On see õige soovitus?
Täna hommikul ei käivitunud 2007 Saab ,1,9TiD. Paak oli tyhi ka ,ca.5L sees vast ja seisnud 2 öödpäeva maja ees. Ju ongi normaalne ,et ei läinud. Tõin siis 20L dislat ja panin paaki koos 1L bensiiniga. See oli minu mehaaniku soovitus...Läx peaaegu paugust käima... Igax juhux uurin ka teiste arvamaust asjast...Võib sis käreda külmaga panna lisax bensiini? Suhe on 5%. Et siis 10L 0,5L bena. Vedeldama peax küll.
Esimene võttis ca.5-6 pööret aega ja peale seda on nagu suvel. Ex homme hommikul ole näha paremini ,siis on seisnud ca 12h. Igaljuhul kui peale 1. käivitust sõitsin kõigest3-4km poodi ,siis poest naastes läx kohe matsust. Ise olin ka üllatunud kuna mootor polnud soojax saanud ja ega akugi polnud juurde midagi laadida suutnud erilist.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Seda bensiiniga lahjendamist on praktiseeritud pikka aega üldiselt. Muidugi tänapäeva peenmehhaanikale selle mõju ma ei oska öelda, vast ei mõju selline väike protsent. Bensiin lihtsalt võib ära pesta mõne koha, mis ei peaks aama pestud.
Mõtlesin isegi nii... See vana rekkameeste nipp. Aga ex tänapäeva dislad on oma elektroonika/hardwarega sarnased nii suurtel kui väikestel autodel. Ei oska arvata mida teeb selline pikk auto käiamine igal hommikul kuna kütus hangnud või sis see bena tilk lisana. Ega aku tyhjax startimine korra ndls ka head tee vist.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Mina lisan talvel järjekindlalt puhast isopropanooli kõigele mis diisli pealt käib. Isegi diiselpuhur nurrub sellise koosluses rääkimata autodest ja muudest masinatest. Guugeldamine abiks kes proovida tahab.
Seda kasutataxe tegelikult puhastusvahendina ,sisaldab alkoholi ja hoiatavad ,et see võib määrdeomadusi mõjutada kuna selle vahendiga puhastataxe ka õliseid pindu. Samas ei oska kommenteerida...kui oled seda laialt kasutanud ja pole midagi hullu juhtunud ,siis ju toimib.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
bensiini lisati siis kui midagi muud polnud saada. aga tänapäeval on kaupluse letiidel palju erinevaid diislilisandeid.
ole ainult mees ja kasuta.
aga kui külmad käes, siis on hilja juba kasutada.
lisand peaks ikka aeg-ajalt sees olema. näiteks üle iga paagi. ja siis on pihustid puhtad ja vett kütuses pole ja pole filtrid ummistunud jne...
ja kaasaegsed diiselmootorite juhtimissüsteemid on ikka midagi muud kui 30 aastat tagasi mingi kõrgsurvepumbad, mis võisid töötada millega iganes, olgui see kasvõi pussuhais, ja kindlasti tänapäevastesse asjadesse ei ole keegi arvestatud sellega, et ta bensiiniga töötama peaks.
aga sa proovi järgi ja ütle meile kah, nii umbes aasta pärast, et mis mootoriremont maksis.
ole ainult mees ja kasuta.
aga kui külmad käes, siis on hilja juba kasutada.
lisand peaks ikka aeg-ajalt sees olema. näiteks üle iga paagi. ja siis on pihustid puhtad ja vett kütuses pole ja pole filtrid ummistunud jne...
ja kaasaegsed diiselmootorite juhtimissüsteemid on ikka midagi muud kui 30 aastat tagasi mingi kõrgsurvepumbad, mis võisid töötada millega iganes, olgui see kasvõi pussuhais, ja kindlasti tänapäevastesse asjadesse ei ole keegi arvestatud sellega, et ta bensiiniga töötama peaks.
aga sa proovi järgi ja ütle meile kah, nii umbes aasta pärast, et mis mootoriremont maksis.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
No just:D Seepärast uurisngi ,et kas kellelgi on kogemusi sellise asjaga. Mina pole mingi mootori-inimene. Aga nagu siin foorumiski on näha ,siis üx kiidab üht ja teine teist moodust. škoda esinduse mehaanik soovitas lisasid mitte puutuda kui kõik töötab ja ei vaja sekkumist , teine aga soovitab üle paagi ikka kasutada:D Võta siis näpust. Ei saax ütelda ,et škoda esinduse muuturimees ei jaga matsu ja ei oska ma teisiti soovitaja kohta midagi rääkida. Tuleb ise ära proovida. Tänud igal juhul!!
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Mul oli siin Rangeriga probleeme ja viisin remonti, et miski jama...vahetasid kaks eelsüüteküünalt ära. Mõne aja pärast jälle sama kamm. Vahetasin siis ise kaks tükki ära. Poole aasta pärast ikka jama. Nüüd vahetasin korraga kõik ära ning mõni aeg tagasi, kui esimesed pakased tulid, siis kõt-kõt ja käis. Eiole mina kordagi kasutanud lisandeid. Tähtis on ikk, et auto oleks sellises olukorras kus ta olema peab, need lisandid ei usu mina, et head teevad.
Akud said ka enne talve, sügisel vahetatud uute vastu.
Akud said ka enne talve, sügisel vahetatud uute vastu.
Tänapäeva diiselmootorite kütusesüsteemi EI TOHI sattuda bensiini.Siis kaob igasugunegi võimalus neid käima saada.Eriti kehtib see "common-rail"(nagu see 1,9 on)ja pump-pihustitega süsteemide puhul.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tänapäeva diiselmootorite kütusesüsteemi EI TOHI sattuda bensiini.Siis kaob igasugunegi võimalus neid käima saada.Eriti kehtib see "common-rail"(nagu see 1,9 on)ja pump-pihustitega süsteemide puhul.
Njah! Pean vastu vaidlema. Läheb nagust kulda. Aga seda nippi ei soovitata kasutada niisama. Mina valasin siis juurde kui oli 2 öödpäeva seisnud tyha paagiga 27 kraadises pakases. Üldjuhul jah ,common-raili ei soovitata niisama panna.
Võid vastu vaielda.See on sinu vabadus.Käma oleks 1,9 läinud ka ilma bensiinita-ainult talvise diiselkütusega,millesse segatud vee-eemadit.
Kui palju me oleme sel talvel "bensiiniseid" diiselmasinaid treileril saatnud diislijumalate juurde elustamisele:cool: .
Kui palju me oleme sel talvel "bensiiniseid" diiselmasinaid treileril saatnud diislijumalate juurde elustamisele:cool: .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ei tee nad ükski halba.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989