käivitus probleemid, diagnostika korras

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
turuplats
Postitusi: 385
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#1

K Mär 16, 2011 15:35

käisin siis tartus carringus diagnostikas ja seal viga välja ei tulnud. vaadata ka voolikud üle olid korras.

nüüd lubati ketimärke kontrollida.

mis võib veel sellist asja põhjustada, et vahepeal lihtsalt ketrab ja ei käivitu.
iphonede ja ipadide remont
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

K Mär 16, 2011 15:39

Suured õhulekked ja ketimärgid.
Uku88
Postitusi: 18
Liitunud: P Sept 12, 2010 15:28
Asukoht:
Auto:

#3

K Mär 16, 2011 19:34

Anna kindlasti edaspidi oma saavutustest teada, paljudel sama probleem k.a. endal.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

K Mär 16, 2011 19:58

Ka kütuse tagasivoolu voolikute seisund on kriitiliselt tähtis 2,2 mootori puhul.
turuplats
Postitusi: 385
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#5

N Mär 17, 2011 14:02

ketimärgid paigas, voolikud ja muud asjad korras, diagnostika korras.
nüüd pakuti kindlalt et pihustite lugu, vaja vahetust. kui palju seda veel ei tea.

nüüd siis peaks uurima kus saaks norm hinnaga neid vahetada.
iphonede ja ipadide remont
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

N Mär 17, 2011 14:03

vaata, seal pihustitel ka mingid tihendid.... mis jamavad jne
ära huupi torma pihusteid ostama...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
turuplats
Postitusi: 385
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#7

N Mär 17, 2011 14:26

ei tormagi, ma enne uurin kellele see töö usaldada. aga kui vaja uusi kus saaks hea hinnaga.
iphonede ja ipadide remont
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#8

N Mär 17, 2011 14:43

Ivomets räägib õiget juttu, pihusti kaela tihendid on tuntud teema.

Tunnus lihtne: pargi kallakule nina allapoole, kui paremini käivitub, siis saab ikka õhku ja kütus teeb vehkat. Mul tuvastasid Jassi autotoa spetsid selle nii, et panid pimeda ette ja proovisd paari tunni pärast käivitada...
turuplats
Postitusi: 385
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#9

R Mär 18, 2011 22:55

täna siis läks auto ka "avarii reziimile",
ehk siis pöördeid enam üle 2200 umbes ei lasegi, jõudu palju kadunud, cruis controlli ei lase panna ja mootori tuluke põleb.

paistab et 1 või enam pihusti või siis tihend või midagi on otsad andnud.

kas keegi veel oskab midagi pakkuda või siis peaks tallinna sõitma näitama spetsidele seda.
iphonede ja ipadide remont
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#10

R Mär 18, 2011 23:50

need 2 viga võivad olla teineteisest sõltumatud.
selle jõu leiad nähtavasti üles kui natukene foorumit loed ja siis käed õliseks teed
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
turuplats
Postitusi: 385
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#11

E Mär 21, 2011 22:21

sellel autol on 2007 juba ka puhastatud EGR klappi, seega vist vaja uuesti kui annab.
iphonede ja ipadide remont
turuplats
Postitusi: 385
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#12

N Apr 14, 2011 15:49

niisiis, turbo kadumine oli põhjustatud vaakumvoolikust mis oli lahti. nüüd jõud tagasi.
vaadatud üle ka tagasivoolukolmikuid ja muud voolikud, leket veel ei leitud.

Käivitusprobleem endiselt õhus. Pikemat 4-5 sek ketramist nõuab vaid hommikuti või kui auto pikemalt seisnud, muidu päeval sõites laksab käima kiirelt.

Et arvata on ikkagi miski mõra pragu kuskil torus või kusagil.
iphonede ja ipadide remont
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#13

N Apr 14, 2011 16:05

Starter hakkab otsi andma.
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#14

N Apr 14, 2011 18:29

niisiis, turbo kadumine oli põhjustatud vaakumvoolikust mis oli lahti. nüüd jõud tagasi.
vaadatud üle ka tagasivoolukolmikuid ja muud voolikud, leket veel ei leitud.

Käivitusprobleem endiselt õhus. Pikemat 4-5 sek ketramist nõuab vaid hommikuti või kui auto pikemalt seisnud, muidu päeval sõites laksab käima kiirelt.

