Võtab mootoril hinge kinni - kas külmast?
Tere,
Mure järgmine:
Täna hommikul tööle tulles väljas umbes 10 kraadi miinust võttis autol peale esimest 5 km natuke hinge kinni - minek läks natuke kehvemaks.
Peale 7 km hakkas juba korralikult kakkuma nagu ei saaks kütet või õhku üldse peale ning peale 8 km pidin masina ca 5 minutiks seisma jätma, et edasi liikuda. Peale seismist lasi liikuda paarsada meetrit kui hakkas sama jama pihta.
Hästi madalatel pööretel lasi edasi liikuda vaevaliselt, kuid kui pöörded läksid 2000 kanti, siis poos hinge täiesti kinni.
Küttefilter on uus, ca. 2 nädalat vana
Milles võib tõenäoline viga olla.
Viisin masina Carringusse deagnostikasse, aga tahaks ka teie arvamusi kuna pahatihti ei pruugi nad väga õigeid deagnoose panna.
Mure järgmine:
Täna hommikul tööle tulles väljas umbes 10 kraadi miinust võttis autol peale esimest 5 km natuke hinge kinni - minek läks natuke kehvemaks.
Peale 7 km hakkas juba korralikult kakkuma nagu ei saaks kütet või õhku üldse peale ning peale 8 km pidin masina ca 5 minutiks seisma jätma, et edasi liikuda. Peale seismist lasi liikuda paarsada meetrit kui hakkas sama jama pihta.
Hästi madalatel pööretel lasi edasi liikuda vaevaliselt, kuid kui pöörded läksid 2000 kanti, siis poos hinge täiesti kinni.
Küttefilter on uus, ca. 2 nädalat vana
Milles võib tõenäoline viga olla.
Viisin masina Carringusse deagnostikasse, aga tahaks ka teie arvamusi kuna pahatihti ei pruugi nad väga õigeid deagnoose panna.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Kümme miinuskraadi ei ole nii külm, et diiselmootor korralikult töötama ei peaks. Midagi on kuskil ikka järgi andnud, mõni andur näiteks.
PS. Õige sõna on "diagnostika" ja "diagnoos".
PS. Õige sõna on "diagnostika" ja "diagnoos".
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Algselt postitas: Rauno
Tere,
Viisin masina Carringusse deagnostikasse, aga tahaks ka teie arvamusi kuna pahatihti ei pruugi nad väga õigeid deagnoose panna.
:headbang:
milleks viia auto remonti ja siis asuda ise diagnoosi panema?
aga
kui jama jätkub tasuks vaadata mis värvi suits summutist välja käib, must/valge?
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Algselt postitas: mina
minu kui mitte spetsialisti arvamus on,et filter kinni ehk siis küte.väike külm küll aga sai täna nähtud päris mitut autot kütteprobleemiga.
ja nii ta oli.
filter oli olnud paksult parafini täis.
Sai tangitud üleeelmise nädala lõpus premium 7 tanklast, ju seal siis polnud talvine kütus sees ja kui oli pidi see ikka väga solk olema.
Eks näis mis masin nüüd nende suuremate külmadega teeb kuna paak on seda solki tänini praktiliselt täis. Panin küll topelt annuse talvist küttelisandit, aga...eks näis.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
mida te jamate; ammu oleks juba tulnud lisandit kasutada.
alates sellest ajast kui välistemperatuur langenud alla + 10 kraadi.
... et oleks aega lisandil oma puhastustööd teha...
muidugi saabidele tankida ka mingist suvalisest väiksest kohast pole kasulik: kunagi ei tea mida seal müüdakse....
alates sellest ajast kui välistemperatuur langenud alla + 10 kraadi.
... et oleks aega lisandil oma puhastustööd teha...
muidugi saabidele tankida ka mingist suvalisest väiksest kohast pole kasulik: kunagi ei tea mida seal müüdakse....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: uralavto
Mida tuleb sellisel juhul ette võtta, kas talvise kütuse peale tankimine aitab. Suvist on umbes pool paaki.
Ma ei tea diislitest midagi, vahendan muret:red:
Talvist peale ja lisand sisse.
