9-3 2,2 TiD mootorituli

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
marguz
Postitusi: 43
Liitunud: R Mai 04, 2007 0:18
Asukoht:
Auto:

#1

T Mai 08, 2007 13:29

Mure järgmine, et täna hommikul süttis konsoolis kollane mootorituli ning ei kustu enam ära. sellega seonduvalt puudus ka mingi hetk turbo, mis hetkel küll jälle töötab. Lôin kapoti lahti kuid seal paistab kôik ordnungis olevat, ei mingeid üleliigseid helisid ega lekkeid. Olen hetkel veel tööl ka,et kusagile töökotta küsima pole jôudnud. oskab keegi midagi soovitada?

tänud ette!
M.
bankdoc
Postitusi: 59
Liitunud: N Juun 09, 2005 22:44
Asukoht:
Auto:

#2

T Mai 08, 2007 13:45

Katsu kõik voolikud mootoris üle - vanematel mudelitel kipub turbosse suunduv õhutoru lahti tulema ning kui turbo enam õhku ei saa siis annab ta veateate. Tühikäigul midagi ei kolise, kuid liikuma hakates puudub mootoris jõud. Kui voolikud on omal kohal, võib probleem olla töölepingu lõpetanud termoandur.
Hetkel kõige mõistlikum nõuanne on alustada mõne SAABe hooldava ettevõttega läbirääkimisi.
marguz
Postitusi: 43
Liitunud: R Mai 04, 2007 0:18
Asukoht:
Auto:

#3

T Mai 08, 2007 14:18

Algselt postitas: bankdoc
Katsu kõik voolikud mootoris üle - vanematel mudelitel kipub turbosse suunduv õhutoru lahti tulema ning kui turbo enam õhku ei saa siis annab ta veateate. Tühikäigul midagi ei kolise, kuid liikuma hakates puudub mootoris jõud. Kui voolikud on omal kohal, võib probleem olla töölepingu lõpetanud termoandur.
Hetkel kõige mõistlikum nõuanne on alustada mõne SAABe hooldava ettevõttega läbirääkimisi.

kohe kontrollin voolikuid ja kui ei aita, siis VM külastus!
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#4

T Mai 08, 2007 14:35

Algselt postitas: marguz
Mure järgmine, et täna hommikul süttis konsoolis kollane mootorituli ning ei kustu enam ära. sellega seonduvalt puudus ka mingi hetk turbo, mis hetkel küll jälle töötab. Lôin kapoti lahti kuid seal paistab kôik ordnungis olevat, ei mingeid üleliigseid helisid ega lekkeid. Olen hetkel veel tööl ka,et kusagile töökotta küsima pole jôudnud. oskab keegi midagi soovitada?

tänud ette!
M.


Ära tahmanud MAP või EGR paneb ka seda tulukest põlema. Kas pöörded tulevad normaalselt üles ? Kui üle 3K eriti ei lähe, siis oled ikagi avariirezhiimis, kuhu minul nt MAPi anduri sõim masinat aegajalt saadab. MAPi oma peaks tuuritamise ja seejärel siduri lahutamisega ikkagi kustuma kuni andur päris kutu pole, EGRi vea tulemusek pidi olema pikemalt põlemine, sellega omal kogemus puudub.
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 849
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#5

T Mai 08, 2007 15:34

Minu 2.2 TDI-l oli sama häda. Lihtsalt nimetatud voolik oli vana.

Algselt postitas: bankdoc
Katsu kõik voolikud mootoris üle - vanematel mudelitel kipub turbosse suunduv õhutoru lahti tulema ning kui turbo enam õhku ei saa siis annab ta veateate. Tühikäigul midagi ei kolise, kuid liikuma hakates puudub mootoris jõud. Kui voolikud on omal kohal, võib probleem olla töölepingu lõpetanud termoandur.
Hetkel kõige mõistlikum nõuanne on alustada mõne SAABe hooldava ettevõttega läbirääkimisi.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#6

T Mai 08, 2007 17:10

EGR-i moodi tundub, helista Carringusse küsi Märti ja räägi mure ära. Teh taha ja siis on juba selgem.
marguz
Postitusi: 43
Liitunud: R Mai 04, 2007 0:18
Asukoht:
Auto:

#7

T Mai 08, 2007 18:50

Algselt postitas: rantto
EGR-i moodi tundub, helista Carringusse küsi Märti ja räägi mure ära. Teh taha ja siis on juba selgem.

