2,2TiD mehaaniline viga(kett pooleks)

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#26

T Nov 20, 2007 11:52

Algselt postitas: Trionic
Pagan,arumaeisaa,miks kõiki GM`i mootoreid need kettide-tuulutuste- kolbide-saalede jne. hädad kummitavad?
Miks samal ajal MB ja BMW tehnika näiteks ei eelda üleüldse mootoritransmissiooni detailide vahetust ka poole miljoni km. läbisõidu järel? Samas detaile toodavad samad tehased ja sama kvaliteediga:freak: .

Miks sa arvad, et sama kvaliteediga? Ma usun, et tehas teeb, nii nagu kvaliteet ja hind on kokku lepitud. Ja konkreetsed detailid ja sõlmed mõeldakse-kujundatakse-dimensioneeritakse-konstrueeritakse ju ikka iga auto(margi)tehase inseneride poolt. Allhankija tehas teeb vaid valmis täpselt selle, mis tellitud.

Ja ei ole need Baierimaa insenerid ka mingid jumalad. Üks bmw-käigukastidega pikemalt tegelenud kodanik on useneti uudisgrupis palju näiteid toonud, kus mingi laager või sõlm on konstrueeritud selgelt alamõõdulisena vm sellisel moel, et see ei saagi pikalt kesta.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#27

T Nov 20, 2007 12:00

Sellelt pildilt mõni vidin hakkas liikuma?
Tükid väljalaskesse ei lennanud s.t. turbo veel terve?

Lisatud failid
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#28

T Nov 20, 2007 12:18

Turboga pidi kõik korras olema ja mina täpselt ei tea millise klapiga tegu:red:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#29

T Nov 20, 2007 12:31

Algselt postitas: AndresV
Miks sa arvad, et sama kvaliteediga? Ma usun, et tehas teeb, nii nagu kvaliteet ja hind on kokku lepitud.

Nii on.
mõeldakse-kujundatakse-dimensioneeritakse-konstrueeritakse ju ikka iga auto(margi)tehase inseneride poolt. Allhankija tehas teeb vaid valmis täpselt selle, mis tellitud.

Arenduses on siiski väga suur roll ka allhankijatel. Teatud sõlmede insenerilahendus tuleb ka allhankijatelt. Lihtne näide - helitehnika.
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 849
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#30

T Nov 20, 2007 21:02

Kas on selgunud, mis täpsemalt liikuma hakkas e. mida peaksid 2,2 diisli omanikud tähelepanelikumalt jälgima, et ei tekiks sama saatus.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#31

K Nov 21, 2007 17:12

Algselt postitas: aatom
Kas on selgunud, mis täpsemalt liikuma hakkas e. mida peaksid 2,2 diisli omanikud tähelepanelikumalt jälgima, et ei tekiks sama saatus.


Paar posti üleval pool toodud jooniselt NR4 seal peaks olema need klapid. Üks nendest hakkas rändama, võll oli katki. Üksikuna vahetada ei saa ja tuleb uus sisselase. Veel tulevad uued juhtpuksid, tõukurid, nookurid ja uued klapid 8tk.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#32

K Nov 21, 2007 18:20

Tsitaat:
Miks sa arvad, et sama kvaliteediga? Ma usun, et tehas teeb, nii nagu kvaliteet ja hind on kokku lepitud. Ja konkreetsed detailid ja sõlmed mõeldakse-kujundatakse-dimensioneeritakse-konstrueeritakse ju ikka iga auto(margi)tehase inseneride poolt. Allhankija tehas teeb vaid valmis täpselt selle, mis tellitud.

Miks ma arvan? Kui mul on täpselt sama lülivalemiga,samast tehasest tulnud
ketid kahelt eri marki masinalt,millelt ühelt tulnud kett(ketid) on prügikaup 100tuh.km. pärast ja teiselt tulnu(d) ilmutab peale 400tuh. läbimist juba esimesi venimisemärke.
Kui täpselt samased ketisatsid(kogu taldade-rataste-pingutite bla-bla)kestavad tonnistel min.250,hea hoolduse korral ka 450 tuh.km. aga 9-5/9-3 OG`l pole tihti 100 tuh. pärast muud teha,kui kühvliga sodi mootorist kokku tõsta.
Mootori konstruktsioonides on asi ja sakslased ei tule üldse teemaks kettide kvaliteedi puhul. Neid toodavad pilusilmad kõigile markidele,ka põllutöö omadele.
Kolm ketitootjat pakendavad oma kaupa kümnete nimede all. 9-5 ilmudes süüdistati ka,et mingid savist kettide partii on liikvel tuntud pakendaja logo all. Paraku hiljem muutus see 8 aastaseks mootorigarantiiks:angry:
Ei mina usu,et spetsiaalselt Saabidele üliebakvaliteetseid ketisatse toodetakse ja sakslastele tehakse need volframist-iriidiumist-kevlarist ja tulnukate ülimaterjalidest.
Ka Toyota toodangut,ega ka Mazda,ega ka Nissani oma vaeva sellised jamad(nii vähe,kui neil neid rihmadeta mootoreid on).
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#33

