Asi selles, et viimastel päevadel, kui valitsevad on juba pluss kraadid, on eelsoojendi lambist tööle hakanud sõidu ajal(täitsa sooja mootoriga) ning sellega on kaasnenud vastiku haisuga meeletu suitsupilv auto põhja allt. Foori taga seistes vaatavad teised nagu auto põleks juba. Kas on normaalne, et see eelsoojendi üldse tööle hakkab ja kas see suitsupilv võib olla tingitud sellest, et summuti on mingit õli või muud jama täis. Talvel külmadega seda probleemi ei olnud.
Ette tänades...
3.0 disla eelsoojendi summuti?
Algselt postitas: Cyber
Ta puhastab end vist niimoodi, peaks üle minema mõne aja jooksul, kui on saanud end puhtaks köhida. Eks targemad parandavad mu väidet, kui puusse panin.
Sel juhul on see esmapilgul üsna hirmuäratav kogemus:conf:
Algselt postitas: Tan
Mul küll 2.2, aga vahest analoogne olukord olnud, et suitseb rohkem kui vaja. TECH on kogunud infot, et esineb leegi temperatuuri anduri viga (SID ei tea sellest midagi). Äkki sul midagi analoogset?
Alles vahetati temperatuuriandur, mis oli üsna kallis. Leegiandur oli siis veel korras, aga võibolla tõesti... Õnneks on leegiandur palju odavam jublakas.
Neil ahjudel ei tasu kunagi vahetada üht ilmselt vigast detaili.Siis saadki iga natukese aja pärast jälle "peavalu" tunda.Kõik nn. kulumaterjalid tasuks korraga vahetada,kui ahi juba laual ja -laiali.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Neil ahjudel ei tasu kunagi vahetada üht ilmselt vigast detaili.Siis saadki iga natukese aja pärast jälle "peavalu" tunda.Kõin nn. kulumaterjalid tasuks korraga vahetada,kui ahi juba laual ja -laiali.
Seega ikkagi viga, et leegiandur vahetamata mul jäi:wise: