3,0 tüübivea seletus
Ära liigselt sellepärast muretse. Ise omades sama autot loodan vaikselt, et need tüüpveaga masinad on ehk juba garantiikorras remonditud. Või siis hetkel veel sõidus olevatel isenditel antud tüüpviga ei esine. Viimast arvestades eriti aastaid millal antud mootoriga autosid toodeti. Ja kui ongi autoga sõidetud pea 300 tuhhi ning miskit juhtub, siis võib ju alati lohutada end sellega, et sellise läbisõidu juures jookseb kotti ka teisi mootoreid millel nn "tüüpviga" ei esine.:wise:
Mulle seletati seda nii..
Kuna diisli töörõhk on suurem, kui bensukal, on silindris "hülss", mis on tugevamast materjalist, kui mootoriplokk (see hülss on seal ploki kaitseks). Hülss ei ole ploki küljes kinni kuidagi muudmoodi, kui vaid sinna sisse surutud. Jama on selles, et kui ei vea, on sinu mootoris mõni hülss murdosa millimeetrit läbimõõdult väiksem, kui peaks olema. Ning see hülss lihtsalt nihkub oma kohalt ja rõhk silindrist pääseb nendesse mootorikanalitesse, kuhu ta ei peaks minema.
Parandada seda ei saa, tuleb panna uus mootoriplokk.
Kui midagi läks valesti, eks siis targemad parandavad ja mina häbenen...
Kuna diisli töörõhk on suurem, kui bensukal, on silindris "hülss", mis on tugevamast materjalist, kui mootoriplokk (see hülss on seal ploki kaitseks). Hülss ei ole ploki küljes kinni kuidagi muudmoodi, kui vaid sinna sisse surutud. Jama on selles, et kui ei vea, on sinu mootoris mõni hülss murdosa millimeetrit läbimõõdult väiksem, kui peaks olema. Ning see hülss lihtsalt nihkub oma kohalt ja rõhk silindrist pääseb nendesse mootorikanalitesse, kuhu ta ei peaks minema.
Parandada seda ei saa, tuleb panna uus mootoriplokk.
Kui midagi läks valesti, eks siis targemad parandavad ja mina häbenen...
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Olgem ausad, seda saab parandada. Vana hülss välja pressida, hülsi auk puurida täpselt konkreetsesse mõõtu, uus hülss treida ja sisse pressida ning valma. See siis juhul kui midagi muud seal puruks pole eelnevalt läinud.
Algselt postitas: waldoS
Mulle seletati seda nii..
Kuna diisli töörõhk on suurem, kui bensukal, on silindris "hülss", mis on tugevamast materjalist, kui mootoriplokk (see hülss on seal ploki kaitseks). Hülss ei ole ploki küljes kinni kuidagi muudmoodi, kui vaid sinna sisse surutud. Jama on selles, et kui ei vea, on sinu mootoris mõni hülss murdosa millimeetrit läbimõõdult väiksem, kui peaks olema. Ning see hülss lihtsalt nihkub oma kohalt ja rõhk silindrist pääseb nendesse mootorikanalitesse, kuhu ta ei peaks minema.
Parandada seda ei saa, tuleb panna uus mootoriplokk.
Kui midagi läks valesti, eks siis targemad parandavad ja mina häbenen...
Hülss surutakse selle all,plokis oleva- ja plokikaane tihendi(te) abil tihedaks. See alumine rõngastihend annab järele.
Hülsi läbimõõt. ning omadused ei puutu asjasse.Hülss lihtsalt "vajub alla". Seda kõike on võimalik parandada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mis materjalist see rõngas tihend on. Miskit metall tihend, vask või miskit? Kas see mootor on märgade või kuivade hülssidega? Krt kui see on märgade hülssidega siis oleks võimalik isegi seda ennetada võib-olla, sest hülsside kõrgusi on võimalik mõõta.
Algselt postitas: figo01
no jah loodame siis et ei teki selliseid probleeme :nono:
Kuni on küljes oem mootoriplokk, tulevad ka probleemis varem,või hiljem.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mis materjalist see rõngas tihend on. Miskit metall tihend, vask või miskit? Kas see mootor on märgade või kuivade hülssidega? Krt kui see on märgade hülssidega siis oleks võimalik isegi seda ennetada võib-olla, sest hülsside kõrgusi on võimalik mõõta.
Pole ise ühtegi laiali võtnud.Keegi täpselt ei tea tihendite koostist ja paisumistegurit. Herr.Kose on paar plokki teinud,kuid nii lühikese aja tagant tulemusi ennustada veel ei riski..
