2,2 TiD kütusetorustik.

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#1

K Jaan 09, 2008 22:53

Minul näeb kapoti all kütusetorustik välja selline:
[URL=http://img89.imageshack.us/my.php?image=torudwn7.jpg][IMG]http://img89.imageshack.us/img89/6918/torudwn7.th.jpg[/IMG][/URL]
Seal, kus need klambrid on (minu pandud) oli enne imemoodi aretatud üks klapp, mis lasi kätust ühte pidi läbi. Ilmselgelt mitte tehase pandud. (vähemalt selliselt mitte). Aga läks umbe ja ma panin praegu toru otse kokku.

Siit küsimus, et kas seal peab klapp olema (ilmselt peab) ja kas tal veel on mingi tagasivoolu takistav klapp kusagil süsteemis?
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#2

N Veebr 14, 2008 19:12

9-5-el ei ole seal klappi. Ja selline voolik kah seal ilmselt originaal pole.


Parem hilja kui üldse mitte :)
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#3

N Veebr 14, 2008 21:53

Ma juba unustasin selle teema. :) Igatahes sai kasutaja tõh-ga koostöös välja selgitatud, et klappi seal originaalis pole jah. Mul aga tundub, et kütus vajub ikka ööga niipalju tagasi, et hommikul tahab natuke ketramist. Igatahes see, et autol, millel pole elektrilist kütuse pumpa, pole ka ühtegi tagasivoolu klappi (või ma ei leidnud) tundus natuke ebaloogiline ja täna ma ostsingi ühe diisel AUDI klapi ja panin ikka sinna vahele. Ilmselt selle pärast ongi see mootor nii tundlik nt. pragulisele kütuse ülevooluvoolikule. Eks ma homme raporteerin, kas midagi muutus ka käivituse suhtes.
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#4

N Veebr 14, 2008 22:34

Hea mõte igal juhul. Samuti on kütusefiltri vahetus valutum kui pump tühjaks ei voola. Mehhaaniline või elektriline klapp?
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#5

N Veebr 14, 2008 22:41

mehaaniline.

Algselt postitas: ml
Samuti on kütusefiltri vahetus valutum kui pump tühjaks ei voola.

Selle peale ma ei mõelnudki :)
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#6

L Veebr 16, 2008 15:42

Täna hommikul igatahes käivitus laksust. Natuke kauem tuli oodata küünlaid ainult.
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#7

L Veebr 16, 2008 19:36

Algselt postitas: saab9-3
Täna hommikul igatahes käivitus laksust. Natuke kauem tuli oodata küünlaid ainult.

ilma eelsoojendita?
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#8

L Veebr 16, 2008 23:16

Jah ilma. Ma uurisin ka natuke eelsüüteküünalde tööd. Kuigi küünalde lamp põleb ainult paar sek, siis küünlad ise töötavad süüte sisse keerates üle 10 sek. Kui see aeg oodata, siis käivitub laksust. Seda, et küünlad nii kaua töötavad avastasin ma nüüd nii, et ei oska õelda, kas sellest klapist ka kasu oli või oleks niisama ka kauem küünalt andes läinud. Halvemaks see klapp igatahes ei teinud. ;)
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#9

P Veebr 17, 2008 1:14

Algselt postitas: saab9-3
Jah ilma. Ma uurisin ka natuke eelsüüteküünalde tööd. Kuigi küünalde lamp põleb ainult paar sek, siis küünlad ise töötavad süüte sisse keerates üle 10 sek. Kui see aeg oodata, siis käivitub laksust. Seda, et küünlad nii kaua töötavad avastasin ma nüüd nii, et ei oska õelda, kas sellest klapist ka kasu oli või oleks niisama ka kauem küünalt andes läinud. Halvemaks see klapp igatahes ei teinud. ;)

ma ootan alati vähemalt 10s süüde sees (lülitan kliima välja, panen turvavöö peale, nihelen niisama istmepeal). laksust ei käivitu. seega enda kogemuse põhjal pakuksin, et siiski tegi klapp sul asja heaks.
SamuelM
Postitusi: 22
Liitunud: N Veebr 21, 2008 14:13
Asukoht:
Auto:

#10

E Veebr 25, 2008 20:20

Tervist.
Minul ilmnes paar päeva tagasi sarnane anomaalia. Hommikul käia palju tahad, käima ei lähe. Tuli kasutada teise sõiduki abi, vedasin umbes 25-30m teise auto sabas ja hakkas tööle. Päeval läks laksust ilusti tööle. Kas võib olla sarnane viga, et pika aja peale vajub kütus alla, kuna kuskilt pääseb õhk vahele? Millised voolikud ja klambrid tuleks üle käia?
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#11

E Veebr 25, 2008 21:25

Alusta kindlasti ikka nendest pihustite ülevoolu voolikutest. Kui neid pole enne vahetanud, siis kasvõi igaks-juhuks tasuks need ära vahetada, kuna see päris võimalik probleemiallikas sellel mootoril ja ei maksa vahetus ka palju.

Kas sul oli ühe korra selline jama või on igal hommikul?
SamuelM
Postitusi: 22
Liitunud: N Veebr 21, 2008 14:13
Asukoht:
Auto:

#12

T Veebr 26, 2008 13:46

Jama hakkas pihta 23.vebr. hommikul ja nõnda nüüd kogu aeg kui auto kauem seisab.

Eile vahetasin ära klambrid (3tk), mis pingutavad voolikuid, mis omakorda jooksevad kütuse filtrisse (millel on ka omakorda küljes käsipump). Täna hommikul siis proovisin, käiasin umbes 3-5 sek, paar korda nagu lubas, kuid siis ei midagi. Pumpasin käsitsi üles, nagu jälle lubas. Pumpasin ja käiasin nõnda 3 tsüklit ja lõpuks sain käima.

Homme käin Troostis ära vaatan, mis räägivad/arvavad.

Minu poolne teema arendus jätkub "Kas 2,2 diiselmootor on siis tõesti nii kehv?!" teema all
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#13

L Mai 10, 2008 21:34

EPC järgi on lisa kütusepump ka olemas, võibolla et see pumpab soojendusahjule (mida ei tahaks väga uskuda).

[URL=http://img509.imageshack.us/my.php?image=fuelpump1rj0.jpg][IMG]http://img509.imageshack.us/img509/9220/fuelpump1rj0.th.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://img178.imageshack.us/my.php?image=fuelpump2yw9.jpg][IMG]http://img178.imageshack.us/img178/3353/fuelpump2yw9.th.jpg[/IMG][/URL]
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#14

L Mai 10, 2008 22:25

See pump on jah eelsoojendi oma.
Vasta