2.2 TiD kõrgsurvepump kutu
Ütles alustuseks pumbalt Boschi kood. Koodi järgi saab siis ka Opeli pumpa otsida...
Seda numbrit googeldades viskab päris palju vectra teemalisi lehti niiet seda peaks ka opelitelt saada olema.
Savi tänava romulas käidud. Sealne pump on kahe pistikuga. Aga leidisn ühe käest Opel Omega pumba, ka sama 85kw versioon ja ühe pistikuga...see eelpool mainitud kood (nr. 0470504004 ) oli muidu sama, ainult viimased 3 numbrit erinesid. Oskab keegi öelda, kas see sobib või on väga vale asi?
Sain omale mõistliku hinnaga teise pumba. Aga küsimus saab 9-3 kliima kohta. Ostsin autole uue aku(pumpa veel pole peale jõudnud panna), aga nüüd kui voolud sees, keeran süüte sisse, siis hakkab see ventilaator uhama, mis imeb salongist õhku selle sise temp. näitaja anduri peale. Keeran süüte välja, võtan võtme ära, aga see ikka uhab (enne vait ei jää, kui aku juhtme maha kisun). Teiseks, kui on süüde sees(mootor ei käi mul veel!!!) siis kliimal on ees off kiri ja mitte ükski nupp ei tee midagi. On need Saabi puhul ok nähtused või on kliima seadmel midagi viga? Pole enne Saabi omanud ja puuduvad igasugu kogemused Rootsi autodega. Muidugi võin ära oodata kui järgmise nädala lõpuks mootor käima pannakse, aga ei kannata oodata:D..vaja teada kohe ju:drive:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ja kliimat peaks saama progeda ise, salvestada need settingud, mis käivitumise hetkel käiku lastakse. Hetkel on sul ilmselt viakimisi sead OFF. Salongitemperatuuri andur käib jah pisut aega peale süüte välja keeramist.