Keerame 2,2 diislile vinti juurde?

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#26

E Veebr 23, 2009 21:07

SIIN on sama asi ja saabi juures on sulgudes: "only write", ehk siis peaks saama ainult uue softi peale kirjutada vana lugemata?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#27

E Veebr 23, 2009 21:10

MAPTUN tegeleb ainult uue TTiD mootoriga.

MapTun continues work on diesel models!2008-11-18We at MapTun continue our development work on Saabs disel models, and can now proudly present our stage 1 software for Saabs brilliant TTiD engine. Stock output is 180 hp/400 Nm, thanks to an ingenious twin turbo setup. With careful recalibration of boost and fuel data in the engine control software our version puts out no less than 205 hp with a massive midrange torque of 450 Nm! Driveability is very much improved and the owner can now really utilize the brute force of the engine for effortless overtaking in high gears. Contrary to more crudely engineered "diesel boxes", that simply alter the signal between ECU and engine, we reprogram the engine control software in the same fashion as we do with petrol or ethanol powered models. We can thereby control vital engine parameters much more precisely. Our inhouse testing of "diesel boxes" show dangerously high exhaust temperatures even during shorter WOT runs, and we strongly advise against this type of tuning on modern diesel engines.
Acceleration:
Stock, MapTun stage 1
80-120 (4:th) 6,1 sec, 5,5 sec
80-120 (5:th) 7,7 sec, 6,7 sec
80-120 (6:th) 9,8 sec, 8,6 sec

100-150 (4:th) 10,0 sec, 8,3 sec
100-150 (5:th) 12,6 sec, 10,1 sec
100-150 (6:th) 14,1 sec, 11,6 sec
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 757
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#28

E Veebr 23, 2009 21:12

kaaluge siis ka Hirschimist
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#29

E Veebr 23, 2009 21:16

Alfa omanik tuleb teeb Saabi omanikele silmad ette. Ma@itsitab pihku:D. Maptunile saatsin ka väikse maili. Aga see Hirsch-itamine on küll väärt idee.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#30

E Veebr 23, 2009 21:54

S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#31

E Veebr 23, 2009 21:59

See tundub olevat väga hea leht mille leidsid. Väga asjalik informatsioon. IRW, eriti hea tekst :P

DUMP VALVES


Although not a true tuning option these devices are now available for all engines fitted with a turbo charge including diesels. These devices release excess turbo boost pressure when it's not required i.e. When changing gear, which is often claimed to reduce turbo lag.



Pro’s
Everyone will know your coming.

Something to polish at the weekend


Con's
Makes the vehicle sounds like it has asthma or some serious bronchial problem.


WHO SHOULD BUY A DUMP VALVE?
The perfect companion to a performance filter (something else to polish)
Anyone wanting there vehicle to sound like it has asthma.



DOES DIESEL BOB TUNING OFFER DUMP VALVES?
NO!
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#32

R Veebr 27, 2009 15:26

Tellisin siis sellised vigurid alustuseks:
http://www.speedparts.se/shop/prod/newupgrade/pub/93og_diesel.htm
http://www.speedparts.ee/pood/index.php?productID=518
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#33

R Veebr 27, 2009 18:13

Päris head momendi tõusu lubab. Ootan huviga :)
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#34

R Mär 13, 2009 21:54

On keegi teine ka millegiga hakkama saanud?
Mul on vidurid käes, aprilli algul häälestusse ja siis box külge. Eks näis mis sellest asjast Saab:)

Lisatud failid
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#35

L Mär 14, 2009 0:41

Isiklikult kahtlen kas keegi on midagi suutnud teha. Diisli tuunimine on nii keeruliseks tehtud, miskipärast tundub, et kallim ka.

Näiteks kui suure tootlikkusega on originaal kõrgsurvepump? Kuhu maani neid asju üldse keerata annaks?
Zomm
Postitusi: 17
Liitunud: K Okt 22, 2008 19:48
Asukoht:
Auto:

#36

L Apr 25, 2009 18:27

Rantto Saabil on uus omanik. Mis "viduritega" on juhtunud?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#37

L Apr 25, 2009 18:38

Vigurid on müügis tal...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#38

P Apr 26, 2009 19:52

Algselt postitas: Zomm
Rantto Saabil on uus omanik. Mis "viduritega" on juhtunud?


Siin teemas siis lähematl juttu: http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=10899
Kui kindel plaan SaabSpeedile minna siis Saab hinnas rääkida:)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#39

P Apr 26, 2009 20:02

Huvitav, kes on esimene saabnetis, kes konkreetselt ikka karjamaal ringi kepslevad obesed kapoti alla koondab? Nii algatuseks 300 võiks ju neid tallis olla. See eeldaks kindlasti suurema tootlikkusega kõrgsurve pumpa, täielikku uut sisu mootoris, väntvõlli kohta rääkida ei oska. Ja progetavat aju jne jne. Aga eht oleks, väga eht oleks.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#40

P Apr 26, 2009 20:10

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Huvitav, kes on esimene saabnetis, kes konkreetselt ikka karjamaal ringi kepslevad obesed kapoti alla koondab? Nii algatuseks 300 võiks ju neid tallis olla. See eeldaks kindlasti suurema tootlikkusega kõrgsurve pumpa, täielikku uut sisu mootoris, väntvõlli kohta rääkida ei oska. Ja progetavat aju jne jne. Aga eht oleks, väga eht oleks.


Imselt sa ise:thumb: Samas kui on veel huvilisi siis võiks kasvõi pundi peale ühe kurja disla aretada. Head plaanid ja ettepanekud on teretulnud.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#41

P Apr 26, 2009 20:11

Mina olen huviline :P See siis eeldaks mingit ühiskassat. Mille eest nagu juppe osta jne. Saabiklubi demo auto:headbang:
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#42

P Apr 26, 2009 20:16

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mina olen huviline :P See siis eeldaks mingit ühiskassat. Mille eest nagu juppe osta jne. Saabiklubi demo auto:headbang:


Kui kellegil on raskel ajal veel vaba raha siis võiks sellest üllal eesmärgil loobuda. Vastutasuks Saab DemoDiisliga sõitu teha:)

Kes on diisli meile annetab?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#43

P Apr 26, 2009 20:20

Algselt postitas: rantto
Kes oma diisli meile annetab?


irw
Vasta