2.2 TiD kõrgsurvepump kutu

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#51

T Sept 02, 2008 11:31

Ütles alustuseks pumbalt Boschi kood. Koodi järgi saab siis ka Opeli pumpa otsida...
Len
Postitusi: 9
Liitunud: E Sept 01, 2008 22:28
Asukoht:
Auto:

#52

T Sept 02, 2008 12:11

Pumba kood on nr. 0470504004
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#53

T Sept 02, 2008 13:44

Seda numbrit googeldades viskab päris palju vectra teemalisi lehti niiet seda peaks ka opelitelt saada olema.
Len
Postitusi: 9
Liitunud: E Sept 01, 2008 22:28
Asukoht:
Auto:

#54

K Sept 03, 2008 14:15

Savi tänava romulas käidud. Sealne pump on kahe pistikuga. Aga leidisn ühe käest Opel Omega pumba, ka sama 85kw versioon ja ühe pistikuga...see eelpool mainitud kood (nr. 0470504004 ) oli muidu sama, ainult viimased 3 numbrit erinesid. Oskab keegi öelda, kas see sobib või on väga vale asi?
rudolf
Postitusi: 56
Liitunud: T Mär 04, 2008 21:06
Asukoht:
Auto:

#55

K Sept 03, 2008 14:24

mis need kolm viimast siiis olid?

Siin on juttu natuke opeli pumpade numbritest.

Lisatud failid PƵhjamaade-Bosch-Service-uus-VP.pdf (218.4 KB) 
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#56

K Sept 03, 2008 16:33

Algselt postitas: ivomets
Pärnus savi tn yhes romulas on 2,2 D 9-5 masin juppideks. aga kas 9-5 oma sobib, ei tea.


9-5 2.2 TiD on 88 kW, mis olemuselt on natuke maha keeratud 92 kW, ehk siis see uuem variant.
Len
Postitusi: 9
Liitunud: E Sept 01, 2008 22:28
Asukoht:
Auto:

#57

L Sept 06, 2008 11:59

Sain omale mõistliku hinnaga teise pumba. Aga küsimus saab 9-3 kliima kohta. Ostsin autole uue aku(pumpa veel pole peale jõudnud panna), aga nüüd kui voolud sees, keeran süüte sisse, siis hakkab see ventilaator uhama, mis imeb salongist õhku selle sise temp. näitaja anduri peale. Keeran süüte välja, võtan võtme ära, aga see ikka uhab (enne vait ei jää, kui aku juhtme maha kisun). Teiseks, kui on süüde sees(mootor ei käi mul veel!!!) siis kliimal on ees off kiri ja mitte ükski nupp ei tee midagi. On need Saabi puhul ok nähtused või on kliima seadmel midagi viga? Pole enne Saabi omanud ja puuduvad igasugu kogemused Rootsi autodega. Muidugi võin ära oodata kui järgmise nädala lõpuks mootor käima pannakse, aga ei kannata oodata:D..vaja teada kohe ju:drive:
Jürts
Postitusi: 129
Liitunud: K Sept 05, 2007 17:59
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3, 1.9 TTiD Vector

#58

L Sept 06, 2008 13:07

Salongi temperatuurianduri ventikas peabki umbes 5 minutit peale süüte välja keeramist edasi käima. Vähemalt NG-l on see nii.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#59

P Sept 07, 2008 9:41

Ja kliimat peaks saama progeda ise, salvestada need settingud, mis käivitumise hetkel käiku lastakse. Hetkel on sul ilmselt viakimisi sead OFF. Salongitemperatuuri andur käib jah pisut aega peale süüte välja keeramist.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta