Cooleri parandamine
Et siis sai lõpuks kinnitust et cooler on katki ehk auke täis.sai siin lörtsi aega palgist yle sõidetud ja selle tagajärjel lõi coolerisse augud sisse.Aga küsimus siis selles,et kui palju teadjad remondimehed selle parandamiseks raha kysiksid???:conf:panen pildi kah.aga infoks niipalju,et umbes nii kuni15 cm on neid auke all.
Tänud vastajaile.;)
Tänud vastajaile.;)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no 1600 ga saab kindlasti korda, yldse ei kahtle.
aga ma ise arvasin, et 300 ga peaks ka saama
aga ma ise arvasin, et 300 ga peaks ka saama
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ma ei tea, kas sa biker.ee foorumis oled käinud, aga seal on selline teema:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1&t=2172&start=60
Igatahes seal lõpus on juttu nendest alumiiniumi jootmise pulgakestest. Pole küll nendega coolerit proovinud lappida, aga ise-enesest nad töötavad küll. Kui viitsid ise mässata, võid proovida.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1&t=2172&start=60
Igatahes seal lõpus on juttu nendest alumiiniumi jootmise pulgakestest. Pole küll nendega coolerit proovinud lappida, aga ise-enesest nad töötavad küll. Kui viitsid ise mässata, võid proovida.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Sa mõõda parem ära kui suur cooler sul sinna mahub ja siis mine otsi lammutusest mõni suurem. Siis hiljem suurem turbo lisada ja eks siis näis mida veel vaja läheb:)
Kunagi põllurallikal sai radikat pigatud sula metalliga, kestis küll kuid keevitus oleks mõistlikum lahendus.
Kunagi põllurallikal sai radikat pigatud sula metalliga, kestis küll kuid keevitus oleks mõistlikum lahendus.
Algselt postitas: suur
Mumeelest ei tohiks siukse autoga sõitagi. Kes teab, mis s*tta ilma filtrita otse mootorisse satub.
Suur usu mind-sealtkaudu midagi sisse küll ei imeta. Küll aga puhutakse UHKELT VÄLJA....
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: suur
Mumeelest ei tohiks siukse autoga sõitagi. Kes teab, mis s*tta ilma filtrita otse mootorisse satub.
Suur usu mind-sealtkaudu midagi sisse küll ei imeta. Küll aga puhutakse UHKELT VÄLJA....
Kindel, et seal mingil hetkel alarõhku ei teki? Mina niimoodi sõita ei julgeks.
Nu aga ons kellelgil siis tuttavaid kes teeks ära nii nt 800-900 eest või odavamalt?????sest egas see1600 on kirves kyll ja hetkel nagu ei kannata uut osta kah??Kui muidugi väga odvalt ei saa;)
Nu olen siin kysind ka enne aga ei ole soovitatavaid nr tulnd:)
Nu olen siin kysind ka enne aga ei ole soovitatavaid nr tulnd:)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aga mis romulas asjad maksavad??
ma tean kus kaks diislit on juppideks.
ja kas voorimehe tnval käisid kysimas??
ma tean kus kaks diislit on juppideks.
ja kas voorimehe tnval käisid kysimas??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Siin on igatahes üks pakkuda:
http://www.demontering.ee/?mis=pildid&kuulutus=2451
http://www.demontering.ee/?mis=pildid&kuulutus=2451
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Võtke rivi ära ja mine keevitaja juurde, kes asja jagab. Meil viljandis reklaamiga tegelev DAG, seal saab alati alu keevitada. Ja las keevitab see vend siis need kohad kinni kust see katkine toru välja tuli. See puhtalt masina (keevituse) käima panemise vaev. Kuna alumiiniumi keevitamiseks pole ka nii tohutut kuumust vaja nagu metalli jaoks, siis vast ei juhtu plast vannidega ka midagi. Isiklikult pakun, et hind tuleks paarisaja krooni juurde.