"Ujuvate hülssidega" ja 30bar. töörõhuga mootorititega on tihti probleeme(Honda dislad ntks.)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Üldiselt, kuni ise pole sellist mootorit juppideks lammutanud pole mõtet laustõde pritsida.
Aga... lugedes hoolikalt nii Isuzu,kui Saabi vastavaid kirjeldusi antud V-6 ehitusest -tööpõhimõtetest,ning võrreldes seda kõike ühe inimese(pluss veel ühe),kes juba kolmele mootorile uue elu andnud selle "tüüpveaga" ja trollitehase koolitusekunnide kirjeldustele "tüüpveast" võib näha OLULISI vasturääkivusi.
-Hülsid? Nii tootja,kui Saab väidavad mootoriploki olevat alumiiniumist monoliitplokk. Sellisel,isegi,kui võimalikud hülsid oleksid sissepressitud,poleks mingeid võimalusi "ujuda" kusgile "vasakule".
Ise eeldan,et on tüüpiline "AluSil" taolise silindripinnaga alu.mootor.Ka presshülsid ei liiguks,stiilis malm-alu. selliselt.
Venelased,kes teadaolevalt on parimad "sitast-saia" leiutajad tõdesid nende kolme mootoriga,et plokikaantes olid toimunud lokaalsed ülekuumenemisest põhjustatud paisumised-venimised . Plokid olid veatud. Seega viga kaantepingutuses ja termostaadis. Valge inimene ei tea,mis termostaat,mis kaanetihend,mis pingutusmomendid jne. sobi japsimootori-rootsiauto konfiguratsioonidesse sügavuti sekkuma.
Igatahes venelased said need mootorid ilusasti käima peale kaanteremonti-tihendite-termostaadivahetust. Ja seda ilma igasuguse hülsside voodoota:head:
Pagan,just lammutasin kuni nukkvõllideni sellise laiali,aga kunde keeldus enamast:fight:
Kui kellegil on sellise "tüüpveaga" 3,0TID,siis oleksin nõus kokkuleppehinnaga selle saladusliku tüüpvea põhjuse lahendama.
Kui oleks lihtsalt peetis mootor "pukis", võiksin ka niisama,eneseharimise(valeinfo levitajate tümitamise) mõttes kõik ära lahkama.
Ise-enesest tundub loogiline selline veakirjeldus.
Aga... lugedes hoolikalt nii Isuzu,kui Saabi vastavaid kirjeldusi antud V-6 ehitusest -tööpõhimõtetest,ning võrreldes seda kõike ühe inimese(pluss veel ühe),kes juba kolmele mootorile uue elu andnud selle "tüüpveaga" ja trollitehase koolitusekunnide kirjeldustele "tüüpveast" võib näha OLULISI vasturääkivusi.
-Hülsid? Nii tootja,kui Saab väidavad mootoriploki olevat alumiiniumist monoliitplokk. Sellisel,isegi,kui võimalikud hülsid oleksid sissepressitud,poleks mingeid võimalusi "ujuda" kusgile "vasakule".
Ise eeldan,et on tüüpiline "AluSil" taolise silindripinnaga alu.mootor.Ka presshülsid ei liiguks,stiilis malm-alu. selliselt.
Venelased,kes teadaolevalt on parimad "sitast-saia" leiutajad tõdesid nende kolme mootoriga,et plokikaantes olid toimunud lokaalsed ülekuumenemisest põhjustatud paisumised-venimised . Plokid olid veatud. Seega viga kaantepingutuses ja termostaadis. Valge inimene ei tea,mis termostaat,mis kaanetihend,mis pingutusmomendid jne. sobi japsimootori-rootsiauto konfiguratsioonidesse sügavuti sekkuma.
Igatahes venelased said need mootorid ilusasti käima peale kaanteremonti-tihendite-termostaadivahetust. Ja seda ilma igasuguse hülsside voodoota:head:
Pagan,just lammutasin kuni nukkvõllideni sellise laiali,aga kunde keeldus enamast:fight:
Kui kellegil on sellise "tüüpveaga" 3,0TID,siis oleksin nõus kokkuleppehinnaga selle saladusliku tüüpvea põhjuse lahendama.
Kui oleks lihtsalt peetis mootor "pukis", võiksin ka niisama,eneseharimise(valeinfo levitajate tümitamise) mõttes kõik ära lahkama.
