9-5 1,9 ei käivitu
Tere!
Probleem siis selline.
Auto toiminud viimasel ajal ilusti ja ei mingit muret kuni eilse õhtuni kui ühtäkki ilmus vea tuli armatuuri.Samas auto käivitus ja liikus edasi tõrgeteta.Kuna auto asukoht kaugel Tallinnast siis plaanisin ,et nädala algul VM igaks juhuks lasta üle vaadata aga oh häda-käisin külas ja hakates koju sõitma auto ei käivitu.Kui süüte sisse keeran ja starterit siis nagu (ei oskagi seletada) ei võta taha või lülitab sisse mingi avarii reziimi mis ei lase käivitada.
Kas keegi oskab anda nõu mida teha-või milles viga võiks tuleneda.
NB!Jutt suht segane aga paremini ei oska esialgul seletada.
Tänud
Probleem siis selline.
Auto toiminud viimasel ajal ilusti ja ei mingit muret kuni eilse õhtuni kui ühtäkki ilmus vea tuli armatuuri.Samas auto käivitus ja liikus edasi tõrgeteta.Kuna auto asukoht kaugel Tallinnast siis plaanisin ,et nädala algul VM igaks juhuks lasta üle vaadata aga oh häda-käisin külas ja hakates koju sõitma auto ei käivitu.Kui süüte sisse keeran ja starterit siis nagu (ei oskagi seletada) ei võta taha või lülitab sisse mingi avarii reziimi mis ei lase käivitada.
Kas keegi oskab anda nõu mida teha-või milles viga võiks tuleneda.
NB!Jutt suht segane aga paremini ei oska esialgul seletada.
Tänud
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vot nüüd küll ei saa aru....
starter mootoriga ju saab ühenduda vaid ühte moodi...
starter mootoriga ju saab ühenduda vaid ühte moodi...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: t8
hääled võivad ikka erinevad olla: on kompressioon- ei ole kompressiooni. äkki lendas hammasrihm
kus juures ma ka seda mõtlesin aga see on liiga karm laks, kui see oleks tõsi ;)
ei saa inimesel nägemata/kuulamata karme diagnoose panna. ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
hei!
aga kui nüüd arvata,et rihm lendas siis okab keegi öelda,et mis sellega nüüd kaasneda võib?
tänud
NB!ennist mainisin,et rihm vahetati 25 tuhat tagasi aga nüüd kontrollisin ja selgus,et mingi 29 ja kohikad km tagasi vahetati rihm.
aga kui nüüd arvata,et rihm lendas siis okab keegi öelda,et mis sellega nüüd kaasneda võib?
tänud
NB!ennist mainisin,et rihm vahetati 25 tuhat tagasi aga nüüd kontrollisin ja selgus,et mingi 29 ja kohikad km tagasi vahetati rihm.
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
aga kas veepump ka vahetati? hea tava on, et vahetatakse kõik, mis rihma poolt käitatavad. samas otseselt ette nähtud ei ole. on kogemusi kus värskelt rihma vahetusest tulnud 1,9-l veepump kokku jooksis. õnneks klappe kõveraks ei löönud. purunesid kõik nookurid.
härra t8 on üldiselt õigetel jälgedel ja tema kommentaar veepumba osas ongi vist asja probleem.
vot sellest ei saa ainult veel aru,et miks siis veepumba vahetust otseselt ette nähtud ei ole?!või miks on see jäetu tegemata nagu on ka minu isendi puhul käinud.
varasema kogemuse põhjal volkari puhul läks pump koheselt vahetusse koos rihmaga ja see on loogiline-kuna kuda seda pumpa eraldi vahetad ja kuda sa täheldad,et oleks vaja vahetada.
vot sellest ei saa ainult veel aru,et miks siis veepumba vahetust otseselt ette nähtud ei ole?!või miks on see jäetu tegemata nagu on ka minu isendi puhul käinud.
varasema kogemuse põhjal volkari puhul läks pump koheselt vahetusse koos rihmaga ja see on loogiline-kuna kuda seda pumpa eraldi vahetad ja kuda sa täheldad,et oleks vaja vahetada.
