9-3 diisel 85kw vs 92kw (aasta 98-02)
Päris nii vist ikka ei ole .. mitte ainult, et on veel 20 lisa Nm (madalamal rpm-l maksimumiga), aga..
92kW on kindlasti teine pump (Bosch PSG-16), vist ka teine turbo (Garreti 15 VNT), uus EGR, muudetud õlitus, muudetud kolvid, jne..
Vast spetsid parandavad kui miskit valesti panin :)
92kW on kindlasti teine pump (Bosch PSG-16), vist ka teine turbo (Garreti 15 VNT), uus EGR, muudetud õlitus, muudetud kolvid, jne..
Vast spetsid parandavad kui miskit valesti panin :)
Sa väga ei eksinudki;).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kuidas võtta, kas parem - siit foorumist on läbi käinud vähemalt üks inimene, kel õnnestus leida 85kw-se pumbale meistrimees, kes aju ära vahetas ja pumba 6000 krooniga ellu äratas (uus pump ca 30 000).
92kw-se pumba puhul seevastu pole veel parandamisest kuulnud. Ning just see kõrgsurvepumba saba andmine ongi nende mootorite kulukaim viga.
Varsti on 9-3OG 2.2TID väärtus sama väike kui uue pumba eest esitatud arve... :(
92kw-se pumba puhul seevastu pole veel parandamisest kuulnud. Ning just see kõrgsurvepumba saba andmine ongi nende mootorite kulukaim viga.
Varsti on 9-3OG 2.2TID väärtus sama väike kui uue pumba eest esitatud arve... :(