin WIS-ist üle, P0400 on väike EGR-i "häda", mõõdetakse kästud ja tegeliku EGR-i asendit, erinevus kuni 20%.
P040x aga on juba suur "häda" ja kaasneb ka "Limp Home" e. võimsus piiratakse.
Kaua "väike häda" kestab ... teagi, võid maha võtta ja puhastada, nii sain mina enamasti mõneks kuuks rahu.
hdurr
Postitusi: 5
Liitunud: E Aug 31, 2020 12:04
Asukoht:
Auto:

#12

R Sept 04, 2020 9:32

Paar päeva tagasi just puhastasin üle, clearisin tule ära, aga see ei aidanud. No eks näis, teen kõigepealt nv ühe pikema sõidu ära ja vaatab siis, mis saab.
Vasta