3,0 tüübivea seletus
Telefon alati abiks.;)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ka minu autol kadus jahutusvedelik ja surve oli jahutussüsteemis. Tehti siis plokikaante lihvimine ning tihendite vahetus. Poolteist nädalat oli kõik ok, siis aga lõi uuesti surve jahutussüsteemi. Kas võib siis tegu olla selles vigases termostaadis? Kahjuks ei lasknud seda vahetada(olin selle teema siin unustanud). Igastahes järgmine nädal võetakse kaaned maha ja eks siis paistab. Kas on võimalik, et mootori plokk ise on sedasi kahjustada saanud, et kaante lihvimine ja tihendi vahetus ei aita enam? Või on see väga ebatõenäoline?
See on täiesti tõenäoline.Ja termostaadi ebakorrektsest tööst hakkavad need jamad pihta.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tartus on üks tegelane, kes on neid 3.0 diisleid elustanud..Tema kommentaar nende kohta on selline: "näita mulle isuzu 3.0 dislat, mis töötaks nii nagu peaks!"
Edit: Ja nagu ka eespool mainitud, siis ülioluline on töökorras termostaat. Lisaks soovitaks ka pihusteid kontrollida, sest üldjuhul kipuvad osad neist "kusema" mitte pihustama.
Edit: Ja nagu ka eespool mainitud, siis ülioluline on töökorras termostaat. Lisaks soovitaks ka pihusteid kontrollida, sest üldjuhul kipuvad osad neist "kusema" mitte pihustama.
Otsisin, mis ma otsinin, aga netist ma mingit normaalset kommentaari selle mootori vea kohta ikka ei leidnud.
Minu huvi on tingitud sellest, et tahaks selle mootoriga 9-5te endale.
Termostaadi viga, ülekuumenemine ja plokikaante kõverdumine on lihtne ja arusaadav viga, aga mis värk ikkagi nende hülssidega on?
Kas need hülsid ei ole siis nö. pealt poolt sisse pressitud põhjani nii, et plokikaas hoiab neid pealt poolt kinni? Või on silindriline hülss lihtsalt ploki sisse pressitud? mis suurusjärgus see alla vajumine üldse toimub? Terve nett on täis, jutte "dropped cylinder liner"-st. Oskab keegi suunata mind või teab midagi lisada? Leiaks mingi pildi kusagilt, oleks juba päris hea.
Minu huvi on tingitud sellest, et tahaks selle mootoriga 9-5te endale.
Termostaadi viga, ülekuumenemine ja plokikaante kõverdumine on lihtne ja arusaadav viga, aga mis värk ikkagi nende hülssidega on?
Kas need hülsid ei ole siis nö. pealt poolt sisse pressitud põhjani nii, et plokikaas hoiab neid pealt poolt kinni? Või on silindriline hülss lihtsalt ploki sisse pressitud? mis suurusjärgus see alla vajumine üldse toimub? Terve nett on täis, jutte "dropped cylinder liner"-st. Oskab keegi suunata mind või teab midagi lisada? Leiaks mingi pildi kusagilt, oleks juba päris hea.
Tartus on üks tegelane, kes on neid 3.0 diisleid elustanud..Tema kommentaar nende kohta on selline: "näita mulle isuzu 3.0 dislat, mis töötaks nii nagu peaks!"
Edit: Ja nagu ka eespool mainitud, siis ülioluline on töökorras termostaat. Lisaks soovitaks ka pihusteid kontrollida, sest üldjuhul kipuvad osad neist "kusema" mitte pihustama.
tere sai vahetatud mõlemad kaane tihendid.kui ikka kaob tosool kuhugi ära ja väike surve on sees???termostaat on uus..kas keegi teab selle tartu vana nr???
Tartus on üks tegelane, kes on neid 3.0 diisleid elustanud..Tema kommentaar nende kohta on selline: "näita mulle isuzu 3.0 dislat, mis töötaks nii nagu peaks!"
Edit: Ja nagu ka eespool mainitud, siis ülioluline on töökorras termostaat. Lisaks soovitaks ka pihusteid kontrollida, sest üldjuhul kipuvad osad neist "kusema" mitte pihustama.
tere sai vahetatud mõlemad kaane tihendid.kui ikka kaob tosool kuhugi ära ja väike surve on sees???termostaat on uus..kas keegi teab selle tartu vana nr???
U2U saatsin, pakkuda muidu üks töötav mootor 2004a auto pealt. hind 1600€
Mõned aastad möödunud selle teema viiamsest postitusest. Nüüd arvatavasti rohkem teada nende mootrite kohta. Kas põhimõttelsielt on seisukoht endine, et 3.0 diislitest tuleks suure kaarega mööda käia? Või kui sellise mootoriga auto soetada, siis kohe termostaat vahetada ja teha seda iga paari aasta tagant ning siis võiks mootor kesta? Kas ostmisel on võimalik mootori tegelikku seisukorda kuidagi kindlaks teha?
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW
Mõned aastad möödunud selle teema viiamsest postitusest. Nüüd arvatavasti rohkem teada nende mootrite kohta. Kas põhimõttelsielt on seisukoht endine, et 3.0 diislitest tuleks suure kaarega mööda käia? Või kui sellise mootoriga auto soetada, siis kohe termostaat vahetada ja teha seda iga paari aasta tagant ning siis võiks mootor kesta? Kas ostmisel on võimalik mootori tegelikku seisukorda kuidagi kindlaks teha?
