Ei juhtunud see küll mu saabiga, kuid juhtus tööautoga, Citröen Berlingoga.
Kuna saab on bensukas siis saigi üle pika aja tööautot tangitud, lasin 20 liitrit bensiini paaki kus alla jäi 30-35 liitirt diiselkütust, sai sõidetud 350-400 km. Vahpeal tajusin et auto nõkutab kergelt gaasi hoides nii umbes 50-70 km/h kiirusel sõites, siis läksin uuesti tankima ja tabasin ära, et olin enne bensiini tankinud, nüüd lasin 20 liitrit diislit juurde et paak täis saaks, lisasin ka pihusteid ja pumpa määrivat diislilisandit ning sõitsin 150 km, auto ei nõkuta enam, kuid kas kellelgi oleks kogemus, oskaks öelda kas peaksin paagi tühjaks tegema või peaks laskma süsteemi läbi pesta???
Või et kas pean valmis olema uue pumba ja pihustite vahetuseks ? Viimane varjant oleks julm, 30-40 kilone laks peaks see vist olema :S
Ehk oskab keegi kiirelt aidata ?
Ette tänades :)
Diiselmootorisse bensiin :S
Kunagi oli endal sama probleem, ainult vahekord oli teine, nimelt 15l bensiini ja siis ülejäänud diislit(auto oli muide sama marki ja 20 000 sõitnud ainult). Ja see auto sõidab tänini, mitte küll enam minu käes aga siiski, ahjaa ma lisasin kohe seal tanklas ka terve portsu 2 takti õli.
Muidugi oleks soovitav see viimane sealt välja imeda ja uus küte sisse panna - ja sellest autost saab kütust välja imeda küll, lihtsalt peenike voolik peab olema.
Muidugi oleks soovitav see viimane sealt välja imeda ja uus küte sisse panna - ja sellest autost saab kütust välja imeda küll, lihtsalt peenike voolik peab olema.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Eks oleneb ka palju autost endast, kas kustub ära või mitte. Süsteemi pesu oleks pidanud juba siis toimuma kui avastasid, et bensiin sees. Pihustid peaks peamise tule all olema sellise kokteili peale, pump idee kohaselt kulub lihtsalt kiiremini. Loodan, et sa firma kaartiga pensiini ei ostnud ja kõik läheb auto kehva kvaliteedi kaela.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Kui siiamaani ellu jäi elab edasi.Mina oma ducatole tegin kogematta 20 liitrit diislit ja 50 liitrit bensiini . Siis võttis küll mehe mögisema.Sai välja pumbatud ja uus küte asemele pandud , siiamaan i80000 km tõrgeteta.Segu sai (honda) generaatoriga läbi jahvatatud. Haises küll aga töötas.
-
- Postitusi: 6
- Liitunud: T Sept 11, 2007 20:40
- Asukoht:
- Auto:
Huhh...esialgu veidi julgem olla :D
Tankisin küll firma kaardiga, kuid õnneks on firmas ka mõni bensiini tarbiv olend :)
Homme hommikul enne minekut lisan veel pool liitrit Esso Ultron 5w40, nii mulle soovitati veel.
Eks siis paisab, mis saama hakkab.
Annan ka siin siis vahepeal märku auto kulgemistest :D
Tankisin küll firma kaardiga, kuid õnneks on firmas ka mõni bensiini tarbiv olend :)
Homme hommikul enne minekut lisan veel pool liitrit Esso Ultron 5w40, nii mulle soovitati veel.
Eks siis paisab, mis saama hakkab.
Annan ka siin siis vahepeal märku auto kulgemistest :D
-
- Postitusi: 6
- Liitunud: T Sept 11, 2007 20:40
- Asukoht:
- Auto:
Suur-suur äitähh ka muidugi kõigile kes oma kogemusi jagasid :)