käivitus probleemid, diagnostika korras
-
- Postitusi: 385
- Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
- Asukoht: Tartu
- Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
- Kontakt:
käisin siis tartus carringus diagnostikas ja seal viga välja ei tulnud. vaadata ka voolikud üle olid korras.
nüüd lubati ketimärke kontrollida.
mis võib veel sellist asja põhjustada, et vahepeal lihtsalt ketrab ja ei käivitu.
nüüd lubati ketimärke kontrollida.
mis võib veel sellist asja põhjustada, et vahepeal lihtsalt ketrab ja ei käivitu.
iphonede ja ipadide remont
Suured õhulekked ja ketimärgid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ka kütuse tagasivoolu voolikute seisund on kriitiliselt tähtis 2,2 mootori puhul.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 385
- Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
- Asukoht: Tartu
- Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
- Kontakt:
ketimärgid paigas, voolikud ja muud asjad korras, diagnostika korras.
nüüd pakuti kindlalt et pihustite lugu, vaja vahetust. kui palju seda veel ei tea.
nüüd siis peaks uurima kus saaks norm hinnaga neid vahetada.
nüüd pakuti kindlalt et pihustite lugu, vaja vahetust. kui palju seda veel ei tea.
nüüd siis peaks uurima kus saaks norm hinnaga neid vahetada.
iphonede ja ipadide remont
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vaata, seal pihustitel ka mingid tihendid.... mis jamavad jne
ära huupi torma pihusteid ostama...
ära huupi torma pihusteid ostama...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ivomets räägib õiget juttu, pihusti kaela tihendid on tuntud teema.
Tunnus lihtne: pargi kallakule nina allapoole, kui paremini käivitub, siis saab ikka õhku ja kütus teeb vehkat. Mul tuvastasid Jassi autotoa spetsid selle nii, et panid pimeda ette ja proovisd paari tunni pärast käivitada...
Tunnus lihtne: pargi kallakule nina allapoole, kui paremini käivitub, siis saab ikka õhku ja kütus teeb vehkat. Mul tuvastasid Jassi autotoa spetsid selle nii, et panid pimeda ette ja proovisd paari tunni pärast käivitada...
-
- Postitusi: 385
- Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
- Asukoht: Tartu
- Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
- Kontakt:
täna siis läks auto ka "avarii reziimile",
ehk siis pöördeid enam üle 2200 umbes ei lasegi, jõudu palju kadunud, cruis controlli ei lase panna ja mootori tuluke põleb.
paistab et 1 või enam pihusti või siis tihend või midagi on otsad andnud.
kas keegi veel oskab midagi pakkuda või siis peaks tallinna sõitma näitama spetsidele seda.
ehk siis pöördeid enam üle 2200 umbes ei lasegi, jõudu palju kadunud, cruis controlli ei lase panna ja mootori tuluke põleb.
paistab et 1 või enam pihusti või siis tihend või midagi on otsad andnud.
kas keegi veel oskab midagi pakkuda või siis peaks tallinna sõitma näitama spetsidele seda.
iphonede ja ipadide remont
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
need 2 viga võivad olla teineteisest sõltumatud.
selle jõu leiad nähtavasti üles kui natukene foorumit loed ja siis käed õliseks teed
selle jõu leiad nähtavasti üles kui natukene foorumit loed ja siis käed õliseks teed
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 385
- Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
- Asukoht: Tartu
- Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
- Kontakt:
niisiis, turbo kadumine oli põhjustatud vaakumvoolikust mis oli lahti. nüüd jõud tagasi.
vaadatud üle ka tagasivoolukolmikuid ja muud voolikud, leket veel ei leitud.
Käivitusprobleem endiselt õhus. Pikemat 4-5 sek ketramist nõuab vaid hommikuti või kui auto pikemalt seisnud, muidu päeval sõites laksab käima kiirelt.
Et arvata on ikkagi miski mõra pragu kuskil torus või kusagil.
vaadatud üle ka tagasivoolukolmikuid ja muud voolikud, leket veel ei leitud.
