Servust.Mure siis 2,2 TID - ga.Auto sõitnud minu käes kenasti juba pea aasta,tehtud ka troostis hooldust ja puha.Nädalapäevad tagasi avastasin aga auto alt pisikese õliloigu.Ei pööranud sellele väga tähelepanu ,kuna arvasin,et jus siis klapikambrikaanetihendi vahelt õrnalt immitseb.Kui auto ostsin ,juba siis oli sealt tihendi juurest nats õline.Paari päeva pärast avastasin taas hommikul õlilaigu auto alt.Iga päevaga läks loik nõksa suuremaks,kuni õlitaset mõõtes avastasin,et sa kurjam,õli ikka vähevõitu sees.Valasin siis täissünti juurde 1 liitri,sellega sain õlitaseme normi ning sõitsin siis kanali peale.Katkusin auto alt maha need plastkatted,et mootorile ligi pääseda.nii kui selle katte eemaldasin,siis avastasin,et ikka väga palju seda õli sellele tilkunud/voolanud oli.mootor kah üsna õline.Puhastasin niipalju kui vähegi ligi pääsesin,kuid lekkepõhjust avastada ei suutnud.Pingutasin mõned poldid ,mis mootori all osas ,kuid olen üsna nõutu.
Mis seda õli lekkimist põhjustada võib.Mootor rohkem õline ninapoolt küljest ja rohkem õli just kõrvalistuja pool.
Kas on võimalik,et klapikambrikaanetihend nii väsinud,et sealt immitsev õli mööda mootori külgi alla valgub kuni tee maani leiab?Plaanis see tihend kohe homme välja vahetada,kuna polte seal pingutada ei anna.
Või on oht ,et miski muu tihend saba andnud.Kas ja kui palju üldse neid polte pingutada tohib?
Tean,et selle jutu järgi raske miskit asjalikku öelda,kuid loodan,et saan teil abi!
Tänud ette
Õlileke
Vaata näiteks soojusvaheti üle. See on õlifiltri all. Või äkki õlifilri korpus katki või vaakumpumba juurest jookseb. Võimalusi on palju ja vaevalt siit keegi oskab täpselt ilma autot nägemata õelda. Klapikambrikaant igatahes pingutada ei saa, kui ta ikka kinni on. Samas, et ikka loik maha tuleks ei piisa immitsemisest.
Soojusvaheti on see kandiline hõbedane junn mootori esiküljel, selle kohal asetseb õlifiltri korpus, pealtpoolt vaadates just silme ees, suure plastist kuuskant-polt-kaanega. Avada saab GAZ 53 veljevõtmega, kui spetsiaalset osta ei raatsi.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Kõige tõenäolisemad õlilekke põhjustajad on väntvõlli simmerlingid, tegemist on tüüpveaga. Simmerlingid ise on odavad, kuid vahetus aeganõudev/kulukas.
Eespool kirjeldatud õlifiltri kopsikut otsi märgistatud piirkonnast:
Eespool kirjeldatud õlifiltri kopsikut otsi märgistatud piirkonnast:
Ai kurjam,seda hõbedast junni ma vaatasin küll,sealt paistis asi eriliselt õline olema.Kas vaja see lahti võtta,puhastada ja taas kinni keerata või vaja teha miskit muud?Hakkan täna peale tööd asjaga mässama,eks siis otsin ka selle õlifiltri ülesse.
Niih.
Olen siis uurind ja puurind,kuid miskit ma ise oma mõistusega välja ei mõtle.
Soojusvaheti juurest ei paista lekkivat,õlifiltri juurest samuti mitte,kuid õli lekkib endiselt.Mis krdi asi see on,ei saa ma aru.Rohkem õli siis kõrvalistuja pool,seal,kus rihm jookseb üle rullikute.Ligpääs pea olematu,et täpselt miskit näha.
Kas äkki leidub pärnus mõni asjalik( tean,et kindlasti leidub,kuid iseasi kas viitsib) Saabik ,kes pilgu peale viskaks ja natuke nõu ja jõuga aitaks.
Ei ole vaja soovitusi ,et vii aga auto Troosti, las seal vaatavad üle ja teevad korda-Viiksin küll sinna,kuid rahakott järgnevad 5 kuud kahjuks ei kannata eelarveväliseid suuremat sorti väljaminekuid :(
Olen siis uurind ja puurind,kuid miskit ma ise oma mõistusega välja ei mõtle.
Soojusvaheti juurest ei paista lekkivat,õlifiltri juurest samuti mitte,kuid õli lekkib endiselt.Mis krdi asi see on,ei saa ma aru.Rohkem õli siis kõrvalistuja pool,seal,kus rihm jookseb üle rullikute.Ligpääs pea olematu,et täpselt miskit näha.
Kas äkki leidub pärnus mõni asjalik( tean,et kindlasti leidub,kuid iseasi kas viitsib) Saabik ,kes pilgu peale viskaks ja natuke nõu ja jõuga aitaks.
Ei ole vaja soovitusi ,et vii aga auto Troosti, las seal vaatavad üle ja teevad korda-Viiksin küll sinna,kuid rahakott järgnevad 5 kuud kahjuks ei kannata eelarveväliseid suuremat sorti väljaminekuid :(
mul täna hommikul käima pannes hakkas 3,0 dti õli tilkuma põhja alla ajades kanali peale katted eemaldades selgus et õlifiltri korgi vahelt ajas õli välja . õli vahetasin 1600 km tagasi kurat kas siis keerasid mul selle poldi üle :wall: . aga kas seda polti saab ka kuskilt :wise:
Olles põhjakatte auto küljest ära kruvinud avanes mulle kaunis õline vaatepilt, algul arvasin, et äkki on see lihtsalt hooletu õlivahetus vms. aga olles lapiga karteripõhja ära puhastanud selgus, et umbes minuti jooksul tekkib sinna väike tilgake. Lähemal uurimisel selgus, et kogu karteripõhi on mikropragusi täis aga ühest kohast, umbes cm. ulatuses lekib ka õli. Ühtegi mehaanilist vigastust ei täheldanud, polnud ühtegi mõlki ega kriimustust ja põhjakate ju ka täitsa terve.
Siint ka küsimus Teile, et kas on kellelgi veel midagi taolist juhtunud või oskab keegi midagi arvata selle kohta, et kas see võiks minna garantii alla.
Autoks on 9-5 MY05 2,2tid
P.S. Hooldusraamatut mul kahjuks pole.
Siint ka küsimus Teile, et kas on kellelgi veel midagi taolist juhtunud või oskab keegi midagi arvata selle kohta, et kas see võiks minna garantii alla.
Autoks on 9-5 MY05 2,2tid
P.S. Hooldusraamatut mul kahjuks pole.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
Garantii alla ei lähe seal midagi(vana auto juba piisavalt).Ma miskipärast arvan,et pragude asemel on tegu valujälgedega.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989