Autoks 2004 aasta 2.2TD LS: ˇ150 000
Eelmisel nädalal läks käivitades check engine põlema. Manual ütleb, et kui tuli põlema läheb, siis on tee teenindusse - sõitisin oma 30 km ja siis kustus tuli ära. Mõtlesin, et ok vb lihtsalt kusagil tekitas mingi ühenduse. Kaks kolm päeva hiljem jälle sama asi - check engine põleb - seekord lühemalt, saan ~ 15 km sõita. Eile peale statoilist tankimist, lõi tule jälle põlema - põleb siiani:(
Olen seda foorumit uurinud ja jõudnud järeldusele, et see vb ükskõik mida tähenda. Aga vb on kellelgi sama auto samasugust nalja teinud. Mida peaksin tegema - teenindusse?juhtmed külge?
2.2TD 2004 (check engine vilgutab)=?!?
Hmm, mul oli sama jama, pidevalt põles ja siis jälle vahepeal kustus. Lisaks oli mootor nö säästureziimi peal:P Käisin Carringis ja lasin diagnostika teha.. selgus, et turborõhu andur oli must. Puhastasid ära ja kõik oli tip top jälle. Arve oli ca 750.- Sellest 500.- oli diagnostika.
Seal on jah kaks asja mis ajapikku ära tahmavad ja siis viga annavad. Teine asi on EGR. See on 2.2TiD puhul "normaalne" :thumb:
Kui veab piisab puhastusest, kui ei siis Saab asju vahetama hakata...
EGRi saab minu käest ;)
Kui veab piisab puhastusest, kui ei siis Saab asju vahetama hakata...
EGRi saab minu käest ;)
Kas antud vigade puhul jääb viga ka peale check engine kustumis mälusse?
Endal sama probleem, et pidevalt vilgutab check engine't, aga ei julgenud kustunud tulega esindusse minna kuna mingite vigade puhul ei jäänud vead mällu.
Endal sama probleem, et pidevalt vilgutab check engine't, aga ei julgenud kustunud tulega esindusse minna kuna mingite vigade puhul ei jäänud vead mällu.
Algselt postitas: Rauno
Kas antud vigade puhul jääb viga ka peale check engine kustumis mälusse?
Endal sama probleem, et pidevalt vilgutab check engine't, aga ei julgenud kustunud tulega esindusse minna kuna mingite vigade puhul ei jäänud vead mällu.
jääb küll