Homme lubati mulle sealt helistada, käisin täna läbi, kui helistatakse siis küsin teda või helistan hommikul hoopis ise?
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#8

T Mai 08, 2007 19:19

Oota ära mis naad sulle räägivad ja arvan, et lõpuks ikka Märt sul asja korda teeb.
saab93-priit
Postitusi: 3
Liitunud: E Mai 07, 2007 11:52
Asukoht:
Auto:

#9

T Mai 08, 2007 19:56

tre.mul oli sama jama ,,kui pöördesse lasin läx põlema ja kui tyhikäigul käis siis kustus ära kuigi esimene asi mis tegin oli loomulikult kapot lahti ja õlivarras pihku...kuid nyyd juba nädal möödas ja kõik ok .....
jõudu kõikkidele saabiomanikele.............
marguz
Postitusi: 43
Liitunud: R Mai 04, 2007 0:18
Asukoht:
Auto:

#10

T Mai 08, 2007 22:23

läksin trenni ... sõidan ... vaatan ... tuluke kadunud :)
aga päris korras ei saa ikka asi olla kui selline jama korra juba tekkis ... homme ikka lasen üle vaadata ning korda teha.
marguz
Postitusi: 43
Liitunud: R Mai 04, 2007 0:18
Asukoht:
Auto:

#11

K Mai 09, 2007 13:47

tegin veel ühe huvitava avastuse, et varem süüdet sisse keerates viskas kompuutris ette "service" teksti, kuid pärast seda mootorituleintsidenti sellist nähtust enam pole. ja carringist ka helistatud pole :freak:
marguz
Postitusi: 43
Liitunud: R Mai 04, 2007 0:18
Asukoht:
Auto:

#12

R Mai 18, 2007 16:39

Infoks siis niipalju et viga kõrvaldatud. Kaks andurit sai Carringis puhastatud ning uus soft samuti autole peale. Hetkel kõik töötab paremini kui varem. :)
vieko
Postitusi: 24
Liitunud: T Apr 17, 2007 8:58
Asukoht:
Auto:

#13

K Juun 13, 2007 8:08

Mul põhimõttleiselt sama asi. Nimelt hakkas tuli põlema pärast kiirndamist möödasõidul, siis kadus ka jõud ära, pärast ummikus seistes keerasin korraks süüte välja ja peale seda tuli ka turbo tagasi aga mootori tuli põleb ikka!? Sama asi on korra ka varem juhtunud, siis kadus tuli ära järgmise päeva õhtul. Kas võib olla selline asi et, pöörded läksid liiga pikalt piirajasse ja siis lükkas auto nn. sõida koju reziimile?
Järgmine nädal lähen muidu ka Saabianti juurde ja eks räägin sealgi oma muret aga äkki oskab keegi juba praegu midagi öelda?
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#14

K Juun 13, 2007 12:07

Ma pakun, et on turborõhuandur aga TEH2 teab paremini

Lisatud failid
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#15

K Juun 13, 2007 17:44

Algselt postitas: marguz
Infoks siis niipalju et viga kõrvaldatud. Kaks andurit sai Carringis puhastatud ning uus soft samuti autole peale. Hetkel kõik töötab paremini kui varem. :)


Mis see uus soft pidi tegema või mis sellest muutus ?
marguz
Postitusi: 43
Liitunud: R Mai 04, 2007 0:18
Asukoht:
Auto:

#16

L Juun 16, 2007 14:36

Ranttol info täiest õige. Minul seesamune andur puhastati. Lisaks veel üks, mida hetkel nimetusega ei mäleta.

Uus soft mõjub autole nagu uus windows arvutile, parandab erinevaid funktsionaalsuse probleeme kui püüda seda kuidagi lahti seletada.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#17

R Juun 22, 2007 7:30

Algselt postitas: marguz
Lisaks veel üks, mida hetkel nimetusega ei mäleta.