Kuna ka ise suhteliselt uus diisli kasutaja ( neljas aasta läheb) ja kunagi varem pole küttega probleeme olnud, siis ei tulnud selle pealegi, et talvist küttelisandit nii väikeste külmakraadide puhul kasutada.
Mingit Karla auto küttelisandit kasutasin küll, kuid see külmakraadide puhul ei aita. Eelmine aasta hakkasin talvist lisandit esmakordselt kasutama ja siis ka alles kui temp üle - 20 läkes.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
disla juures ongi kõige tähtsam ennem külmi kasutada, et lisand jõuaks oma töö ära teha.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
pole vaja miskeid lisandeid diisli sisse panna.
Kui on jäänud suvine küte sisse ja tuleb järsku kõva külm peale, siis talvist otsa ja rahu majas. No ehk filter vahetada, kui kinni tõmbab.
Ei mäleta neid kraade täpselt, aga ka jaanipäevane küte kannatab mõned miinuskraadid ilusti välja.
Kui on jäänud suvine küte sisse ja tuleb järsku kõva külm peale, siis talvist otsa ja rahu majas. No ehk filter vahetada, kui kinni tõmbab.
Ei mäleta neid kraade täpselt, aga ka jaanipäevane küte kannatab mõned miinuskraadid ilusti välja.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: praktikant
pole vaja miskeid lisandeid diisli sisse panna.
Kui on jäänud suvine küte sisse ja tuleb järsku kõva külm peale, siis talvist otsa ja rahu majas. No ehk filter vahetada, kui kinni tõmbab.
Ei mäleta neid kraade täpselt, aga ka jaanipäevane küte kannatab mõned miinuskraadid ilusti välja.
see jutt on küll puha vale kui sa natukenegi hoolid oma masinast ja mootorist.
põhiline märksõna diisli asjade surmas on vesi; ja veeaur.
ja see sama vesi tapab pumbad ja pihustid.
ei miskit muud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
vee tankimist vältida, siis on ka taevas sinisem
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Mis puudutab talvise kütte tankimist, siis olen ma puust ja punaseks värvitud näide kui hästi meil müüdav talvine kütus mõnda miiniskraadi talub (tõenäoliselt polnud seal tanklas talvine küte ja kui oligi siis väga solk).
Veega on ka sama lugu, et kunagi sa ei tea palju ostetava kütte sees seda vett on.
...seega on ivometsa sõnad õiged, et lisandid võimalikult vara sisse et edasist jama vältida.
Veega on ka sama lugu, et kunagi sa ei tea palju ostetava kütte sees seda vett on.
...seega on ivometsa sõnad õiged, et lisandid võimalikult vara sisse et edasist jama vältida.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
tankima peaks- kui vähegi võimalik- normaalsest tanklast. Kui kusagil on hind odavam rohkem kui 1 EEK, siis sõitke sellest jaamast mööda. Sellega väldite 99% tõenäosusega igasugused probleeme kütusega. Praktikas kontrollitud.
Kui aga mingi ime läbi vett on tangitud, siis ei päästa ükski lisand, vaid tuleb otsida korki paagi põhjas.
Kui aga mingi ime läbi vett on tangitud, siis ei päästa ükski lisand, vaid tuleb otsida korki paagi põhjas.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vaata praktinkant, vesi satub kütusesse kondentsist keegi meelega teda kuskile panema ei pea.
olgu see kas auto paagis, bensujaama maa-alustes anumates, või vaguni tsisternis,, kõikjal kohtades kus sisse pääseb välisõhk.
ja selle vastu kasutatakse lisandit mis vee keemiliselt ära seob, et see ei jääks paagipõhja tilkadena loksuma ja suvalisel hetkel torudesse külmuma.
aitab ka puhtast piiritusest, kui muud panna pole, või piiritus odavalt käes:
piiritus läheb koos veega/veeauruga lahjemaks ja põleb ära, ei muud. ja veetilku ei jää ja külmumisoht kaob.
nüüd peaks küll puust ja punane olema.
olgu see kas auto paagis, bensujaama maa-alustes anumates, või vaguni tsisternis,, kõikjal kohtades kus sisse pääseb välisõhk.
