9-3 2.2TiD -98a check engine

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
mart00
Postitusi: 9
Liitunud: N Okt 16, 2008 14:24
Asukoht:
Auto:

#1

R Nov 28, 2008 22:21

Vahel pikemalt sõites algul umbes 100km lööb check engine põlema võttes vaba käigu peale ja lastes pöörded alla kadus ära, kuid süttis varsti jälle jne kuni lõpuks põles koguaeg. jättes auto korraks seisma ja kohe käima siis kõik korras. Sai tehtud diagnostika näitas pumba ajastuse viga. Sai veateade ära nullitud ja mingi kuu aega enam veateadet (check engine) ei tekkinud. Nüüd sama jama jälle kaelas. check engine lambist põlema ja mootoril jõud kadunud, kui lased tuurid maha ja lahutad siduri ära kaob ära, ilmudes natukese aja pärast jälle tagasi. Viga kaob pikemaks ajaks kui auto korraks seisma jätta, kasvõi sekundiks süüde välja keerata. check engine kustub auto käivitades ilusti ära.
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#2

R Nov 28, 2008 22:37

Ma ei oska kahjuks sinu probleemi kohta midagi kosta, aga kuna ma plaanis teha teema täpselt sama pealkirjaga, siis ma kirjutan oma mure ka siia. Auto mul ka sama.

Nimelt mul ka Check Engine hakkas põlema. Paar hommikut vilkus natuke aega ja siis kustus, aga viimane kord vilkus-vilkus ja siis jäi põlema. Põleb siiani. Veaks näitas arvuti "boost pressure control solenoid". Võtsin selle solenoidi lahti, puhastasin, panin kokku; kõik toimib, kui voolu ise peale anda. Testeriga möötes on takistus ka sama (u. 5,5 oomi) mis teistel. Proovisin ka teist solenoidi- ikka sama. Kontrollisin ka üle juhtmed ajust solenoidideni üle testeriga. Need olid ka korras. Seekord hakkab CE tuli põlema juba enne käivitamist. St. tavaliselt peale süüte sissepanekut põleb tuli natuke aega ja siis kustub, aga seekord ta küll hetkeks kustub ja siis kohe hakkab põlema.

On kellelgi mingeid mõtteid, mida võiks kontrollida enne, kui kusagile töökotta ennast järjekorda panna?
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#3

L Nov 29, 2008 20:17

ilma techita reeglina midagi suurt kontrollida ei saagi;)...tüüpvigu sellel isendil ju küllaga ja ilselt läbinämmutatud teema foorumites( MAP sensor, EGR klapp,totaalselt ummistunud sisselaske kanalid, pihustite tihendid,vale süütenurk jne jne)
no siiski..nähtavaid õhulekkeid vast saab ka ise otsida kui leiab
Vasta