Viga siis selline, et kadus turbo tagant ära ja põlema lõi check engine tulukese, jätsin masina seisma ja uuesti käivitades kõik ok peale tulukese kes ikka põles. Peale mõningast sõitmist nagu ikka, kui viga kadunud kadus ka tuluke. Järgmisel päeval süttis see aga taas, kuid autol ühtegi viga küll tunda ei andnud.
Milles võib viga olla?
Kui oleks mingis õhuvõtu lõdvikus/torus siis oleks pidanud ka sumpast tahma ajama, kui oleks turbo omadega õhtal, siis peaks ta õline olema?
K: Turbo kaob ära ja check engine
Algselt postitas: Tan
Lase techiga viga ära lugeda. Otsi foorumist ka, pole esimene kord siin sellest jutt. Arvatavasti MAP või EGR puhastada/vahetada.
Tänud, aga mis techi puutub, siis paraku on kogemusi sellega, et kui antud hetkel tuluke ei põle, siis ka tech miskit ei näita - ootan millal tabada momenti, et saaks deagnosti põleva tulega. (ülepäeviti põleb)
Mis hinnaskaalas peaks uue map või egr-i vahetus olema?
Puhastada on neid võimalik koduste vahenditega?
Enda 9-5l puhastasin paar korda ise MAPi. EGRi ga natuke keerulisem lugu aga kah tehtav. Sest sealt jookseb jahutusvesi kah läbi ja jubin ise võib päris kõvasti kinni jäänud olla mootori külge.
Loodan, et väga mööda ei pane aga MAP oli äkki 4-5K ja EGR 9K ? Vanast ajast sellised numbrid meelde jäänud.
Mul üks uus EGR pakkuda muidu kui seda vaja on ;)
Loodan, et väga mööda ei pane aga MAP oli äkki 4-5K ja EGR 9K ? Vanast ajast sellised numbrid meelde jäänud.
Mul üks uus EGR pakkuda muidu kui seda vaja on ;)