9-3 2,2 TiD 85kW ei käivitu enam

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
Baggy
Postitusi: 8
Liitunud: N Okt 26, 2006 20:20
Asukoht:
Auto:

#1

L Dets 20, 2008 12:06

Tervitused!
Mure siis selline, et panin mootori käima ja oli teine vast nii paar minutit tühikäigul töötanud kui korraga tegi paar korda sihukest tõrkuvat häält ning suri välja ja enam ei käivitunud. Vahetasin kütusefiltri ja imesin ka kütuse ülesse, ees asuva ventiili kaudu. Olen proovinud ka tõmmates kuid ikkagi asi nii, et ei ühteki popsu.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#2

L Dets 20, 2008 12:23

Ma proovisin ka kunagi tõmmata ja ime vigureid teha, aitas uus kõrgsurvepump. Ega sa vene päritolu diislit pole kasutanud?
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#3

L Dets 20, 2008 12:25

Selle kirjelduse järgi ei paista asi kuigi hea olevat. Kui sedasi käigu pealt välja suri, siis ilmselt diisel ei jõidnud enam silindritesse. Kui aga pumbani jõuab kütus vabalt, siis võib küll kahtlustada pumpa. Muidugi enne uue ostmist tuleks täpsemalt uurida, et milles viga..
Baggy
Postitusi: 8
Liitunud: N Okt 26, 2006 20:20
Asukoht:
Auto:

#4

L Dets 20, 2008 16:03

Kütust olen ostnud ainult Neste tanklast.
Baggy
Postitusi: 8
Liitunud: N Okt 26, 2006 20:20
Asukoht:
Auto:

#5

L Dets 20, 2008 22:01

Kuidas seda kontrollida, et kas on pump õhtal või ei ole?
Mulle lähim service on tartus ja kergema veaga ei tahaks autot sinna vedama hakata.
MangustGrupp
Postitusi: 346
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#6

P Dets 21, 2008 1:22

tee lahti voolik peale pumba (ükskõik mis silindri oma) ja proovi käivitama, kui mootor on diisli täis peale proovimist, võib isegi ja töötab... aga see mootor on ikkagi kettiga? :)
taneli01
Postitusi: 150
Liitunud: K Juun 18, 2008 15:44
Asukoht:
Auto:

#7

P Dets 21, 2008 9:29

Mul oli sarnane lugu Astraga,põhjuseks oli aju äkksurm.Aitas ainult aju vahetus,läks õnneks garantii alla.Uut aju ootasin mitu nädalat.Kogu Ascari ajaloo juures oli minu oma kolmas juhtum Eestis.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#8

P Dets 21, 2008 10:14

Saabil kasutatava kõrgsurvepumba peamine ikaldumise probleem on pumba aju läbipõlemine. Kuna pumbal on 2 pistikut kummaski 42 kontakti siis seda taastada pole võimalik. Dia mehed olevat kunagi ühe imekombel tööle saanud kuid see võib olla ka libajutt.
Proovisin mina ka peale pumpa torusid lahti keerat ja vaadata kas kütust tuleb, tuli kuid ei käivitunud ikkagi.
Soovitan soojalt pöörduda kohe Tallinna spetside poole. Mina vedasin Tartus terve nädala oma autot ühest töökojast teise ja abi sain kui auto treilaga pealinna saatsin.
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#9

P Dets 21, 2008 11:01

85kw peaks vanem pump olema. Ehk siis ühe pistikuga
Baggy
Postitusi: 8
Liitunud: N Okt 26, 2006 20:20
Asukoht:
Auto:

#10

P Dets 21, 2008 14:38

Kas kütusefiltri kõrval asuva pumba viga võib olla üheks põhjuseks miks ei käivitu enam. Leidsin mingi vidina kütusefiltri kõrval ja kataloogist vaadates sain teada, et tegemist kütusepumbaga.

Pilti kahjuks ei oska juurde lisada, aga joonisel olev number andis tulemiks:
Article : Fuel pump
PartNo : 4672341
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#11

P Dets 21, 2008 17:26

See kütusepump on lisasoojenduse oma. Mootori töösse see ei puutu.
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#12

E Dets 22, 2008 9:04

Minu omal oli ükskord selline juhus et se ventiil oli vigane ja lasi õhu kütusetorru. Aga sa seda siis proovisid, et võtad ühe pihustiotsa lahti, et vaadata kas kütus pumbast edasi ikka tuleb ilusti?
Zomm
Postitusi: 17
Liitunud: K Okt 22, 2008 19:48
Asukoht:
Auto:

#13

R Dets 26, 2008 15:59

Kui filter ja tagasivoolu voolikud koos jubinatega sai ära vahetatud, õhu välja saamine oli äärmiselt tülikas. Kui paak on pooltühi, siis võibolla on lootust?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

L Dets 27, 2008 9:32

Neil diislitel,milledel paagisisene pump puudub,on kütuse ülessaamiseks tihti abiks,kui üks ketrab starterit ja teine samal ajal tekitab paagis ülerõhu(nt. kompressori abil).Kui käepärast on mingi vaakumeerija,tasub eelnevalt õhutusniplist kütus üles imeda.
etsajo
Postitusi: 16
Liitunud: T Mai 13, 2008 17:06
Asukoht:
Auto:

#15

R Jaan 16, 2009 13:55

Ma ei hakkanud uut teemat tegema, kuna põhimõtteliselt probleem sama. Autoks (9-3 2.2 92kw 04´) Peale kütuse võtmist (Alexelast) lõi "check engine" tule põlema ja nagu jõud kadus ära. Peale ~30 km sõitmist (vahepeal olin paar korda süüte välja keeranud ja käivitanud) uuesti käivitamisel läks auto küll käima, aga suri ~ 2 seki peale kävitamist välja ja nii mitu korda järjest. Rohkem ei ole teda puutunud. Panin neljap Tartusse diagnostikasse aja kinni. Mida targad mehed arvavad? Milles asi olla võib? Milliste väljaminekute peaks arvestama? Tänud igasuguse informatsiooni eest...
Vasta