Ei lõppe minul see remontimis saaga vist selle autoga! Nimelt hakkas eile õhtul koju sõites mootori ruumist kiirendamisel vilet kostuma (sama vile, kui ajad huuled prunti ja siis vilistad ). Seistes gaasi vajutades seda vilet ei olnud ja ühtlasel kiirusel samuti mitte. Asi tundus kahtlane ja pidasin juba plaani, et täna lähen linnas seda kellegile näitama. Täna hommikul panin auto käima ja peale minutilist töötamist (tühikäigul) hakkas mootoriruumi alt sinist suitsu tulema, natukene tuli ka summutajast. Nüüd jätsin auto koju ja tulin teise autoga linna (niipalju siis tänasest auto targematele näitamisest). Saan aru, et nii on raske diagnoosi panna, kuid kuna Kosel ei oska enda autot kellegile näidata, siis kas sellise suitseva asjandusega võib veel 40 km sõita või oleks targem mitte mootorit tööle panna. Veel oskan öelda, et mootor iseenesest hommikul töötas nagu ikka, mingit puterdamist ei olnud!
Igasuguste tarkade sõnade ja pakkumiste eest tänulik
Tarmo
Diisli käivitusanomaaliad
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Äkki pudenes turbo küljest mingi voolik lahti, sellest ka vile kiirendamisel (koha peal ei saa sa rõhku nii üles, et vilistama hakkaks). Võimalik, et siis mingi õlisorts sattus kuhugi väljalaske peale ja see sul siis suitsema hakkaski. Vaata kriitilise pilguga kapoti alla, ega midagi kahtlaselt lahtist seal vastu ei vahi.
Tõstsin auto üles ja leidsin juhi istumise alla välja jooksva toru (mingi summutaja taoline), millest tuleb välja sinist suitsu. Suurest summutajast tuleb lihtsalt õhku, ei sinist ega valget, st nagu normaalne on. Toru tuleb kapoti all kütuse filtri kopsiku all olevast seadmest. Käisin Viki juures Laki Troostis päeval, ja tema pakkus välja, et järsku mingi lisa kütteseade, kuid ei osanud midagi talle selle kohta öelda, kuna mingeid nuppe selle jaoks mul ei ole ja sellest järeldasin, et polegi. Seadmest jookseb toru sinna "summutajani" ja vahepeal on nagu mingi väike lapik kopsik ka vahel.
Lisan pildid ka seadmest ja "summutajast", et oleks kergem aru saada, millest räägin.
Kui nüüd ongi tegu mingi lisa soojendusega, siis mis tingis selle nii järsu tossamise. Kas ta võib olla seotud ka selle vilistamisega?
Tarmo
Lisan pildid ka seadmest ja "summutajast", et oleks kergem aru saada, millest räägin.
Kui nüüd ongi tegu mingi lisa soojendusega, siis mis tingis selle nii järsu tossamise. Kas ta võib olla seotud ka selle vilistamisega?
Tarmo
Nii! Ise enda lolli peaga leiutasin, et tegu on salongi lisa soojendusega. Seoses sellega tekkis veel mõni küsimus. Miks see nii järsku mul tööle hakkas? Kuidas ta seisma jääb? Kui ta töötab, kas seadme korpus peab minema nii kuumaks, et kätt vastu ei saa panna (ülevalt jahedam, altpoolt tulisem)? Eile hommikul oli väljas -5 ja see ei töötanud, praegu +7 ja töötab nagu segane! Lootsin, et siis kui mootor on saavutanud enda normaalse temperatuuri, siis jääb seisma, kui lasi ikka edasi! Nagu eelpool mainitud, siis auto servise raamat on flaami keeles ja ingliskeelne variant on põhiliselt bensiini mootorile ja sealt salongi lisasoojenduse kohta midagi ei leidnud.
Tänaste ebameeldivuste seest leian ka kaks positiivset asja: salongi lisasoojenduse olemasolu; lõpuks ei olnud enam sinine suits, vaid kohati lihtsalt soe õhk ja kohati natukene valge. Ja mis kõige tähtsam, suures mootoris asi ei ole!!!
Tarmo
Tänaste ebameeldivuste seest leian ka kaks positiivset asja: salongi lisasoojenduse olemasolu; lõpuks ei olnud enam sinine suits, vaid kohati lihtsalt soe õhk ja kohati natukene valge. Ja mis kõige tähtsam, suures mootoris asi ei ole!!!
Tarmo