egr klapp

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
Algaja
Postitusi: 7
Liitunud: E Veebr 26, 2007 23:02
Asukoht:
Auto:

#1

T Mär 20, 2007 20:45

kas kellegil on selle junniga tegemist olnud,enda oma vist õhtal.ega vanaga anna midagist teha,ainult uus?palju see võiks maksta? autoks 9-5 2,2tid -03
kala
Postitusi: 73
Liitunud: K Apr 19, 2006 19:23
Asukoht:
Auto:

#2

T Mär 20, 2007 20:55

Millised need sümptomid on, et viga nii täpselt diagnoosid? Mind ennast ka huvitab, sest pole selle jubinaga veel õnneks probleeme olnud. Olen lugenud et keegi puhastas seda kogu süsteemi.
Algaja
Postitusi: 7
Liitunud: E Veebr 26, 2007 23:02
Asukoht:
Auto:

#3

T Mär 20, 2007 21:03

helistasin vm-i,sealt pakuti selline dignoos.mootori tuli hakkas järsku põlema,mootri hääled läksid kah valjuks,jõudu jäi vähemaks,iga käivitamisega läks asi sitemaks.panin auto seisma igaks juhuks.meie küte pidi seda põhjustama,kukilt nagu lugesin.:wall:
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#4

T Mär 20, 2007 21:39

sai oma 90 nel kunagi puhastatud algul oli hea, pärast ikka peetis, aga võid provida
ei tea milline traktoril see välja näeb aga kui sama mis vanasti siis kui membraan on kutu ja vaakumit ei hoia siis on igal juhul peetis.
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#5

T Mär 20, 2007 22:43

Võta see klapp maha proovi, kas vaakumit peab. Kui peab, siis uuri mis veakood täpselt oli. Mul ka see jamas, st. lasi liiga palju gaasi väljalaskest sisselaskesse ja mootor käis ka valjemalt.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#6

K Mär 21, 2007 7:14

Mul piisas EGRi puhastamisest, uue hind oli vist 10k. Kui EGR must on siis kiilub kinni ja lükkab süsteemi avariireziimile mille tulemusena ongi jõud kadunud ja pööre üle 3000 ei lähe.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 490
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#7

K Mär 21, 2007 7:46

alates 2000a kasutusel elektroonilised klapid. vaakum ei puutu enam üldse asjasse. uurides tema sisemaailma selgus, et on täiesti elustatav. kulu mõttes tuleb ca 10x odavam.
kala
Postitusi: 73
Liitunud: K Apr 19, 2006 19:23
Asukoht:
Auto:

#8

K Mär 21, 2007 11:23

Algselt postitas: rantto
Mul piisas EGRi puhastamisest, uue hind oli vist 10k. Kui EGR must on siis kiilub kinni ja lükkab süsteemi avariireziimile mille tulemusena ongi jõud kadunud ja pööle üle 3000 ei lähe.


Kuna sul 01 aasta oma, siis eeldan et selle uuema hind on 10K. Vanem, mis vaakumiga toimib, ei saa ju olla nii kallis. Millega seda klappi puhastada? bensiini sisse likku?
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#9

K Mär 21, 2007 11:40

metallosa võid küll likku panna põhiline et membraani ei topi
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#10

P Nov 04, 2007 1:10

Kuidaspidi see EGR klapp üldse ära käib? Kaks polti keerasin lahti aga kätte ei saa, kangutada ka ei julge. Praegu kruvisin kinni tagasi. Käib ta mingi nipiga lahti? Ideid? :red:

Ja mis imepärast temast üldse jahtusvedelik läbi peab käima? :freak:
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 849
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#11

P Nov 04, 2007 18:44

Ja mis imepärast temast üldse jahtusvedelik läbi peab käima? :freak:


Ja sama siin, huvitab ka mind, miks jahutusvedelik sealt läbi läheb.
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#12

R Veebr 06, 2009 19:43

Täna päev otsa põlenud [URL=http://farm3.static.flickr.com/2311/2268177396_dcc0a76df8.jpg]see[/URL] tuli ja pöörded üle 3600 ei lähe. Mõnikord kustub paariks minutiks ja jõud tagasi, ent peagi süttib jälle. Välismaised foorumid viitavad EGR-ile ning soovitavad EGR-i puhastada.

Seega... kuidas puhastatakse EGR klappi?

Algselt postitas: rantto
Mul piisas EGRi puhastamisest, uue hind oli vist 10k. Kui EGR must on siis kiilub kinni ja lükkab süsteemi avariireziimile mille tulemusena ongi jõud kadunud ja pööre üle 3000 ei lähe.

Kus sul seda tehti? Või tegid ise?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

P Veebr 08, 2009 13:52

Puhastada pole eriti keeruline,kui tead,mida puhastada ja mida lahti võtta.Kinnitahmunud klapi kättesaamine võib teinekord vaevaline olla.Ja võib tekkida olukord,kus puhastamine enam ei aita(võll/puks kulunud ja võlli liikumine takistatud).
Tid
Postitusi: 29
Liitunud: K Mai 21, 2008 18:32
Asukoht:
Auto:

#14

P Apr 26, 2009 10:07

Väike õpetus

http://www.uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic.php?f=32&t=25451&sid=c125ca2bd8e86cc465668a7e77fe3775&start=0
Tid
Postitusi: 29
Liitunud: K Mai 21, 2008 18:32
Asukoht:
Auto:

#15

L Mai 02, 2009 12:05

Küsimus: kas selline asend on õige? Millegipärast on mul tunne, et see kõverik peaks teises kohas olema... või eksin?

Lisatud failid
KikuMiku
Postitusi: 36
Liitunud: E Juul 30, 2007 22:39
Asukoht:
Auto:

#16

P Mai 17, 2009 22:27

rullik peaks jooksma aasa taga
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#17

R Juul 24, 2009 20:27

eile hakkas ka mootori tuli põlema ja vilkuma pidevalt ja kui tuli põlema hakkas, kadus suurem osa jõust ja pöördeid yle 3500 ei läind.
sai ülalpoolnimetatud klapp lahti võetud ja ära puhastatud ja õlitatud ja tagasi pandud ja täna asi nagu korras.
muide klapi varras oli ikka tõelise tahma ja muu pasakorraga kaetud. nyyd ma tean, et see oli erg klapp ja yks vaakumvoolik läheb kylge.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta