diisli ketist ja selle vahetusest

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
kala
Postitusi: 73
Liitunud: K Apr 19, 2006 19:23
Asukoht:
Auto:

#1

R Veebr 23, 2007 11:12

Tahaks veidi infot traktorite kettide kohta. öeldakse et need on vastupidavamad kui bensukatel, kuid mis liigub see kulub ja mis kulub, see tahab väljavahetamist. Milline see heli on, mis tühikäigul käies tekib kui kett väsima hakkab? Kui palju see ketivahetus umbes maksab koos töö ja muude juppidega? Kas mootor võetakse ka traktoril maha et vahetada? Kõige nõmedam on asja juures see, et ei tea auto ajalugu, kätte saades oli odomeetrinäit u 100K, nüüd on u140, kuid rool näeb välja nagu oleks sellega juba 300k maha paarutatud. Mis kilometraazi juures tavaliselt see metallnöör väsib?
Parimat!
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#2

L Veebr 24, 2007 9:13

Kui mina viimanekord Troostsi käisin oli ees ~235 000km ja öeldi, et polegi vaja ketti vahetada;)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

P Veebr 25, 2007 8:27

Kettide eluiga sõltub otseselt mootori konstruktsioonist ja kaudselt kasutustingimustest. Kui besukal,9000`l on võimalik sõita ka 3-400tuh.km. ühe ketikomplektiga,siis 9-5`l palju üle 100 tuh. ei saa.Minu auto mootoril lubatakse miljon km.sõita sama komplektiga(teatud intervalli järel tuleb seadistada kõik võllid märki. Ketitootjaid on maailmas vist ainult 3tk,seega materjale süüdistada ei tasuks.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#4

P Veebr 25, 2007 11:12

Algselt postitas: Trionic
...Ketitootjaid on maailmas vist ainult 3tk,seega materjale süüdistada ei tasuks.

Lihtsalt küsimus mis haakub. Kas nn. B kategooria ketid (odavamad kui originaalid) tulevad samadest tehastest. Või on need eraldi teema?
:drive:
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#5

K Juul 11, 2007 15:56

Soojendaks teemat ja küsiks kusmaal see 2.2TiD ketivahtuse valulävi siis ikkagi olema peaks? 190K kellapeal ja info puudub kas on eelnevalt ketti vahetatud või ei...
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#6

R Juul 27, 2007 10:15

Dislal tuleb ketti siis vahetada, kui kett kolisema hakkab (noh, nagu bensukalgi), kuna ilmselt eestis pole veel 2.2 tid mootorid jõudnud sinnamaani kus ketivahetus kummitama hakkab, siis võib poolametlikult spekuleerida, et valdav osa 2.2 dislasid on eestis oma elueal läbi sõitnud 300tkm(samas võib see olla keritud ka 500tkmi pealt ja vbolla teeb disla mootor sellist häält et ketikolinat ei kuulegi) või vähe alla, ja kuna ketivahetus nii kuum teema pole siis järelikult kestab.
Ehk veelkord ketivahetus ei ole õlivahetus, mida tuleb iga kindlaksmääratud ajavahemiku järel teha.
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#7

R Okt 12, 2007 17:22

kuidas see "kolin" kõlab? intensiivne vali peksmine või ebamäärane sahin või x?
Vasta