jõud kadus
Tere!
Täna hommikul avastasin et autol pole enam sugugi seda minekut mis varem. Täpselt selline tunne nagu oleks turbo kadunud. Samas ei märka mingit suurenenud küttekulu ega musta suitsu tagant. Tankisin reedel paagi täis nestest ja käsisin tartus ära. Eile tagasi sõites oli veel kõik ok. Möödasõidul oli minekut küll ja veel. Nüüd aga tööle sõites oli tuttavat tõmmet vaid paar korda tunda. Muidu aga kogus kiirust nagu "tavaline" auto. Kas tõesti on turboga midagi lahti või olen saanud solki kütust? Või äkki on asi selles, et ei tea millal sai viimati õhufiltrit vahetatud....
Saab 9-5 3.0 tid MY2002
Täna hommikul avastasin et autol pole enam sugugi seda minekut mis varem. Täpselt selline tunne nagu oleks turbo kadunud. Samas ei märka mingit suurenenud küttekulu ega musta suitsu tagant. Tankisin reedel paagi täis nestest ja käsisin tartus ära. Eile tagasi sõites oli veel kõik ok. Möödasõidul oli minekut küll ja veel. Nüüd aga tööle sõites oli tuttavat tõmmet vaid paar korda tunda. Muidu aga kogus kiirust nagu "tavaline" auto. Kas tõesti on turboga midagi lahti või olen saanud solki kütust? Või äkki on asi selles, et ei tea millal sai viimati õhufiltrit vahetatud....
Saab 9-5 3.0 tid MY2002
targemad panevad täpsemaid diagnoose aga
õhufilter ei tohiks anda poolest päevast äkiliselt märku vaid peaks tasahilju kustuma
solk kütus oleks ehk varem tunda andnud...
turbo ise ei pea olema pihta saanud... piisab lekkest kuskil vahel (vahejahuti, mõni lõdvik vms... - või mõnest kinni kiilunud klapist (WG / BP vms...) mis võib tõesti poolest päevast ilmuda.
pole rõhku, pole ka vaja kütust eriti peale anda, st kütusekulu ei pruugigi suureneda...
veel võimalusi:
rõhuandur sisselaskes kustunud
õhukulumõõtur kustumas v kustunud...
diagnostika annaks ehk kõige kiirema vastuse ja odavaima lahenduse ;)
õhufilter ei tohiks anda poolest päevast äkiliselt märku vaid peaks tasahilju kustuma
solk kütus oleks ehk varem tunda andnud...
turbo ise ei pea olema pihta saanud... piisab lekkest kuskil vahel (vahejahuti, mõni lõdvik vms... - või mõnest kinni kiilunud klapist (WG / BP vms...) mis võib tõesti poolest päevast ilmuda.
pole rõhku, pole ka vaja kütust eriti peale anda, st kütusekulu ei pruugigi suureneda...
veel võimalusi:
rõhuandur sisselaskes kustunud
õhukulumõõtur kustumas v kustunud...
diagnostika annaks ehk kõige kiirema vastuse ja odavaima lahenduse ;)
Tere! Ka sama mure. Õli vahetatud, õhufilter vahetatud, kõik toimis. Neljap. õhtul möödasõidul käis mingi laks ja tagant ilge tahm välja, jõud läind.Kui turbo vaakumvooliku ära võtsin hakkas sõitma ilma tahmata ja nagu ilma turbota auto. Täna käidud Troostis testimas, ei selgund midagi. Kas keegi oskaks öelda kuhu poole nüüd pöörduda? Kas Saabi Anti tegeleb disladega? Kuidas teda tabada?(kontakt) Tänud ette.
Jõukadu võib põhjustada küttefilter, solki kütust saades võib täistõmmata ja samas võib ka mõne aja möödudes natuke normaliseeruda seoses sette eemaldumisega vms.
Endal oli sama probleem mis Tervol ning viga oli turbo õhulõdvikus, milles oli 2 cm pragu. Kaasnes jõukadu, suurenenud küttekulu ning jube tahm gaasi vajutamisel ning 3000 pöördega max 1km sõites lõi mootoritulukese põlema.
Endal oli sama probleem mis Tervol ning viga oli turbo õhulõdvikus, milles oli 2 cm pragu. Kaasnes jõukadu, suurenenud küttekulu ning jube tahm gaasi vajutamisel ning 3000 pöördega max 1km sõites lõi mootoritulukese põlema.
Algselt postitas: Tervo
Suured tänud info eest! Kus Sul Artsu see viga üles leiti(kelle juures?)
Vea peaks üles leidma kõik kellel on võimalus arvuti taha ühendada ja veakoodi lugeda. Isiklikult soovitati mul Troostist võtta ühendust Jüriga Jassi autotoas. Viimane asutus asub siis Peterburi mnt-l.
Tervo masinal see häda,et tekitab veakoode,mida pole olemas.Tegelikult on,üldises OBD2 veakooditabelis,aga need vead ei ole saabi softile dešifreeritavad,vaid tähendavad spetsiifilisi bensumootori vigu.Kuna ise diislit ei tunne,ei oska ka oletada.Minu lapseaju ütleb,et kuna tech ei suuda tekkinud koode tõlkida,on disla ecu soft peetis.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Üleprogrammeerimist peaks proovima.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tänud kõigile nõuandjaile, nüüd asi korras! Saabi-Anti juures leiti lahtitulnud turbo jahutuslõdvik. Peale selle kinnitamist oma ametikohale masin käis jälle nagu Antsu viiul. Tänud remondimeestele ja kõigile teistele kes infi jagasid!