1. Hooldusgraafikus pole ettenähtud veepumba vahetust üldse
2. Kui potentsiaalne tulevane Saabiomanik kuuleb enne auto ostu, mida tal soovitavalt/ennetavalt mingi kilometraazhi juures peaks ära vahetama, siis tõusevad tal ihukarvad püsti ning läheb muu margi juurde.
terv, teager
2. Kui potentsiaalne tulevane Saabiomanik kuuleb enne auto ostu, mida tal soovitavalt/ennetavalt mingi kilometraazhi juures peaks ära vahetama, siis tõusevad tal ihukarvad püsti ning läheb muu margi juurde.
terv, teager
to teager
mida see hooldusgraafik siis näitab?
näiteks suhtlesin täna soome saabi esindusega ja seal äeldi näiteks,et hammasrihma vahetuskomplekt sisakldab ka veepumpa kuna see on üks süsteemi osa ja lisaks sada,et kindlasti tuleb koos hammasrihmaga veepump vahetada kuna veepump eluilmas ei kestaks kahte rihma välpa.
nii rääkisid vähemalt naabrid soomest:)
mida see hooldusgraafik siis näitab?
näiteks suhtlesin täna soome saabi esindusega ja seal äeldi näiteks,et hammasrihma vahetuskomplekt sisakldab ka veepumpa kuna see on üks süsteemi osa ja lisaks sada,et kindlasti tuleb koos hammasrihmaga veepump vahetada kuna veepump eluilmas ei kestaks kahte rihma välpa.
nii rääkisid vähemalt naabrid soomest:)
Soomlased võisid rääkida ja tegid seda täiesti õieti,kuid TOOTJATEHAS ei näe hooldusgraafikus ette pumba vahetust (loe uuesti Teageri juttu.Ta teab täpselt,mida räägib). Ei näe ka volkaritel.Lihtsalt töömehed juba teavad,milleni see viib,kui KÕIKI rihmaga veetavaid kooste komplektselt ei vahetata.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tänud Tronic,et juhtisid mu tähelepanu sellele,et loeksin Teageri postituse uuesti läbi.
Nüüd süvenesin ja samas ehmatasin:
2. Kui potentsiaalne tulevane Saabiomanik kuuleb enne auto ostu, mida tal soovitavalt/ennetavalt mingi kilometraazhi juures peaks ära vahetama, siis tõusevad tal ihukarvad püsti ning läheb muu margi juurde.
Mina saan aru härra Teageri postitusest ,et kuna ihukarvad tõusevad püsti siis oleks mõtekam jätta parem aus info edastamata ja vahepeal ka midagi vahetamata,et oleks ja tunduks odavamalt?!
Ehk siis peab tegelema vassimisega!!Nu nii tore on!
Nüüd süvenesin ja samas ehmatasin:
2. Kui potentsiaalne tulevane Saabiomanik kuuleb enne auto ostu, mida tal soovitavalt/ennetavalt mingi kilometraazhi juures peaks ära vahetama, siis tõusevad tal ihukarvad püsti ning läheb muu margi juurde.
Mina saan aru härra Teageri postitusest ,et kuna ihukarvad tõusevad püsti siis oleks mõtekam jätta parem aus info edastamata ja vahepeal ka midagi vahetamata,et oleks ja tunduks odavamalt?!
Ehk siis peab tegelema vassimisega!!Nu nii tore on!
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Kõik ei ole must ja valge. Halle toone peab autoomaniku silm ise seletama.
Loomulikult on nimekiri, mis oleks vaja teha pikk ning seda igal autol, kui hakkame taga ajama perfektsust või ... midaiganes....
Loomulikult on nimekiri, mis oleks vaja teha pikk ning seda igal autol, kui hakkame taga ajama perfektsust või ... midaiganes....
to trionic
oma postituse väidad sa,et ka volkaritel pole nähtud ette rihmaga koos veepumpa vahetada siis ma vaidleks vastu.sai näpitud täna autodatad ja seal igatahes oli volkari puhul rihmaga koos ka veepump.
juhtisin lihtsalt tähelepanu:)
oma postituse väidad sa,et ka volkaritel pole nähtud ette rihmaga koos veepumpa vahetada siis ma vaidleks vastu.sai näpitud täna autodatad ja seal igatahes oli volkari puhul rihmaga koos ka veepump.
juhtisin lihtsalt tähelepanu:)
Osadel on ja osadel mitte ning paljud nõuded karmistuvad peale mudeli müügilesaabumist tunduvalt hiljem.Siis kui kriitiline mass oli saavutet.Ehk siis,kui näit.27000 masinat/ mootorit olid garantiiajal kokku(laiali) jooksnud ja ülejäänud 350 000 tk. tuli tagasi kutsuda.
Olen piisavalt tähelepanelik;) .
Olen piisavalt tähelepanelik;) .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989