swirl klapid ei liigu,1,9tid,110kw
Asi järgmine :turbo lõdvik läks katki ,jõud kadus ja tossas igast asendist nii nagu peab. Nüüd peale lõdviku vahetust ei ole endist kiirendust ja pedaali järsult vajutades tuleb musta ja õrn vine on ka muidu. Pedaaliga mängides klapid ei liigu ,hoob klappide liigutuse mehhanismi ja klappide vahel terve ,näpuga liiguvad.Egr puhas ja voolu andes klapp liigub. Siit siis küsimus ,kas see klappe liigutav vidin võib" lambist" katki minna ja on see igapäevane ,või on võimalik ,et on põhjus mujal? Tänud ette.
Saan harva sõita SAABIGA.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
kardetavasti on DPF kinni sõidetud
Swirl on võib-olla asjaga seotud sedapidi, et mootor ei lähe piisavalt pöördesse lihtsalt. Tagajärg, mitte põhjus.
Swirl on võib-olla asjaga seotud sedapidi, et mootor ei lähe piisavalt pöördesse lihtsalt. Tagajärg, mitte põhjus.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW
Kasutan teemat ära ja küsin, kas keegi swirl klappe eemaldanud on? Googeldades nähtub, et kui klappide mootor alles jätta, aga klappidest eraldada, peaks süsteemi sellega ära petma. P1109 veakood on sees ja tuleb peale kustutamist peagi tagasi, vahel näitab mootorituld ja ka avariirežiimi (max 3400 RPM ja vähem jõudu). Kas niimoodi ka võiks saada, et klappe liigutav varras kuidagi ära fikseerida nii, et klapid lahti jääks?
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW
Kas siis klapid jäävad algasendisse nii nagu on (ehk siis kinni?)? Klappe eemaldama ei pea? Vaatan, et netist saab tellida ka swirilieemalduskomplekte, kus klappide asemele käivad metallist punnid ette.
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW
Tänud. Huvitav, et mul klapid liiguvad ja varras on omal kohal, aga ikka miskipärast veakood sees. Kui auto seisnud ja mootor jahtunud, siis käivitades saab ilusti sõita ükskõik kui kaua. Kui aga mootor seisata ja soojana uuesti käivitada, lööb mootoritule põlema ja avariirežiimi. Aga sisselaskekollektor tuleb ju maha võtta igal juhul... või ei? Äkki on ajaga täis tahmanud ja vajab puhastamist?