Ise-enesest tundub loogiline selline veakirjeldus.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: figo01
väga hea et selliseid inimesi on kes hingega asja juures :head: eks anna teada kui jama on :poke:
Mul pole mingeid jamasid,aga selle tüüpveaga mootorit tahaks seespoolt näha.Et mis jamad seal siis ikkagi on?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Igatahes olen veendunud,et Trollide poolt pakutud hülssidejutt on täielik pask.
(olen juba päris lähedal tõele).
(olen juba päris lähedal tõele).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Igatahes olen veendunud,et Trollide poolt pakutud hülssidejutt on täielik pask.
(olen juba päris lähedal tõele).
Kas tõde ja lahendus on teada?
Enam-vähem jah.Paari isendit on päris kõvasti lahatud,aga kuni keegi selle tüüphädaga ei tule,päris trummi ei löö.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
tundub tõepoolst,et nn.tüüpviga ongi termostaadis ning plokikaante tihendites..uurisin samuti..peale kaante remonti pole probleeme esinenud.(lihvimine,uued tihendid jne)
liikvel on olnud kinnikiilunud ja kolisevate mootoritega variandid..no aga see juba eelpoolnimetatud vigade (ülekuumenemine) järelkaja..puhas kliendi hooletus seega...jutt polnud küll teaduslik, samas arusaadav ka "ajuinvaliidile":eureka:
NB! olulisem selle mootri rem.juures on pigem see,et kogemusteta tegijal ei soovita nokitseda..ülitähtsaid momente ning juhiseid esineb..hooletu lappamine õlle kõrvale võib kurvalt lõppeda
liikvel on olnud kinnikiilunud ja kolisevate mootoritega variandid..no aga see juba eelpoolnimetatud vigade (ülekuumenemine) järelkaja..puhas kliendi hooletus seega...jutt polnud küll teaduslik, samas arusaadav ka "ajuinvaliidile":eureka:
NB! olulisem selle mootri rem.juures on pigem see,et kogemusteta tegijal ei soovita nokitseda..ülitähtsaid momente ning juhiseid esineb..hooletu lappamine õlle kõrvale võib kurvalt lõppeda
Resümeerides eelnevat: Plokikaantes tekivad lokaalsed ülekuumenemispunktid,mistõttu kaaned muutuvad katuseplekisarnasteks-
laineliselt kõverateks.Süüdlaseks termostaat,mille väsinud olekut on raske märgata/tuvastada.Remonditud kaantega ning vahetatud termostaadiga isendid vuravad reipalt edasi.
Autotehase poolt lekitatud "hülsiprobleem" tundub suure hämana,sest füüsikaliselt ei saa hülsid kusagile liikuda,kuna neid lihtsalt pole sellisel kujul,nagu tavalistes hülsitud plokkides.
laineliselt kõverateks.Süüdlaseks termostaat,mille väsinud olekut on raske märgata/tuvastada.Remonditud kaantega ning vahetatud termostaadiga isendid vuravad reipalt edasi.
Autotehase poolt lekitatud "hülsiprobleem" tundub suure hämana,sest füüsikaliselt ei saa hülsid kusagile liikuda,kuna neid lihtsalt pole sellisel kujul,nagu tavalistes hülsitud plokkides.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ennetavalt tuleb termostaati vahetada hiljemalt paari aasta tagant,nagu ka bensumootoritel.
Ega ei saa küll kindlaks teha seda eriti lihtsalt.
Ega ei saa küll kindlaks teha seda eriti lihtsalt.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
kui on ülekuumenemise ilminguid või märke, võib ennetavalt mõõta CO2 sisaldust jahutussüsteemis..alati ei pruugi tõde selguda
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: P Aug 26, 2007 19:26
- Asukoht:
- Auto:
Olen siin ühe 3,0TiD diisli õnnelik/õnnetu omanik...viimaselajal on hakanud jahutusvedelik kusagile kaduma...viimase 1200km jooksul 2 liitrit :freak: kas võib samuti olla, et on tegemist siis selle nn. tüüpveaga (olgu selleks siis termostaadist-ülekuumenemisest tingitud kaaneviga või pikalt räägitud hülsiprobleem, mis nagu siit selgub polegi üldse mõeldav viga?) ? Igatahes - Trionic, kui sul ehk kunagi aega ja viitsimist, siis oleksin nõus oma auto koos südamega sinu juurde vedama. Kahju ainult, et ma nii vähest aega eestis viibin koos autoga... aga selle nimel, et auto korda saada ja sõitma oleks nõus ka ilma teisi variante oma töö jaoks leidma ja auto saaks eestis olla pikemat aega :)