Tahaks veidi infot traktorite kettide kohta. öeldakse et need on vastupidavamad kui bensukatel, kuid mis liigub see kulub ja mis kulub, see tahab väljavahetamist. Milline see heli on, mis tühikäigul käies tekib kui kett väsima hakkab? Kui palju see ketivahetus umbes maksab koos töö ja muude juppidega? Kas mootor võetakse ka traktoril maha et vahetada? Kõige nõmedam on asja juures see, et ei tea auto ajalugu, kätte saades oli odomeetrinäit u 100K, nüüd on u140, kuid rool näeb välja nagu oleks sellega juba 300k maha paarutatud. Mis kilometraazi juures tavaliselt see metallnöör väsib?
Parimat!
diisli ketist ja selle vahetusest
Kettide eluiga sõltub otseselt mootori konstruktsioonist ja kaudselt kasutustingimustest. Kui besukal,9000`l on võimalik sõita ka 3-400tuh.km. ühe ketikomplektiga,siis 9-5`l palju üle 100 tuh. ei saa.Minu auto mootoril lubatakse miljon km.sõita sama komplektiga(teatud intervalli järel tuleb seadistada kõik võllid märki. Ketitootjaid on maailmas vist ainult 3tk,seega materjale süüdistada ei tasuks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
...Ketitootjaid on maailmas vist ainult 3tk,seega materjale süüdistada ei tasuks.
Lihtsalt küsimus mis haakub. Kas nn. B kategooria ketid (odavamad kui originaalid) tulevad samadest tehastest. Või on need eraldi teema?
Soojendaks teemat ja küsiks kusmaal see 2.2TiD ketivahtuse valulävi siis ikkagi olema peaks? 190K kellapeal ja info puudub kas on eelnevalt ketti vahetatud või ei...
Dislal tuleb ketti siis vahetada, kui kett kolisema hakkab (noh, nagu bensukalgi), kuna ilmselt eestis pole veel 2.2 tid mootorid jõudnud sinnamaani kus ketivahetus kummitama hakkab, siis võib poolametlikult spekuleerida, et valdav osa 2.2 dislasid on eestis oma elueal läbi sõitnud 300tkm(samas võib see olla keritud ka 500tkmi pealt ja vbolla teeb disla mootor sellist häält et ketikolinat ei kuulegi) või vähe alla, ja kuna ketivahetus nii kuum teema pole siis järelikult kestab.
Ehk veelkord ketivahetus ei ole õlivahetus, mida tuleb iga kindlaksmääratud ajavahemiku järel teha.
Ehk veelkord ketivahetus ei ole õlivahetus, mida tuleb iga kindlaksmääratud ajavahemiku järel teha.