Jahutussüsteemi leke (9-3, 1,9l 132kw 2008)

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
alo111
Postitusi: 6
Liitunud: L Juul 20, 2013 23:23
Asukoht:
Auto:

#1

P Juun 11, 2023 10:55

Tere

Suur soov teada saada, et mis vidin see on?
IMG_20230611_101747_BURST001_COVER.jpg
IMG_20230611_101747_BURST001_COVER.jpg (166.14 KiB) Vaadatud 1742 korda
Olen sellele asjale otsa vaadates päris mitu õllet lahti nööpinud aga ei miskit.
Huvitab sellepärast, et see lekib jahutus vedelikku ja viimasel ajal päris korralikult.
Kas nüüd tihend või seade ise seda ma ei oska täpselt öelda.
Aga enne kui hakkan päris lahti lammutama oleks mõistlik ju veits infot küsida!

Juba ette tänades
Alo
Pilt
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 490
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#2

P Juun 11, 2023 13:17

Osa EGR jahutist. Esineb nii tihendi lekkeid kui ka pragusid plastis.
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#3

P Juun 11, 2023 18:43

caarel
Postitusi: 313
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#4

T Juun 13, 2023 8:10

Just sai vahetatud. Jupi leiab Aeromotorsist.
Ligi sinna ei pääsenud ja seega kogu esinina lahti, radikad eest ära ja siis sai poltidele ligi. Lihtne töö.
- alt mootorikatted lahti ja esinina omad ka
- rattakoobastest esinina 3 polti (kummastki) lahti
- esinina eest ära
- ma võtsin ka esituled maha
- radikad eest ära: 2 esimest on klippidega üksteise küljes kinni, viimasel on alt kandurid poltidega (poldid likku enne wd40ga või muu roostesurmaga (mul on Würthi oma ja mõjub ca 10 minutiga)
Radikad rippu nõõri otsa, et torud ära ei painduks. NB! turvatala ei käi eest ära ja seda polegi vaja võtta.
Voolikutele teibid külge, et mis kuhu käis ja fotod moblasse, et pärast oskaks tagasi panna.

Saan aru, et selle veaga vaevleved kõik selle kopsiku mootorid, sest see pragu tekib sinna nähtavasti õlivarda kinnitusest, ehk alumine mootori osa ja ülemine tekitavad ikkagi väänet ja see varras jäigalt kinni seal plastmassi küljes poldiga on see koht kust siis järgi hakkab andma.
alo111
Postitusi: 6
Liitunud: L Juul 20, 2013 23:23
Asukoht:
Auto:

#5

R Juun 16, 2023 18:24

caarel kirjutas:
T Juun 13, 2023 8:10
Just sai vahetatud. Jupi leiab Aeromotorsist.
Ligi sinna ei pääsenud ja seega kogu esinina lahti, radikad eest ära ja siis sai poltidele ligi. Lihtne töö.
- alt mootorikatted lahti ja esinina omad ka
- rattakoobastest esinina 3 polti (kummastki) lahti
- esinina eest ära
- ma võtsin ka esituled maha
- radikad eest ära: 2 esimest on klippidega üksteise küljes kinni, viimasel on alt kandurid poltidega (poldid likku enne wd40ga või muu roostesurmaga (mul on Würthi oma ja mõjub ca 10 minutiga)
Radikad rippu nõõri otsa, et torud ära ei painduks. NB! turvatala ei käi eest ära ja seda polegi vaja võtta.
Voolikutele teibid külge, et mis kuhu käis ja fotod moblasse, et pärast oskaks tagasi panna.

Saan aru, et selle veaga vaevleved kõik selle kopsiku mootorid, sest see pragu tekib sinna nähtavasti õlivarda kinnitusest, ehk alumine mootori osa ja ülemine tekitavad ikkagi väänet ja see varras jäigalt kinni seal plastmassi küljes poldiga on see koht kust siis järgi hakkab andma.
:D Paistab, et tuleb puhkuys võtta selleks tööks! :D
Eks ma püüan raporteerida, et kuidas läks!
Aitähh kõigile vastuse eest!
Pilt
Vasta