EGR on selle nimi:)
naroog
Postitusi: 36
Liitunud: E Aug 27, 2007 17:56
Asukoht:
Auto:

#18

T Aug 28, 2007 19:57

Mul siis juhtus täna sama asi, et mingil hetkel süttib kollane tuli. Põleb mõne hetke ja siis kustub taas ära. Korra justkui ei olnud ka turbot taga, kuid hilisematel kordadel seda ei täheldanud. Esimene kord tekkis probleem täiesti külma mootoriga. Ise olen konkreetse Saabi omanik alles teist päeva. Eile mingeid selliseid asju ei olnud. Viga justkui tekkivat enam peale järsemat kiirendamist. Kas viga võib samuti olla tahmastes andurites? Kas sellist sõita tohib, vaja nimelt paar pikemat otsa teha ja hooldusesse enne järgmist nädalat lihtsalt pole aega minna?
marguz
Postitusi: 43
Liitunud: R Mai 04, 2007 0:18
Asukoht:
Auto:

#19

T Aug 28, 2007 20:05

Algselt postitas: naroog
Mul siis juhtus täna sama asi, et mingil hetkel süttib kollane tuli. Põleb mõne hetke ja siis kustub taas ära. Korra justkui ei olnud ka turbot taga, kuid hilisematel kordadel seda ei ...

Minul ka nüüd vahel harva on seda ette visanud veel, aga turbole pole mõjunud, lihtsalt andur vaja jälle ära puhastada ning asi vinks-vonks. Liiga ta teha ei tohiks, lihtsalt see tuluke lükkab mootori säästurežiimile. Pikemas perspektiivis võin lihtsalt soovitada mootori hodimist, mis tähendab pärast pikemat kihutamist mootori kohapeal käitamisega turbo jahutamist. Kui seda ei tee, siis lihtsalt varsti vahetad turbo välja ... summaks siis vist ca 20 000.- öeldi mulle.

M.
naroog
Postitusi: 36
Liitunud: E Aug 27, 2007 17:56
Asukoht:
Auto:

#20

T Aug 28, 2007 20:10

Kus juures turbo on sellel autol juba vahetatud ja seda kaks kuud tagasi. Kõik tsekid olemas.
marguz
Postitusi: 43
Liitunud: R Mai 04, 2007 0:18
Asukoht:
Auto:

#21

T Aug 28, 2007 20:13

Algselt postitas: naroog
Kus juures turbo on sellel autol juba vahetatud ja seda kaks kuud tagasi. Kõik tsekid olemas.

Nüüd jään küll vist vastuse võlgu. Ehk süüdistada ebakvaliteetseid Eesti tanklaid? Tahmatavad andurid ära? :freak:
naroog
Postitusi: 36
Liitunud: E Aug 27, 2007 17:56
Asukoht:
Auto:

#22

T Aug 28, 2007 20:22

Kas mingi selline võimalus on ka, et auto viimasel ajal palju lühikesi linna otsi teinud ja tahab lihtsalt ühte head pikka otsa sõita? Mingi kütuselisand äkki aitaks olukorda parandada? Vabandan juba ette suure hulga küsimuste pärast, kuid esimene Saab ja esimene diisel ja esimene turbo, seega kolm "strike'i" ühe laksuga.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14293
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#23

T Aug 28, 2007 20:32

Kindlasti mõjub ka diislitele väga hästi üks korralik peeneks vajutamine..:) Minu bensukas on hakanud persemeetri järgi peale Kiltisi üritusi paremini sõitma. Igasugu vaikselt podisemisega ära tahmatud jubinad saavad uuele elule..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
naroog
Postitusi: 36
Liitunud: E Aug 27, 2007 17:56
Asukoht:
Auto:

#24

T Aug 28, 2007 20:36

Küsiks veel ühe OT küsimuse: millise käiguga linnavahel töristada? Mul endal on kahtlane tunne, et sõidan liiga kõrge käiguga. Võib olla sellest ka minu jama tekkinud.
marguz
Postitusi: 43
Liitunud: R Mai 04, 2007 0:18
Asukoht:
Auto:

#25

T Aug 28, 2007 20:41

Cyberil õigus, vahest tuleks ikka peeneks ka vajutada. Ma üldiselt püüan vältida seda liigset podistamist, ikka kiirendusega liikumine on ökonoomsem ning hoiab auto äkilisemana. Mina linnas hoian sellist piiri, et olenevalt kiirusest siis vahetan käiku niiet pöörded 2000 või nats allpool.
Vasta