Plaan soetada 9-5 2,2 TiD ja seepärast oleks huvitad siin kirgi kütva teema kohta kommentaare saada.
Nimelt, kommenteerige kellel, mis läbisõidu ajal on kõrgsurvepump otsad andnud?
Sooviks väikest tõenäosust arvestada, et millal pensionifondi raha hakata suunama "pumbafondi" :)
Kõrgsurvepumba eluiga
Algselt postitas: jyriq
Plaan soetada 9-5 2,2 TiD ja seepärast oleks huvitad siin kirgi kütva teema kohta kommentaare saada.
Nimelt, kommenteerige kellel, mis läbisõidu ajal on kõrgsurvepump otsad andnud?
Sooviks väikest tõenäosust arvestada, et millal pensionifondi raha hakata suunama "pumbafondi"
Ei tea, kui palju siin foorumis neid 2.2-mehi on, kes oma auto ajalugu algusest peale teavad..
Enda auto kohta võin öelda vaid nii palju, et ca 280 on ees ja Eestis sõidetud 40 000 km jooksul pump katki pole läinud.
Eriti palju sind see teadmine vist ei julgusta.
Epsum ja rantto vist on vahetanud seda?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Minu pump kustus ära 220k pealt, uus maksis tollel ajal ~27k. Hea uudis on muidugi see, et puma saab taastada ainult 85kW varjantidel, 9-5l on ainuke võimalus UUS osta nagu ka minu eks diislil.
Ma siiamaani arvan, et pumba surmale aitas kaasa ka vene kütus mida paaril korral olin sisse valanud ja lõhnas teine kuidagi kangelt.
Ma siiamaani arvan, et pumba surmale aitas kaasa ka vene kütus mida paaril korral olin sisse valanud ja lõhnas teine kuidagi kangelt.
Mulle hakkab küll tunduma et see pumba asi on nagu üle paisutatud veits. 3 aasta jooksul on 1 kord siis pumba surma diagnoositud, kusjuures 2 erinevas kohas. Kuna ma jonni ei jätnud siis solgutasin auto kolmandasse kohta ja seal sai asi 500.- korda.
2korda on veel siis nagu öeldud et pump hakkab lähemal ajal otsi andma,aga tegelikult on viga olnud hoopis teistes asjades.
Mu enda kogemuste põhjal võiks juba öelda et see pumba vahetus on hea äri lihtsalt, või on teenindustes amatöörid.
Kusjuures auto on alati korda saanud vene diselistide poolt kes teevad tööd kuskil vanas garaazis.
Ja nagu üks nendest ütles et ega vigade ülesleidmisel ei piisa ainult diagnostikast peab ikka käed ka mustaks tegema.
2korda on veel siis nagu öeldud et pump hakkab lähemal ajal otsi andma,aga tegelikult on viga olnud hoopis teistes asjades.
Mu enda kogemuste põhjal võiks juba öelda et see pumba vahetus on hea äri lihtsalt, või on teenindustes amatöörid.
Kusjuures auto on alati korda saanud vene diselistide poolt kes teevad tööd kuskil vanas garaazis.
Ja nagu üks nendest ütles et ega vigade ülesleidmisel ei piisa ainult diagnostikast peab ikka käed ka mustaks tegema.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Algselt postitas: jyriq
Plaan soetada 9-5 2,2 TiD ja seepärast oleks huvitad siin kirgi kütva teema kohta kommentaare saada.
Nimelt, kommenteerige kellel, mis läbisõidu ajal on kõrgsurvepump otsad andnud?
Küsimuses peitub veendumus, et pump peab mingil hetkel lõppema.
Ei pea, see on rohkem sihuke linnalegend. Pump on nagu käigukast või mistahes muu sõlm.
Diiselmootor on lihtsalt kütuse suhtes oluliselt tundlikum, kui (vanemad) bensukad ja seda on võimalik suhteliselt kerge vaevaga ise ära lõpetada. See tähendab siis vale kütust kasutades.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: aimps
Mulle hakkab küll tunduma et see pumba asi on nagu üle paisutatud veits. 3 aasta jooksul on 1 kord siis pumba surma diagnoositud, kusjuures 2 erinevas kohas. Kuna ma jonni ei jätnud siis solgutasin auto kolmandasse kohta ja seal sai asi 500.- korda.
2korda on veel siis nagu öeldud et pump hakkab lähemal ajal otsi andma,aga tegelikult on viga olnud hoopis teistes asjades.
Mu enda kogemuste põhjal võiks juba öelda et see pumba vahetus on hea äri lihtsalt, või on teenindustes amatöörid.
Kusjuures auto on alati korda saanud vene diselistide poolt kes teevad tööd kuskil vanas garaazis.
Ja nagu üks nendest ütles et ega vigade ülesleidmisel ei piisa ainult diagnostikast peab ikka käed ka mustaks tegema.
väga oluline info. jätan meelde! sest taas plaan mõni d endale soetada.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ja kui lähebki pump õhtale siis esimene saab minukäest soodsalt uue :P
Aga kuna ma seda siin juba poolteist aastat müün siis ei maksa vist väga pabistada selle pumba pärast :conf:
Aga kuna ma seda siin juba poolteist aastat müün siis ei maksa vist väga pabistada selle pumba pärast :conf:
Minul oli 280tkm õiget läbisõitu, kui pump suri. Ja mitte kulumise pärast, vaid seepärast, et kütuses ja paagis leiti vett.
Vahetus läks kõik kokku 16800. (miskid tihendid, paagi pesu, pump, häälestus, õlivahetus ja veel oli vist asju).
Vahetus läks kõik kokku 16800. (miskid tihendid, paagi pesu, pump, häälestus, õlivahetus ja veel oli vist asju).