9-3 2,2 TiD 85kW ei käivitu enam
Tervitused!
Mure siis selline, et panin mootori käima ja oli teine vast nii paar minutit tühikäigul töötanud kui korraga tegi paar korda sihukest tõrkuvat häält ning suri välja ja enam ei käivitunud. Vahetasin kütusefiltri ja imesin ka kütuse ülesse, ees asuva ventiili kaudu. Olen proovinud ka tõmmates kuid ikkagi asi nii, et ei ühteki popsu.
Mure siis selline, et panin mootori käima ja oli teine vast nii paar minutit tühikäigul töötanud kui korraga tegi paar korda sihukest tõrkuvat häält ning suri välja ja enam ei käivitunud. Vahetasin kütusefiltri ja imesin ka kütuse ülesse, ees asuva ventiili kaudu. Olen proovinud ka tõmmates kuid ikkagi asi nii, et ei ühteki popsu.
Selle kirjelduse järgi ei paista asi kuigi hea olevat. Kui sedasi käigu pealt välja suri, siis ilmselt diisel ei jõidnud enam silindritesse. Kui aga pumbani jõuab kütus vabalt, siis võib küll kahtlustada pumpa. Muidugi enne uue ostmist tuleks täpsemalt uurida, et milles viga..
-
- Postitusi: 346
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
tee lahti voolik peale pumba (ükskõik mis silindri oma) ja proovi käivitama, kui mootor on diisli täis peale proovimist, võib isegi ja töötab... aga see mootor on ikkagi kettiga? :)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Saabil kasutatava kõrgsurvepumba peamine ikaldumise probleem on pumba aju läbipõlemine. Kuna pumbal on 2 pistikut kummaski 42 kontakti siis seda taastada pole võimalik. Dia mehed olevat kunagi ühe imekombel tööle saanud kuid see võib olla ka libajutt.
Proovisin mina ka peale pumpa torusid lahti keerat ja vaadata kas kütust tuleb, tuli kuid ei käivitunud ikkagi.
Soovitan soojalt pöörduda kohe Tallinna spetside poole. Mina vedasin Tartus terve nädala oma autot ühest töökojast teise ja abi sain kui auto treilaga pealinna saatsin.
Proovisin mina ka peale pumpa torusid lahti keerat ja vaadata kas kütust tuleb, tuli kuid ei käivitunud ikkagi.
Soovitan soojalt pöörduda kohe Tallinna spetside poole. Mina vedasin Tartus terve nädala oma autot ühest töökojast teise ja abi sain kui auto treilaga pealinna saatsin.
Kas kütusefiltri kõrval asuva pumba viga võib olla üheks põhjuseks miks ei käivitu enam. Leidsin mingi vidina kütusefiltri kõrval ja kataloogist vaadates sain teada, et tegemist kütusepumbaga.
Pilti kahjuks ei oska juurde lisada, aga joonisel olev number andis tulemiks:
Article : Fuel pump
PartNo : 4672341
Pilti kahjuks ei oska juurde lisada, aga joonisel olev number andis tulemiks:
Article : Fuel pump
PartNo : 4672341
Minu omal oli ükskord selline juhus et se ventiil oli vigane ja lasi õhu kütusetorru. Aga sa seda siis proovisid, et võtad ühe pihustiotsa lahti, et vaadata kas kütus pumbast edasi ikka tuleb ilusti?
Neil diislitel,milledel paagisisene pump puudub,on kütuse ülessaamiseks tihti abiks,kui üks ketrab starterit ja teine samal ajal tekitab paagis ülerõhu(nt. kompressori abil).Kui käepärast on mingi vaakumeerija,tasub eelnevalt õhutusniplist kütus üles imeda.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ma ei hakkanud uut teemat tegema, kuna põhimõtteliselt probleem sama. Autoks (9-3 2.2 92kw 04´) Peale kütuse võtmist (Alexelast) lõi "check engine" tule põlema ja nagu jõud kadus ära. Peale ~30 km sõitmist (vahepeal olin paar korda süüte välja keeranud ja käivitanud) uuesti käivitamisel läks auto küll käima, aga suri ~ 2 seki peale kävitamist välja ja nii mitu korda järjest. Rohkem ei ole teda puutunud. Panin neljap Tartusse diagnostikasse aja kinni. Mida targad mehed arvavad? Milles asi olla võib? Milliste väljaminekute peaks arvestama? Tänud igasuguse informatsiooni eest...