Käivitusprobleem endiselt õhus. Pikemat 4-5 sek ketramist nõuab vaid hommikuti või kui auto pikemalt seisnud, muidu päeval sõites laksab käima kiirelt.
Et arvata on ikkagi miski mõra pragu kuskil torus või kusagil.
iphonede ja ipadide remont
Starter hakkab otsi andma.
niisiis, turbo kadumine oli põhjustatud vaakumvoolikust mis oli lahti. nüüd jõud tagasi.
vaadatud üle ka tagasivoolukolmikuid ja muud voolikud, leket veel ei leitud.
Käivitusprobleem endiselt õhus. Pikemat 4-5 sek ketramist nõuab vaid hommikuti või kui auto pikemalt seisnud, muidu päeval sõites laksab käima kiirelt.
Et arvata on ikkagi miski mõra pragu kuskil torus või kusagil.
endiselt vahetamata ju pihustite tihendid...:wall:
90502704 4tk + 9117693 4tk + sl tihend+ võimalus et puruks ka mõni klapp sl.sarjast 55351529
+ min 4-5h tööd
Puht huvi pärast võiksid proovida üks hommik käivitada nii,et võtad mootori temp anduri pistiku ennem käivitamist lahti.Siis rakendub eelsüüde.Kui matsust käima läheb,pane aga pistik tagasi(siis kustub ka check engine tuluke,mis pistiku lahti ühendamisel põlema läheb) .Mul omal nii,et kui väljas miinus graadid või stabiilne pluss graad,siis käivitub poolest pöördest,kuid kui hoiab miski nullilähedase tempi,siis eelsüüde ei rakendu ja tahab pikemat ketramist.
Mul kunagi sama jant hakkas,mis lõpuks lõppes sellega,et mootori sain küll käiamise peale käima,kuid suitses kui kurat,laksus ja kütusekulu oli kolossaalne (mootoriks siis sama 2,2 tid) . Minu lahenduseks oli ülemise mootoriploki vahetus ja ajasin ka süüte paika,fikseerides kütusepumba ja väntvõlli fiksaatoritega,siis veel nukkvõll ja voila.Nüüd parem,kui varem :D
Mul kunagi sama jant hakkas,mis lõpuks lõppes sellega,et mootori sain küll käiamise peale käima,kuid suitses kui kurat,laksus ja kütusekulu oli kolossaalne (mootoriks siis sama 2,2 tid) . Minu lahenduseks oli ülemise mootoriploki vahetus ja ajasin ka süüte paika,fikseerides kütusepumba ja väntvõlli fiksaatoritega,siis veel nukkvõll ja voila.Nüüd parem,kui varem :D
Mul hakkas peale talve ka jamama. Ei lähe enam paugust käima. Vahepeal läheb kohe, teinekord ketrab korra kaks või kui kauem seisnud sisi isegi kolm korda... kui gaasi õrnalt juurde anda siis läheb paremini käima. Ise lootsin, et äkki võib asi küünaldes olla... väga mööda?
Ise lootsin, et äkki võib asi küünaldes olla... väga mööda?
Mööda jah.
Kütuse tagasivooluvoolikuid oled proovinud vahetada? Kõige odavam lahendus. Tuvastada saad näiteks nii, et otsid mingi kallaku ja pargid auto ninaga allapoole mitmeks-mitmeks tunniks. Kui siis normaalselt käivitub, on viga voolikutes ja oled lihtsalt pääsenud.
Kui see tulemust ei too, on viga tõenäoliselt pihustitihendites. Nende vahetus oli vanas rahas ca 2500 kr.
edit: Tundub, et sa ei rääkinud 2.2TID mootorist. Minu jutt käis 2.2TID kohta.
2,2 tid 85kw veakoodide lugemiseks otsi omale üks metallist kirjaklamber või traadijupp vmt.
Auto diagnostikapesas tuleb kaks kontakti ära lühistada, siis hakkab armatuuris mootorituli vilkuma ja nende vilkumiste järgi saab veakoodid kätte. Nullida vmt ei saa.
Diagnostika pesa asub rooli all,
Vajalik pistik on siis see must.
