Hoi
Võimalik, et peaksin lähiajal vahetama EGR klappi. Valik on enamvähem järgnev: https://aeromotors.ee/kataloog/saab/9-3 ... 827;s10651
Kas kellelgi on kaalukaid argumente, miks nt odavama otsa klappe vältida? Või mida siin valikus üldse silmas pidada?
Lisaküsimus: ega elektroonilise EGRi vahetamisel ole mingit teemat, et peaks ka kompuutris midagi seadistama? Kui ei pea siis saaksin tööga vast ise hakkama.
Jõudu
hd
PS 2,2 TiD D223L mootoriga
EGR klapid
väike link ka emulaatorile.
https://www.emulatorshop.com/index.php? ... _language=
https://www.emulatorshop.com/index.php? ... _language=
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Nende odavamate alates 120.- + € , kogemus puudub, ise ostsin ca. 7 aastat tagasi 300.- € kanti mineva klapi ja töötab siiani (vana pidevast puhastamisest sai siiber), pole kordagi veateadet tekitanud. See on ka kõige kallim üks varuosa, mida mu auto 15 aasta jooksul minu käes on näinud. Ja veakoodiga seoses, vist isegi kustutas ise ära, aga täpselt ei mäleta.
Tahad sa ka veidi jagada, et kuidas see emulaatori paigaldamine käib? EGRi enda vahetamisega peaksin lebolt hakkama saama.hull112 kirjutas: ↑E Aug 31, 2020 22:02väike link ka emulaatorile.
https://www.emulatorshop.com/index.php? ... _language=
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Vana klapp jääb paigale (suletud asendis) ja see vidin läheb EGR-i pistikusse. Lisaks tuleb õhulugeja signaali juhe läbi lõigata ja emulaatoriga need ühendada.hdurr kirjutas: ↑K Sept 02, 2020 10:28Tahad sa ka veidi jagada, et kuidas see emulaatori paigaldamine käib? EGRi enda vahetamisega peaksin lebolt hakkama saama.hull112 kirjutas: ↑E Aug 31, 2020 22:02väike link ka emulaatorile.
https://www.emulatorshop.com/index.php? ... _language=
Töötab nii, et saadab ajule väiksema õhukoguse (vist väiksema, mitte suurema), kui tegelikult, vastavalt EGR käsklustele. Juhend peaks kaasas olema ja midagi väga keerulist ei ole.
Mhm, väga huvitav.
Selline küsimus ka, et praegu on ainus EGRi veale viitav sümptom, et mootorituli põleb. Jõud on olemas, suitsu ei aja jne. Ühesõnaga kas sellisega sõitmine peaks probleem olema või ei? Point selles, et varsti on ees selline paras 2500km sõit ja kui tahta enne seda vahetada/emuleerida, siis läheb sellega juba vaikselt kiireks.
Selline küsimus ka, et praegu on ainus EGRi veale viitav sümptom, et mootorituli põleb. Jõud on olemas, suitsu ei aja jne. Ühesõnaga kas sellisega sõitmine peaks probleem olema või ei? Point selles, et varsti on ees selline paras 2500km sõit ja kui tahta enne seda vahetada/emuleerida, siis läheb sellega juba vaikselt kiireks.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
EGR klapi vea korral (9-5 88Kw - 9-5 ja 9-3 92Kw, kindlasti tõsisema vea korral) lükkab ta masina limp-home e. piiratud võimsusega reziimi, siis auto väga uimane ja üle 3000rpm ei lähe. Seega peaksid kõigepealt veakoodi lugemisega kindlaks tegema, milles tegelikult asi on.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Nii ongi, vaatasin WIS-ist üle, P0400 on väike EGR-i "häda", mõõdetakse kästud ja tegeliku EGR-i asendit, erinevus kuni 20%.
P040x aga on juba suur "häda" ja kaasneb ka "Limp Home" e. võimsus piiratakse.
Kaua "väike häda" kestab ... teagi, võid maha võtta ja puhastada, nii sain mina enamasti mõneks kuuks rahu.
P040x aga on juba suur "häda" ja kaasneb ka "Limp Home" e. võimsus piiratakse.
Kaua "väike häda" kestab ... teagi, võid maha võtta ja puhastada, nii sain mina enamasti mõneks kuuks rahu.