9-5 1,9 ei käivitu

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#1

P Jaan 03, 2010 19:24

Tere!

Probleem siis selline.
Auto toiminud viimasel ajal ilusti ja ei mingit muret kuni eilse õhtuni kui ühtäkki ilmus vea tuli armatuuri.Samas auto käivitus ja liikus edasi tõrgeteta.Kuna auto asukoht kaugel Tallinnast siis plaanisin ,et nädala algul VM igaks juhuks lasta üle vaadata aga oh häda-käisin külas ja hakates koju sõitma auto ei käivitu.Kui süüte sisse keeran ja starterit siis nagu (ei oskagi seletada) ei võta taha või lülitab sisse mingi avarii reziimi mis ei lase käivitada.
Kas keegi oskab anda nõu mida teha-või milles viga võiks tuleneda.
NB!Jutt suht segane aga paremini ei oska esialgul seletada.

Tänud
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

P Jaan 03, 2010 20:01

noh, kui ta starterit andes plõksuma hakkab, siis on aku liiga nõrk näiteks.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#3

P Jaan 03, 2010 20:13

ei ta ei plöksu aga ketrab sellist tuhja käijamist-nagu lülitaks kaivituse mingile avarii reziimile.ringi veab aga hääl ei ole see õige.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

P Jaan 03, 2010 20:19

vot nüüd küll ei saa aru....

starter mootoriga ju saab ühenduda vaid ühte moodi...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 490
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#5

P Jaan 03, 2010 20:27

hääled võivad ikka erinevad olla: on kompressioon- ei ole kompressiooni. äkki lendas hammasrihm
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#6

P Jaan 03, 2010 20:30

kuna olen tehnikast suht kaugel olev isik siis ei oska seletada aga nii ta kahjuks on:)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

P Jaan 03, 2010 20:33

Algselt postitas: t8
hääled võivad ikka erinevad olla: on kompressioon- ei ole kompressiooni. äkki lendas hammasrihm


kus juures ma ka seda mõtlesin aga see on liiga karm laks, kui see oleks tõsi ;)

ei saa inimesel nägemata/kuulamata karme diagnoose panna. ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#8

P Jaan 03, 2010 20:52

kui nüüd nii vaadata siis kompressioon on esimesel pöördel aga siis kaob ära.samas hooldused tehtud VM nii nagu peab.rihm vahetati 25 tuhat km tagasi
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#9

P Jaan 03, 2010 22:02

hei!
aga kui nüüd arvata,et rihm lendas siis okab keegi öelda,et mis sellega nüüd kaasneda võib?

tänud

NB!ennist mainisin,et rihm vahetati 25 tuhat tagasi aga nüüd kontrollisin ja selgus,et mingi 29 ja kohikad km tagasi vahetati rihm.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 490
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#10

E Jaan 04, 2010 7:56

aga kas veepump ka vahetati? hea tava on, et vahetatakse kõik, mis rihma poolt käitatavad. samas otseselt ette nähtud ei ole. on kogemusi kus värskelt rihma vahetusest tulnud 1,9-l veepump kokku jooksis. õnneks klappe kõveraks ei löönud. purunesid kõik nookurid.
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#11

E Jaan 04, 2010 14:28

nüüd siis midagi nagu niipalju selgem,et rihma osalt näitas et on terve aga jätkuvalt probleem õhus.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 490
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#12

E Jaan 04, 2010 16:26

no suht levinud häda on siis kui egr lahtises asendis kinni kiilub.
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#13

T Jaan 05, 2010 21:42

härra t8 on üldiselt õigetel jälgedel ja tema kommentaar veepumba osas ongi vist asja probleem.
vot sellest ei saa ainult veel aru,et miks siis veepumba vahetust otseselt ette nähtud ei ole?!või miks on see jäetu tegemata nagu on ka minu isendi puhul käinud.
varasema kogemuse põhjal volkari puhul läks pump koheselt vahetusse koos rihmaga ja see on loogiline-kuna kuda seda pumpa eraldi vahetad ja kuda sa täheldad,et oleks vaja vahetada.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#14

T Jaan 05, 2010 22:58

1. Hooldusgraafikus pole ettenähtud veepumba vahetust üldse
2. Kui potentsiaalne tulevane Saabiomanik kuuleb enne auto ostu, mida tal soovitavalt/ennetavalt mingi kilometraazhi juures peaks ära vahetama, siis tõusevad tal ihukarvad püsti ning läheb muu margi juurde.

terv, teager
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#15

K Jaan 06, 2010 1:41

noh üldiselt kahtlen selles eelnevas väites:)
on hullemaid marke
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#16

N Jaan 07, 2010 14:53

to teager

mida see hooldusgraafik siis näitab?
näiteks suhtlesin täna soome saabi esindusega ja seal äeldi näiteks,et hammasrihma vahetuskomplekt sisakldab ka veepumpa kuna see on üks süsteemi osa ja lisaks sada,et kindlasti tuleb koos hammasrihmaga veepump vahetada kuna veepump eluilmas ei kestaks kahte rihma välpa.

nii rääkisid vähemalt naabrid soomest:)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17

R Jaan 08, 2010 8:06

Soomlased võisid rääkida ja tegid seda täiesti õieti,kuid TOOTJATEHAS ei näe hooldusgraafikus ette pumba vahetust (loe uuesti Teageri juttu.Ta teab täpselt,mida räägib). Ei näe ka volkaritel.Lihtsalt töömehed juba teavad,milleni see viib,kui KÕIKI rihmaga veetavaid kooste komplektselt ei vahetata.
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#18

R Jaan 08, 2010 20:17

Tänud Tronic,et juhtisid mu tähelepanu sellele,et loeksin Teageri postituse uuesti läbi.
Nüüd süvenesin ja samas ehmatasin:
2. Kui potentsiaalne tulevane Saabiomanik kuuleb enne auto ostu, mida tal soovitavalt/ennetavalt mingi kilometraazhi juures peaks ära vahetama, siis tõusevad tal ihukarvad püsti ning läheb muu margi juurde.

Mina saan aru härra Teageri postitusest ,et kuna ihukarvad tõusevad püsti siis oleks mõtekam jätta parem aus info edastamata ja vahepeal ka midagi vahetamata,et oleks ja tunduks odavamalt?!

Ehk siis peab tegelema vassimisega!!Nu nii tore on!
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#19

R Jaan 08, 2010 20:23

Kõik ei ole must ja valge. Halle toone peab autoomaniku silm ise seletama.
Loomulikult on nimekiri, mis oleks vaja teha pikk ning seda igal autol, kui hakkame taga ajama perfektsust või ... midaiganes....
mina
Postitusi: 234
Liitunud: N Juul 16, 2009 23:09
Asukoht:
Auto:

#20

K Jaan 13, 2010 19:18

to trionic

oma postituse väidad sa,et ka volkaritel pole nähtud ette rihmaga koos veepumpa vahetada siis ma vaidleks vastu.sai näpitud täna autodatad ja seal igatahes oli volkari puhul rihmaga koos ka veepump.
juhtisin lihtsalt tähelepanu:)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#21

N Jaan 14, 2010 8:28

Osadel on ja osadel mitte ning paljud nõuded karmistuvad peale mudeli müügilesaabumist tunduvalt hiljem.Siis kui kriitiline mass oli saavutet.Ehk siis,kui näit.27000 masinat/ mootorit olid garantiiajal kokku(laiali) jooksnud ja ülejäänud 350 000 tk. tuli tagasi kutsuda.
Olen piisavalt tähelepanelik;) .
Vasta