Nüüd tuleb keerulisem koht - osadel autodel on see pistik ühte, osadel teistpidi. Ehk siis pistik võib olla 180 kraadi pööratud.
Pistik ise siis selline:
Kui nüüd neid klemme lugeda nii, nagu need numbrid seal märgitud on, siis tuleb lühistada klemmid 4 ja 6. Nii oli ka minu autol.
Kumba pidi pistik on, saab klemmide olemasolu järgi lihtsalt kätte.
1 on pistik ja 0 on tühi auk.
0 0
0 0
0 0
1 1
0 1
0 1
0 1
1 1
Kui pistik on teispidi, siis on lahendus loomulikult:
1 1
1 0
1 0
1 0
1 1
0 0
0 0
0 0
On autosid, kus vajalikke klemme ei ole üldse. Siis ei ole midagi teha, nii koode kätte ei saagi ja tuleb kusagil ikkagi arvuti otsa ühendada.
Nüüd, kui klemmid on olemas, siis:
1. lühistad need ära.
2. keerad süüte sisse
3. hakkad jälgima check engine tulukest (oranž, paremal pool)
See tuluke vilgub esmalt ühe korra, näitamaks, et asi toimib ja siis edasi tulevad veakoodid.
Veakoodid on 4-kohalised numbrid ja kodeerimine käib vastavalt vilkumiste arvule. Erandiks on number 0 mille puhul vilgutatakse 10 korda.
Ehk siis nt veakood on 0335 näeks välja nii:
-kümme vilgatust-paus-kolm vilgatust-paus-kolm vilgatust-paus-viis vilgatust-paus ja kohe otsa järgmine kood.
Seda koodi 0335 võib näha ka ilma põhjuseta. See peaks olema nukkvõlli andur ja kui mootor ei tööta siis sealt signaali tulla ei saa ja siis vahel näidatakse ka seda veana.
Mingi osa veakoodidest:
0100 MAF sensor
0105 Intake manifold pressure sensor
0110 Intake air temperature sensor ATS
0115 Intake coolant temperature sensor CTS
0120 Throttle potentiometer sensor TPS
0130 HEGO
0135 HEGO heater
0150 HEGO
0173 HEGO
0200 Injector
0201 Injector 1
0202 Injector 2
0203 Injector 3
0204 Injector 4
0205 Injector 5
0206 Injector 6
0230 Fuel pump
0325 Knock sensor
0330 Knock Sensor 2
0335 Crank sensor
0340 Camshaft Sensor
0351 Ignition coil 1+4
0352 Ignition coil 2+3
0400 Exhaust gas recirculation valve
0403 EGR valve
0410 Secondary air pump relay
0410 Secondary air pump
0412 Secondary solenoid valve
0433 Tank vent valve
0500 Odometer frequency sensor
0505 Idle speed stepper motor/idle air regulator
0560 Battery
1110 Switch over valve solenoid
1112 Switch over valve 1
1113 Switch over valve 2
1120 Throttle body malfunction
1229 Power supply relay
1231 Fuel pump relay
1320 Knock control cyl 1
1327 Knock control cyl 2
1328 Knock control cyl 3
1329 Knock control cyl 4
1405 EGR valve
1410 Secondary air pump relay
1411 Secondary air pump
1501 Immobiliser control unit
1502 Immobiliser control unit
1503 Immobiliser control unit
1530 Air flow relay
1600 Internal control module
1601 ECU to hot
1602 Knock control module
1604 Knock control unit
1605 Knock control unit
1606 Knock control unit
1640 Knock control unit or Quad drive module
1690 MIL/Engine fail (malfunction indicator lamp)
1740 Torque control unit
Auto diagnostikapesas tuleb kaks kontakti ära lühistada, siis hakkab armatuuris mootorituli vilkuma ja nende vilkumiste järgi saab veakoodid kätte. Nullida vmt ei saa.
Diagnostika pesa asub rooli all,
Vajalik pistik on siis see must.
Nüüd tuleb keerulisem koht - osadel autodel on see pistik ühte, osadel teistpidi. Ehk siis pistik võib olla 180 kraadi pööratud.
