probleem diisliga
Kui sa pole firtrit ammu vahetanud, siis tasub küll ära vahetada. Sama ka õhufiltriga. Võib olla häda selles, et ei saa suuremal põõrdel kütust kätte aga ma kahtlustaks siis, et ummistus on mujal, kui filtris. Loomulikult, kui filter pole sama vana, kui auto. Kui on, siis on kõik võimalik ;)
E: Kahju, et diisel turbo rõhku ei näita, seal oleks võib-olla midagi näha.
E: Kahju, et diisel turbo rõhku ei näita, seal oleks võib-olla midagi näha.
Ise saab küll. Esimene kord võib leidmisega probleeme tulla. Asub ta nimelt Tagumise parempoolse ratta ees põhja all. Selline must kopsik, millel on 2 voolikut küljes ja juhe ka. käib keskelt pooleks ja sees on filtri element.
Panin pildi ka. Seal keskel on polt läbi. keerad selle välja sa saad nö. kaane maha. Filter maksab ~100kr, oleneb, kus osta.
E: Rantto üles 250. Ei mäleta enam, äkki oligi 250. Peab vist mälu väskendama. Sest kui hinda ei mäleta on vist paras aeg vahetada :)
E: Rantto üles 250. Ei mäleta enam, äkki oligi 250. Peab vist mälu väskendama. Sest kui hinda ei mäleta on vist paras aeg vahetada :)
Algselt postitas: --iir--
ostsin selle saksast umbes kuu tagasi öeldi et teeninduse pill olnud koguse aeg. autol hakkab 250t täis saama ja kus asub kytuse filter ning kas seda on võimalik ise vahetada
Ehk Viki või keegi teine parandab, aga minuarust pole see kütusefilter ei TH-2 ega TH-1 raames vahetamisele kuuluv, ehk siis hoolduse pill võib vabalt tähendada auto vanust filtrit..
Ma võin nüüd täitsa puusse panna, sest tegemist diisli ja teise mudeliga kui mul, kuid kas asi saab olla filtris, kui turboga läheb ja allpool 3200 pööret ka.
Kas mitte ei tule kütus kogu aeg sama survega peale ja mis ei lähe kasutusse, suunatakse tagasi, seega kui turboga saab kütuse kätte, miks siis mitte 3200 pöörde juures, kus läheb vähem kütust? A ma võin vabalt selle loogikaga puusse ka panna
Kas mitte ei tule kütus kogu aeg sama survega peale ja mis ei lähe kasutusse, suunatakse tagasi, seega kui turboga saab kütuse kätte, miks siis mitte 3200 pöörde juures, kus läheb vähem kütust? A ma võin vabalt selle loogikaga puusse ka panna
Kütusefilter iga 60 000km, kuid jah on nähtud ka korralikul 180 000km sõitnud masinal sünniaegset filtrit.
EDIT: sry 60kkm on bensukas, dislal isegi tihemini ette nähtud ehk ametlikult iga teine hooldus 30 kkm.
EDIT: sry 60kkm on bensukas, dislal isegi tihemini ette nähtud ehk ametlikult iga teine hooldus 30 kkm.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Ja üleüldse tuleks kohe peale ostmist kindluse mõttes õlid ja filtrid ära vahetada, müügimehe jutt on alati ilus olenemata auto ajaloost. :wise:
õhufilter kah ikka? Õhufilter kust väga vaevaliselt õhku läbi tuleb võib päris paraja jama kokku keerata...
Algselt postitas: Tan
Algselt postitas: --iir--
ostsin selle saksast umbes kuu tagasi öeldi et teeninduse pill olnud koguse aeg. autol hakkab 250t täis saama ja kus asub kytuse filter ning kas seda on võimalik ise vahetada
Ehk Viki või keegi teine parandab, aga minuarust pole see kütusefilter ei TH-2 ega TH-1 raames vahetamisele kuuluv, ehk siis hoolduse pill võib vabalt tähendada auto vanust filtrit..
Vale puha:gun: . Kõik filtrid vahetatakse läbisõidujärgsete TH`de käigus.Iga asi omal ajal.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989