K Nov 21, 2007 22:22

Pagan käisin seda autot suvel ostuplaanidega vaatamas ja juba siis tundus, et mootor ei käi nagu hästi.
Kahju küll nii öelda, aga
Hea, et ära ei ostnud ....
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#34

K Nov 21, 2007 22:38

Ma küll ei usu, et seda suvel kuulda võis olla. Isegi kui see klapp logiseks, ei mõjutaks see olulisel määralt mootori tööd. Vähemalt niikaua, kuni ta veel omal kohal asub. Olgu klapp siis kinni, lahti või pooleldi lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#35

N Nov 22, 2007 6:51

Sealt kuulda pole tõesti midagi.Neil õhuklappidel on kalduvus kinni kiiluda.Süüdlaseks tahm,mis neile hulganisti ladestub. Väga ädised on ka võlli juhtpuksid milledesse kulub liigne lõtk.Kunagi sai kellegile foorumist treitud ennetavalt uued vidinad sinna klapimajandusse.Aga et lausa läbi mootori tükid pääsevad??
Järjekordne asi,mida kriitilise pilguga aeg-ajalt üle tasuks tšekata dislaomanikel.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#36

N Nov 22, 2007 7:50

Algselt postitas: stennadi
Pagan käisin seda autot suvel ostuplaanidega vaatamas ja juba siis tundus, et mootor ei käi nagu hästi.
Kahju küll nii öelda, aga
Hea, et ära ei ostnud ....


Ja peale seda kui Sina seda vaatamas käisid, käisin mina Troostis kus vastati, et kõik on igati OK :poke:
Ehk järgmise nädala lõpus kui masin jälle nurruma hakkab siis üritan pildile jäädvustada selle probleemse koha.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#37

N Nov 22, 2007 10:25

Need klapid lendavad läbi mootori ka E46 3.0d BMW-del.
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#38

N Nov 22, 2007 11:02

Võib-olla mul on diiselautode suhtes mingi eelarvamus lihtsalt. (teinekord kipub olema).
Õnnetu lugu igaljuhul - selline suhteliselt tühine pisiviga viib sellise koleda tagajärjeni.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#39

N Nov 22, 2007 20:18

rantto tsitaat:
Ja peale seda kui Sina seda vaatamas käisid, käisin mina Troostis kus vastati, et kõik on igati OK :poke:


Teinekord palu siis,kui masina ülevaatamiseks tood kõik algosadeks lammutada,
detailid ultaheli,või muu sarnasega läbi valgustada Ja ka siis ei suudaks isegi jumal ennustada,millal mõni struktuur järgi annab.
Miks,ma ei suuda selliseid lauseid taluda:wall:
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#40

N Nov 22, 2007 20:44

Probleem on selles, et töötava mootoriga õlikorgi avades lendlesid piisad ka ava kaudu välja. Sellest ka säärane lause:)
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#41

N Nov 22, 2007 21:00

EDIT :VABANDUUUUST....
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#42

N Nov 22, 2007 21:22

Algselt postitas: stennadi
Lihtsalt kinnitab minu arvamust, et välismaalt toodud autot ei maksa siis osta kui just ise järgi ei käi ja täpselt ei näe kellelt see auto tuleb.

Ja see tagab täieliku kindluse ja rahulolu???
Eriti osavad vennad:bs:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#43

N Nov 22, 2007 21:32

Mul on siiski tunne, et kõik mis liigub see kulub. Saab ju autot ka üle p***e korda teha aga milleks? Siiamaani olen järginud head tava, et remondin enda jaoks mitte teistele
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#44

R Nov 23, 2007 21:44

Igaljuhul soovin jõudu. Ei saagi aru kuidas sa oled siiamaani viitsinud nii palju jännata. Too pill pole sul ju mingi hobiauto ka mille ehitamine oleks lõbu ja lustimine vaid igapäevasõiduk,.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#45

L Dets 01, 2007 15:24

Auto korras ja parem kui varem. Sisselaske süsteem oli julmalt sodi täis, tasub diisli omanikel ka seda puhastada. Tänud Troosti meeskonnale ja neile foorumlastele kes abistasid nõu ja jõuga.

Teema LUKKU.
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#46

L Dets 01, 2007 15:25

Edit:sain juba vastuse teisest teemast
Vasta