Pistik ise siis selline:
Kui nüüd neid klemme lugeda nii, nagu need numbrid seal märgitud on, siis tuleb lühistada klemmid 4 ja 6. Nii oli ka minu autol.
Kumba pidi pistik on, saab klemmide olemasolu järgi lihtsalt kätte.
1 on pistik ja 0 on tühi auk.
0 0
0 0
0 0
1 1
0 1
0 1
0 1
1 1
Kui pistik on teispidi, siis on lahendus loomulikult:
1 1
1 0
1 0
1 0
1 1
0 0
0 0
0 0
On autosid, kus vajalikke klemme ei ole üldse. Siis ei ole midagi teha, nii koode kätte ei saagi ja tuleb kusagil ikkagi arvuti otsa ühendada.
Nüüd, kui klemmid on olemas, siis:
1. lühistad need ära.
2. keerad süüte sisse
3. hakkad jälgima check engine tulukest (oranž, paremal pool)
See tuluke vilgub esmalt ühe korra, näitamaks, et asi toimib ja siis edasi tulevad veakoodid.
Veakoodid on 4-kohalised numbrid ja kodeerimine käib vastavalt vilkumiste arvule. Erandiks on number 0 mille puhul vilgutatakse 10 korda.
Ehk siis nt veakood on 0335 näeks välja nii:
-kümme vilgatust-paus-kolm vilgatust-paus-kolm vilgatust-paus-viis vilgatust-paus ja kohe otsa järgmine kood.
Seda koodi 0335 võib näha ka ilma põhjuseta. See peaks olema nukkvõlli andur ja kui mootor ei tööta siis sealt signaali tulla ei saa ja siis vahel näidatakse ka seda veana.
Mingi osa veakoodidest:
0100 MAF sensor
0105 Intake manifold pressure sensor
0110 Intake air temperature sensor ATS
0115 Intake coolant temperature sensor CTS
0120 Throttle potentiometer sensor TPS
0130 HEGO
0135 HEGO heater
0150 HEGO
0173 HEGO
0200 Injector
0201 Injector 1
0202 Injector 2
0203 Injector 3
0204 Injector 4
0205 Injector 5
0206 Injector 6
0230 Fuel pump
0325 Knock sensor
0330 Knock Sensor 2
0335 Crank sensor
0340 Camshaft Sensor
0351 Ignition coil 1+4
0352 Ignition coil 2+3
0400 Exhaust gas recirculation valve
0403 EGR valve
0410 Secondary air pump relay
0410 Secondary air pump
0412 Secondary solenoid valve
0433 Tank vent valve
0500 Odometer frequency sensor
0505 Idle speed stepper motor/idle air regulator
0560 Battery
1110 Switch over valve solenoid
1112 Switch over valve 1
1113 Switch over valve 2
1120 Throttle body malfunction
1229 Power supply relay
1231 Fuel pump relay
1320 Knock control cyl 1
1327 Knock control cyl 2
1328 Knock control cyl 3
1329 Knock control cyl 4
1405 EGR valve
1410 Secondary air pump relay
1411 Secondary air pump
1501 Immobiliser control unit
1502 Immobiliser control unit
1503 Immobiliser control unit
1530 Air flow relay
1600 Internal control module
1601 ECU to hot
1602 Knock control module
1604 Knock control unit
1605 Knock control unit
1606 Knock control unit
1640 Knock control unit or Quad drive module
1690 MIL/Engine fail (malfunction indicator lamp)
1740 Torque control unit
endiselt vahetamata ju pihustite tihendid...
90502704 4tk + 9117693 4tk + sl tihend+ võimalus et puruks ka mõni klapp sl.sarjast 55351529
+ min 4-5h tööd
Kas need on Saab 9-5 2.2 Tid 88kw või Saab 9-3 2.2 Tid 85kw pihustite tihendid?
90502704 4tk + 9117693 4tk + sl tihend+ võimalus et puruks ka mõni klapp sl.sarjast 55351529
+ min 4-5h tööd
Kas need on Saab 9-5 2.2 Tid 88kw või Saab 9-3 2.2 Tid 85kw pihustite tihendid?