9-3 viga turbos ?
Tervist kõigile.
Oli siis sihuke mure et , sai siis oma saab 9-3 2,2 tid 2002 a
autoga sõitma mindud ja üks paari kilomeetri pärast märkasin et, armatuuris põles see check engine tuli, proovisin siis kiirendada ja selgus et ei võta turbot järgi, sai siis veel mõned kilomeetrit sõita ja ikka see tuli põles, hiljem kui tagasi hakkasin tulema siis proovisin uuesti kiirendada ja järsku võttis jälle turbo järgi ja tuli armatuuris kustus. Millest sihuke asi võis tuleneda , enne sõitmaminekut oli auto päev otsa väljas seisnud. Kas sihuke asi võiks anda põhjust arvata et turbo on mineku äärel`?
Ette tänades
Oli siis sihuke mure et , sai siis oma saab 9-3 2,2 tid 2002 a
autoga sõitma mindud ja üks paari kilomeetri pärast märkasin et, armatuuris põles see check engine tuli, proovisin siis kiirendada ja selgus et ei võta turbot järgi, sai siis veel mõned kilomeetrit sõita ja ikka see tuli põles, hiljem kui tagasi hakkasin tulema siis proovisin uuesti kiirendada ja järsku võttis jälle turbo järgi ja tuli armatuuris kustus. Millest sihuke asi võis tuleneda , enne sõitmaminekut oli auto päev otsa väljas seisnud. Kas sihuke asi võiks anda põhjust arvata et turbo on mineku äärel`?
Ette tänades
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
loe diisliteemad läbi, saad teada milles viga ja mis teha.
siin paljum sellest jahutud.
siin paljum sellest jahutud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ära turbot küll kohe vahetama torma.
Hea oleks diagnostikaaparaat järgi panna ja vaadata, mis vead on salvestunud.
Aga ka siis ei tasu esimese asjana juppe vahetama hakata vaid loominguliselt läheneda:wise:
Hea oleks diagnostikaaparaat järgi panna ja vaadata, mis vead on salvestunud.
Aga ka siis ei tasu esimese asjana juppe vahetama hakata vaid loominguliselt läheneda:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
tänud kõigile. esmaspäeval hakkan asjaga tegelema ja üritan ta kuhugi targemate juurde toimetada.
Eile siis märkasin, et kuskil seal turbost allpool oli ka nagu kuskilt õli visanud. täna sai ka üks 100 kilomeetrine ots sõidetud ja alguses paar kilti check engine tuli põles siis kustus ja töötas lõpuni välja. Ja eks ma annan teada kui asjad selguvad.
Eile siis märkasin, et kuskil seal turbost allpool oli ka nagu kuskilt õli visanud. täna sai ka üks 100 kilomeetrine ots sõidetud ja alguses paar kilti check engine tuli põles siis kustus ja töötas lõpuni välja. Ja eks ma annan teada kui asjad selguvad.
Karlat nüüd küll poleks vast tülitama pidanud, nood lasevad sul kõigepealt turbo ja siis kõrgsurvepumba vahetada ja siis laiutavad käsi..
See võib vabalt olla ka see klassikaline MAP sensori tahmumine, mul 2x seda puhastatud ja kord vahetatud, sümptomid täpselt nagu kirjeldasid..
Jõgevalt siis pigem ehk isegi Tartu Carringi, kui päälinn liiga kauge on.
See võib vabalt olla ka see klassikaline MAP sensori tahmumine, mul 2x seda puhastatud ja kord vahetatud, sümptomid täpselt nagu kirjeldasid..
Jõgevalt siis pigem ehk isegi Tartu Carringi, kui päälinn liiga kauge on.
Algselt postitas: Tan
Karlat nüüd küll poleks vast tülitama pidanud, nood lasevad sul kõigepealt turbo ja siis kõrgsurvepumba vahetada ja siis laiutavad käsi..
OT: siis veel ei laiuta, enne soovitavad oma kütuselisandit kasutada. :P
Algselt postitas: rw15
Tervist kõigile.
Oli siis sihuke mure et , sai siis oma saab 9-3 2,2 tid 2002 a
autoga sõitma mindud ja üks paari kilomeetri pärast märkasin et, armatuuris põles see check engine tuli, proovisin siis kiirendada ja selgus et ei võta turbot järgi, sai siis veel mõned kilomeetrit sõita ja ikka see tuli põles, hiljem kui tagasi hakkasin tulema siis proovisin uuesti kiirendada ja järsku võttis jälle turbo järgi ja tuli armatuuris kustus. Millest sihuke asi võis tuleneda , enne sõitmaminekut oli auto päev otsa väljas seisnud. Kas sihuke asi võiks anda põhjust arvata et turbo on mineku äärel`?
Ette tänades
Enne Karlasse vedamist loe näiteks see õpetus läbi, kuidas EGRi puhastada ja vii ka praktikasse: http://www.uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic.php?f=32&t=25451&start=0
Inglise keelt oskad?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tõhil uuemat sorti ERG klapi puhastamise õpetus; vanemal veel lihtsam.
uueaml sordil võib plastikust äärenagad lihtsalt lõplikult purustada. ja kui ennem teind ei ole, siis võib ka valesti kokku panna, et liikuma see asi ei jää... ja siis küsitakse mõnes teeninduses uue eest "100 raha" selle asemel, et vana korralikult tööle panna.
ja see teine asi , mis ära tahmub, on lihtsalt puhastatav
uueaml sordil võib plastikust äärenagad lihtsalt lõplikult purustada. ja kui ennem teind ei ole, siis võib ka valesti kokku panna, et liikuma see asi ei jää... ja siis küsitakse mõnes teeninduses uue eest "100 raha" selle asemel, et vana korralikult tööle panna.
ja see teine asi , mis ära tahmub, on lihtsalt puhastatav
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
no selle jutu peale vist tuleks karla auto külastamine ära jätta. Põhimõtteliselt ma võiks ju selle erg klapi ka ise ära puhastada mingite juhiste järgi aga pole nagu eriti aega ja see ka veel et , kui läheks kuhugi teenendusse siis laseks ka juba selle õlilekke ka üle vaadata. Helistasin just ka jõgeva kohalikku autoteenindusse, see ei osanud selle jutu peale midagi kosta ja lubas diagnostika mehega rääkida ja tagasi helistada, aga ega sealt küll midagi tarka ei tule ma arvan. Mul üks sugulane töötab tartus kuskil ropka autohoolduse kõrval keretööde peal, sai siis talt küsida et kuidas seal autohoolduses asjad on ja ta ütles et niipalju kui ta teab siis pidid nad suht normaalset tööd tegema ja oli ka täna selt läbi hüppanud ja sel rääkis mu probleemi ära ja olid öelnud et töögu kohale eks siis vaatab , mis ja kuidas, äkki see varjant ka ok.
praeguseks on asjad nii et, pole veel kuskile teenendusse läinud kuna see turbo jama on praeguseks ise lahenenud, pole enam üldse jamanud ega mootorituld põlema löönud. Aga nüüd uus jama. Õhtul kavatsesin sõitma minna ja panin auto käima ja jätsin üks 15 minutiks sulama, kui autojuurde jõudsin suri auto lihtsalt välja. Proovisin siis uuesti käivitada ja ei teinud mitte midagi, isegi starterit ei võt järgi, proovisin veel paar korda siis võttis starteri järgi ja sain aru et aku jumala tühi. Panin aku natukeseks laadima ja auto jälle käis, aga juba paistis armatuuris CE tuli. Kas asi on otsad andnud keneraatoris ?