egr klapp
helistasin vm-i,sealt pakuti selline dignoos.mootori tuli hakkas järsku põlema,mootri hääled läksid kah valjuks,jõudu jäi vähemaks,iga käivitamisega läks asi sitemaks.panin auto seisma igaks juhuks.meie küte pidi seda põhjustama,kukilt nagu lugesin.:wall:
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
sai oma 90 nel kunagi puhastatud algul oli hea, pärast ikka peetis, aga võid provida
ei tea milline traktoril see välja näeb aga kui sama mis vanasti siis kui membraan on kutu ja vaakumit ei hoia siis on igal juhul peetis.
ei tea milline traktoril see välja näeb aga kui sama mis vanasti siis kui membraan on kutu ja vaakumit ei hoia siis on igal juhul peetis.
Algselt postitas: rantto
Mul piisas EGRi puhastamisest, uue hind oli vist 10k. Kui EGR must on siis kiilub kinni ja lükkab süsteemi avariireziimile mille tulemusena ongi jõud kadunud ja pööle üle 3000 ei lähe.
Kuna sul 01 aasta oma, siis eeldan et selle uuema hind on 10K. Vanem, mis vaakumiga toimib, ei saa ju olla nii kallis. Millega seda klappi puhastada? bensiini sisse likku?
Kuidaspidi see EGR klapp üldse ära käib? Kaks polti keerasin lahti aga kätte ei saa, kangutada ka ei julge. Praegu kruvisin kinni tagasi. Käib ta mingi nipiga lahti? Ideid? :red:
Ja mis imepärast temast üldse jahtusvedelik läbi peab käima? :freak:
Ja mis imepärast temast üldse jahtusvedelik läbi peab käima? :freak:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Ja mis imepärast temast üldse jahtusvedelik läbi peab käima? :freak:
Ja sama siin, huvitab ka mind, miks jahutusvedelik sealt läbi läheb.
Täna päev otsa põlenud [URL=http://farm3.static.flickr.com/2311/2268177396_dcc0a76df8.jpg]see[/URL] tuli ja pöörded üle 3600 ei lähe. Mõnikord kustub paariks minutiks ja jõud tagasi, ent peagi süttib jälle. Välismaised foorumid viitavad EGR-ile ning soovitavad EGR-i puhastada.
Seega... kuidas puhastatakse EGR klappi?
Kus sul seda tehti? Või tegid ise?
Seega... kuidas puhastatakse EGR klappi?
Algselt postitas: rantto
Mul piisas EGRi puhastamisest, uue hind oli vist 10k. Kui EGR must on siis kiilub kinni ja lükkab süsteemi avariireziimile mille tulemusena ongi jõud kadunud ja pööre üle 3000 ei lähe.
Kus sul seda tehti? Või tegid ise?
Puhastada pole eriti keeruline,kui tead,mida puhastada ja mida lahti võtta.Kinnitahmunud klapi kättesaamine võib teinekord vaevaline olla.Ja võib tekkida olukord,kus puhastamine enam ei aita(võll/puks kulunud ja võlli liikumine takistatud).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
eile hakkas ka mootori tuli põlema ja vilkuma pidevalt ja kui tuli põlema hakkas, kadus suurem osa jõust ja pöördeid yle 3500 ei läind.
sai ülalpoolnimetatud klapp lahti võetud ja ära puhastatud ja õlitatud ja tagasi pandud ja täna asi nagu korras.
muide klapi varras oli ikka tõelise tahma ja muu pasakorraga kaetud. nyyd ma tean, et see oli erg klapp ja yks vaakumvoolik läheb kylge.
sai ülalpoolnimetatud klapp lahti võetud ja ära puhastatud ja õlitatud ja tagasi pandud ja täna asi nagu korras.
muide klapi varras oli ikka tõelise tahma ja muu pasakorraga kaetud. nyyd ma tean, et see oli erg klapp ja yks vaakumvoolik läheb kylge.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.