ja selle vastu kasutatakse lisandit mis vee keemiliselt ära seob, et see ei jääks paagipõhja tilkadena loksuma ja suvalisel hetkel torudesse külmuma.
aitab ka puhtast piiritusest, kui muud panna pole, või piiritus odavalt käes:
piiritus läheb koos veega/veeauruga lahjemaks ja põleb ära, ei muud. ja veetilku ei jää ja külmumisoht kaob.
nüüd peaks küll puust ja punane olema.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Sõidan kuskil 7-8.ndat aastat diiselautoga ja paar üsna krõbedat talve saanud just Kagu-Eestis,kus külmapoisid kõige rohkem paugutavad.Olen kasutanud 2 erinevat STP lisandit.Miinus 25 kraadi juures oli tegu,et kanistrist läbi sõelaga lehtri kütus paaki saada,siis sai seda ka aidatud parafiini lahustava lisandiga.Ilmtingimata ei ole vaja neid lisandeid iga paagitäie juurde lisada,aga midagi hullu ka ei juhtu.No ja loomulikult enne talve on parim aeg vahetada kütusefilter.Mul on piisanud ühest vahetusest aastas.
Üldiselt väldin ka ise nurgataguseid tankimiskohti,pealegi olen aastaid tagasi ise kütuseveoga tegelenud ja tean,et ei ole see kütus nii mitmeski firmas vastav igasugu standarditele.Väiksemad tanklad hoiavad ka mahutite hooldamise pealt kokku.Olen ka sõitnud venemaa kütusega,sai seda ostetud ikka mitmesaja liitri kaupa.Aga kuna see maal seisis välistemperatuuril,oli näha,mis seisus ta külmaga oli.Aga viimasel ajal eelistan ühte kindlat tanklaketti,kelle diiselkütuse kvaliteeti ma usaldan.
PS:Väga külmade ilmade puhul,kui hirm et küte süldiks võib minna,kasutavad rekkajuhid ka bensiini lisamist.
Üldiselt väldin ka ise nurgataguseid tankimiskohti,pealegi olen aastaid tagasi ise kütuseveoga tegelenud ja tean,et ei ole see kütus nii mitmeski firmas vastav igasugu standarditele.Väiksemad tanklad hoiavad ka mahutite hooldamise pealt kokku.Olen ka sõitnud venemaa kütusega,sai seda ostetud ikka mitmesaja liitri kaupa.Aga kuna see maal seisis välistemperatuuril,oli näha,mis seisus ta külmaga oli.Aga viimasel ajal eelistan ühte kindlat tanklaketti,kelle diiselkütuse kvaliteeti ma usaldan.
PS:Väga külmade ilmade puhul,kui hirm et küte süldiks võib minna,kasutavad rekkajuhid ka bensiini lisamist.
Algselt postitas: saabionu
Kõige lihtsam oleks siiski osta bensumootoriga saab ja saate ka talvel sõita saabiga.Kas see on kokkuhoid kui maksad kuus 3000-5000 kr mingitele lisanditele,filtritele ja remondile.Ennast juba diislihais ajab öökima.
Kui aus olla, siis ega diisel väga odavam ei tule tõesti bensiinimootorist. Küttekulud on küll väiksemad aga...
Vajab tihedamat hooldust ning hooldus tundub ka tsipa kallim kui bensukatel (enda kogemustest jäänud mulje)
Küttelisandite ostmine - praegu vean kaasas 3 lisandit (Karlaauto kütuselisand pihustitele ja toitesüsteemile, kahetaktilise õli ja nüüd veel mingi talvine lisand). Kahte erinevat lisandit korraga pole kasutanud samas paagitäies.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Kasutatud auto ostmisest diislina saan täitsa aru. Hinnavahe enamasti polegi. Aru ma ei saa nendest inimestest, kes neid uuest peast ostavad. Alles eelmine või üleeelmine aasta tehti uuring kui palju peab sõitma, et diiselmootor ennast ära tasuks. 80% mudelitest vajas selleks vähemalt 500 000km. Sry OT:)