Tere! Veel kaks aastat möödas ja mind vaevavad täpselt samad küsimused Kas termostaati regulaarselt vahetades võiks sellest tüüpveast hoiduda ning kuidas ostes viga kindlaks teha? Paisupaagis survet kontrollida?
Lisaks - palju teie 3.0 diislid kütust võtavad?
-
- Postitusi: 116
- Liitunud: R Sept 08, 2006 14:41
- Asukoht: Rakvere
- Auto:
Ostsin ka omale kunagi sama mootoriga kasutatud Saabi, lolli lootusega, et selle raha eest saab tip-top pilli, mida see müüa sõnul oligi. Sõites siis ilma kindlustuseta Tartust kodupoole pidin silmist-mõteist pühkima kadedad sõbrad ja tänavaääres lehvitavad tüdrukud kuuldes seda tinn-tinn-i ja masin küsiski tosooli. Ühel hetkel viskas kopa ette ja kiskusin raisa laiali. Kulus umbes 34h viie päeva peale. Mäletan seda, kuna vajasin sel raskel hetkel tuge, -kedagi, kes mind assisteeriks ja oleks kaineks autojuhiks. Nimelt siis assistendi palk tuli 34h pealt. Ei lammutanud seda lihtsalt ja tuimalt, sama ka kokkupanekul, nimelt mõõtsin igat detaili, polti, hülssi, seibi ning tegin omad järeldused. Nüüd on mul juba 4a. olnud hea ja ökonoomne tööauto. Kuopio-otsade peale kulutab 5+, sõltub ilmast, koormast, kiirusest.... Kodus ikka kuni 7.
-
- Postitusi: 116
- Liitunud: R Sept 08, 2006 14:41
- Asukoht: Rakvere
- Auto:
Päris kõike ei julge mainida, kuna ei mäleta täpselt ja keegi võib seda kodus proovima hakata. Üks asi, mida tähele panin oli see alumiinjumist julkar kahe kaane vahel. Lõikasin selle rellakaga läbi ja jälgisin, mida see teeb mootori soojenedes. Rellaka lõige 1,2mm kettaga kadus peaaegu olematuks.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kas need hülsid ei ole siis nö. pealt poolt sisse pressitud põhjani nii, et plokikaas hoiab neid pealt poolt kinni? Või on silindriline hülss lihtsalt ploki sisse pressitud? mis suurusjärgus see alla vajumine üldse toimub? Terve nett on täis, jutte "dropped cylinder liner"-st. Oskab keegi suunata mind või teab midagi lisada? Leiaks mingi pildi kusagilt, oleks juba päris hea.
Kas on äkki hoopis viga selline nagu teistel aluplokiga mootoritel, et hülss läheb ülevalt paigast ära. Ehk siis nihkub kõrvale ja vedelik pääseb sisse. Võimsatel bensukatel pannakse kas spets hülsid, milledel on üleval servad, mis ei lase neil paigast nihkuda või mingi raam, mis hoiab hülsse paigal. Fordi ST mootori pealt võin tuua näite, et nendele paigaldatakse mingid Darton sleeve'd aka hülsid. Kummaline kui hülsid poleks all kinni.
Omasin ka selle mootoriga 9-5 mõned aastad tagasi. Ostsin kui mootor oli laiali (plokikaaned maas) sama vea tõttu, mõõtsin üle nii ploki kui plokikaaned, kaaned käisid lihvis ja ploki lihvisin ise sirgeks/ tasaseks (päris tüütu). Plokis olid veel kaane kinnitus keermed maas, sinna tehti uued keermed ja siis ladusin kõik kokku ja voilaa, pidama ta igaljuhul jäi. Kütusekulu oli mulle algul ülemõistuse väike sellise kere kohta, (universaal) maanteel 5.7-6,2 ja linnas 7,5l ja minekut ka piisavalt. Ostes peaks jah korralikult termostaadi tööd kontrollima ja et radikas tervenisti kuumaks läheks. Üldiselt on kohe näha kui surve sees on.
Tech2 abi tartus (veakoodide lugemine ja remont) 56620138
Kõigepealt kasutas seda mootorit ju Isuzu,
siis erinevaid marke nagu Opel Signum
Opel Vectra
Saab 9-5
Renault Vel Satis
Renault Laguna
sihuke ämber, kuidas siis nii paljud eksisid!?
Ei eksinudki, teistel peale Saabi seda hülsi probleemi polevat - et Saabil see mootor mingi teise nurga all peale pandud.. nii kirjutati Renault foorumis.
The Saab problem was as a result of the angle they put the engine in. Strangely enough its proved fairly reliable in other vehicles.
siis erinevaid marke nagu Opel Signum
Opel Vectra
Saab 9-5
Renault Vel Satis
Renault Laguna
sihuke ämber, kuidas siis nii paljud eksisid!?
Ei eksinudki, teistel peale Saabi seda hülsi probleemi polevat - et Saabil see mootor mingi teise nurga all peale pandud.. nii kirjutati Renault foorumis.
The Saab problem was as a result of the angle they put the engine in. Strangely enough its proved fairly reliable in other vehicles.