2.2TD ei käivitu=? kütus otsas või midagi tõsisemat:(
masin 9-3 2.2TD 2004. Asi nimelt nii, et sid näitas et saab veel 25km sõita ja mõtlesin, et veel tanklasse ei lähe (kuigi endale tundus imelik, et ta nii kaua laseb sõita). nüüd siis ei teagi mis viga. Sõidu pealt suri auto lihtsalt välja (natuke nagu tõmbles ka enne) ja enam käima ei lähe. Panin juurde küll 5l aga disla puhul ei pidanud see aitama, kui oled paagi täiesti tühjaks lasknud ja õhk vahele pääseb?= äkki oskab keegi komenteerida. Proovisin käiata ka suhteliselt ettevaatlikult, aga lõi kollase mootori tule põlema. Sidil mingit teadet ei ole - lihtsalt käima ei lähe. Äkki midagi muud kutu (lugedes foorumit, siis kahtlustan kõrgsurvepumpa:(((( äkki keegi oskab midagi tarka öelda - kuigi ega siit palju infi vist ei saanud.
Kui sa sõitsid ikka kütusetoru tühjaks, siis vaeval ültse käiamisega selle käima saaks. Ma ei tea täpselt, kuidas sinu autol, aga minu vanemal, sama mootoriga autol on võimalik pumba lähedal, kütusetoru küljes asuvast ventiilist tõmmata kütus pumbani. Kui kütus juba seal maal, siis tahab ikka veel käiamist, enne kui käivitub. Starteri säästmise huvides oleks vast targem tõmmata.
SID ei suuda kindlasti kilomeetri pealt täpselt õelda, et kaua sõita saab. Võib vabalt olla tühi, kuigi näitab et saab sõita.
SID ei suuda kindlasti kilomeetri pealt täpselt õelda, et kaua sõita saab. Võib vabalt olla tühi, kuigi näitab et saab sõita.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Eriti maantel sõites paneb arvuti puusse, minul juhtus kütus otsa saama täpselt sel hetkel, kui punane tuli põlema läks. Ja ka käima sain vaid tõmmates. Mootoril võiks küll käsipump olla kütuse üles pumpamiseks, nagu minu eelmisel Mazdal see oli.
Tere, arvatavasti võis sul siiski kütus otsa saada, ning sellise ilminu puhul tuleb päris pikalt tõmmata,et kütust ülesse saada. Endal olid tagasivoolu voolikud läbi, pikemalt seistes vajus kütus alla ja tõmmata tuli ca.100 m.
SID-i kohapealt niipalju, kui endal näitas 0km veel sõita, siis 40km venitas välja.
SID-i kohapealt niipalju, kui endal näitas 0km veel sõita, siis 40km venitas välja.
Hehe, naljakas lugeda, kui paljud on kütuse otsa lasknud saada. Minu traktoril juhtus sama asi mõni kuu tagasi. Paela otsas tanklasse, paak täis ja käiasin lõpuks täitsa omal jõul käima, seega pane kõrvad kinni ja kannata ära, ükskord läheb käima niikuinii :poke:
Diislil väga ei tasu lõpuni lasta, elu sissepuhumine suht piinarikas. Ja ära siis pikalt järjest starterit lase, las ta suts puhkab kah vahepeal, oma diislil oli sama lugu kunagi ja tahtis ikka paar minutit käiata (mitme jupi kaupa) enne kui käima hakkas.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
idee:
hakka akust saadik punast jämedat + juhet mööda liikuma ja jõudki starterini.
hakka akust saadik punast jämedat + juhet mööda liikuma ja jõudki starterini.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Nii .Tänane päev siis minu jaoks esimene,kus mu truu saab otsustas mind teele jätta.
Nagu Agu Sihvka ,alustan algusest ja loodan,et probleemi lahenduseni aitate Teie mind.
Hommikul autot käivitades ,oli kõik tavapärane.Auto käivitus kenasti.Sain sõita kiloeetreid 30 ,kui kostus miski klõbin kapoti alt.Mitte tugev,kuid siiski tajutav.Kui olin sõitnud 50 km,siis oli vaja teha väike peatus,auto mootor jäi tööle.Tõstsin ka igaks juhuks kapoti ülesse,klõbinat ei kostnud,sai pöördeid vajutatud,korraks oli kõbin ja siis kadus taas.Mootor nurrus kenasti ja jätkasin sõitu . 100 km sõidetud ,oli vaja lapse pärast pissipeatus teha.Kuna olin tanklas,siis ka ise väikese joogi plaanisin osta ja süüte välja keerasin.Protseduurid tehtud,siis taas süüdet keerates,ei miskit... . Auto ei käivitu.Ketrab starterit ringi,kuid mootor tööle ei hakka.Sai siis palutud ühte autojuhti,et äkki aitab käima tõmmata.Käima tõmmates läks kiirelt .Kuna kartsin,et hiljem sama probleem ,siis sõitsin sihtkohta .Täpselt nii oligi.Võtmest auto enam tööle ei läinud.Käia palju tahad,mootor tööle ei hakka.Kui käik sees ja süüdet sees hoida,siis tõmbab mootori ringi käima ja nõksutab autot edasi,kuid ei käivitu.Taas sai siis palutud abi.Käima tõmmates kõik ok.Tagasisõit viperusteta.Kui auto käima tõmmatud,siis 140 km kena sõitu.Ei miskit kõbinat mootoris,ega miskit muud häirivat.Et siis milles võib viga olla?
Saab 9-3 2,2 TID 85 kW 1998a
Eelsüüteküünlad kontrollitud,kõik töötavad.
Kus asud diiselil kütusefilter ?
Nagu Agu Sihvka ,alustan algusest ja loodan,et probleemi lahenduseni aitate Teie mind.
Hommikul autot käivitades ,oli kõik tavapärane.Auto käivitus kenasti.Sain sõita kiloeetreid 30 ,kui kostus miski klõbin kapoti alt.Mitte tugev,kuid siiski tajutav.Kui olin sõitnud 50 km,siis oli vaja teha väike peatus,auto mootor jäi tööle.Tõstsin ka igaks juhuks kapoti ülesse,klõbinat ei kostnud,sai pöördeid vajutatud,korraks oli kõbin ja siis kadus taas.Mootor nurrus kenasti ja jätkasin sõitu . 100 km sõidetud ,oli vaja lapse pärast pissipeatus teha.Kuna olin tanklas,siis ka ise väikese joogi plaanisin osta ja süüte välja keerasin.Protseduurid tehtud,siis taas süüdet keerates,ei miskit... . Auto ei käivitu.Ketrab starterit ringi,kuid mootor tööle ei hakka.Sai siis palutud ühte autojuhti,et äkki aitab käima tõmmata.Käima tõmmates läks kiirelt .Kuna kartsin,et hiljem sama probleem ,siis sõitsin sihtkohta .Täpselt nii oligi.Võtmest auto enam tööle ei läinud.Käia palju tahad,mootor tööle ei hakka.Kui käik sees ja süüdet sees hoida,siis tõmbab mootori ringi käima ja nõksutab autot edasi,kuid ei käivitu.Taas sai siis palutud abi.Käima tõmmates kõik ok.Tagasisõit viperusteta.Kui auto käima tõmmatud,siis 140 km kena sõitu.Ei miskit kõbinat mootoris,ega miskit muud häirivat.Et siis milles võib viga olla?
Saab 9-3 2,2 TID 85 kW 1998a
Eelsüüteküünlad kontrollitud,kõik töötavad.
Kus asud diiselil kütusefilter ?