Et arvata on ikkagi miski mõra pragu kuskil torus või kusagil.


endiselt vahetamata ju pihustite tihendid...:wall:

90502704 4tk + 9117693 4tk + sl tihend+ võimalus et puruks ka mõni klapp sl.sarjast 55351529

+ min 4-5h tööd
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#15

N Apr 14, 2011 18:40

Pihustitihendites on viga siis, kui talvel külmaga kõik silindrid ei hakka kohe korraga ilusasti tööle, mõni hakkab hiljem, vist tahavad pikemat soojenemist.
turuplats
Postitusi: 385
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#16

N Apr 14, 2011 19:57

selge, eks uurin asja edasi.
iphonede ja ipadide remont
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#17

N Apr 14, 2011 20:41

Puht huvi pärast võiksid proovida üks hommik käivitada nii,et võtad mootori temp anduri pistiku ennem käivitamist lahti.Siis rakendub eelsüüde.Kui matsust käima läheb,pane aga pistik tagasi(siis kustub ka check engine tuluke,mis pistiku lahti ühendamisel põlema läheb) .Mul omal nii,et kui väljas miinus graadid või stabiilne pluss graad,siis käivitub poolest pöördest,kuid kui hoiab miski nullilähedase tempi,siis eelsüüde ei rakendu ja tahab pikemat ketramist.
Mul kunagi sama jant hakkas,mis lõpuks lõppes sellega,et mootori sain küll käiamise peale käima,kuid suitses kui kurat,laksus ja kütusekulu oli kolossaalne :D (mootoriks siis sama 2,2 tid) . Minu lahenduseks oli ülemise mootoriploki vahetus ja ajasin ka süüte paika,fikseerides kütusepumba ja väntvõlli fiksaatoritega,siis veel nukkvõll ja voila.Nüüd parem,kui varem :D
turuplats
Postitusi: 385
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#18

P Apr 17, 2011 0:14

jah, kütusekulu on ka vahepeal tõusnud. linnas 11 kuskil. vist ikka palju.
iphonede ja ipadide remont
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#19

P Apr 17, 2011 0:22

Kas cooleriradikas on terve?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Cleed
Postitusi: 30
Liitunud: E Aug 02, 2010 15:26
Asukoht:
Auto:

#20

T Mai 24, 2011 22:22

Mul hakkas peale talve ka jamama. Ei lähe enam paugust käima. Vahepeal läheb kohe, teinekord ketrab korra kaks või kui kauem seisnud sisi isegi kolm korda... kui gaasi õrnalt juurde anda siis läheb paremini käima. Ise lootsin, et äkki võib asi küünaldes olla... väga mööda?
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#21

T Mai 24, 2011 22:31

Eelsüüteküünlad ei tohiks rakenduda plusskraadidega.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#22

T Mai 24, 2011 23:50

Ise lootsin, et äkki võib asi küünaldes olla... väga mööda?

Mööda jah.

Kütuse tagasivooluvoolikuid oled proovinud vahetada? Kõige odavam lahendus. Tuvastada saad näiteks nii, et otsid mingi kallaku ja pargid auto ninaga allapoole mitmeks-mitmeks tunniks. Kui siis normaalselt käivitub, on viga voolikutes ja oled lihtsalt pääsenud.

Kui see tulemust ei too, on viga tõenäoliselt pihustitihendites. Nende vahetus oli vanas rahas ca 2500 kr.

edit: Tundub, et sa ei rääkinud 2.2TID mootorist. Minu jutt käis 2.2TID kohta.
Raunts90
Postitusi: 43
Liitunud: K Dets 08, 2010 20:38
Asukoht:
Auto:

#23

E Aug 15, 2011 17:13

vaheta tihendid....kui huvi, võta ühendust...vahetan ka ise :)
schemen
Postitusi: 29
Liitunud: L Apr 23, 2011 11:53
Asukoht:
Auto:

#24

L Nov 19, 2011 23:37

2,2 tid 85kw veakoodide lugemiseks otsi omale üks metallist kirjaklamber või traadijupp vmt.
Auto diagnostikapesas tuleb kaks kontakti ära lühistada, siis hakkab armatuuris mootorituli vilkuma ja nende vilkumiste järgi saab veakoodid kätte. Nullida vmt ei saa.

Diagnostika pesa asub rooli all,

Vajalik pistik on siis see must.

Nüüd tuleb keerulisem koht - osadel autodel on see pistik ühte, osadel teistpidi. Ehk siis pistik võib olla 180 kraadi pööratud.
Pistik ise siis selline:


Kui nüüd neid klemme lugeda nii, nagu need numbrid seal märgitud on, siis tuleb lühistada klemmid 4 ja 6. Nii oli ka minu autol.

Kumba pidi pistik on, saab klemmide olemasolu järgi lihtsalt kätte.
1 on pistik ja 0 on tühi auk.

0 0
0 0
0 0
1 1
0 1
0 1
0 1
1 1

Kui pistik on teispidi, siis on lahendus loomulikult:
1 1
1 0
1 0
1 0
1 1
0 0
0 0
0 0

On autosid, kus vajalikke klemme ei ole üldse. Siis ei ole midagi teha, nii koode kätte ei saagi ja tuleb kusagil ikkagi arvuti otsa ühendada.

Nüüd, kui klemmid on olemas, siis:
1. lühistad need ära.
2. keerad süüte sisse
3. hakkad jälgima check engine tulukest (oranž, paremal pool)

See tuluke vilgub esmalt ühe korra, näitamaks, et asi toimib ja siis edasi tulevad veakoodid.
Veakoodid on 4-kohalised numbrid ja kodeerimine käib vastavalt vilkumiste arvule. Erandiks on number 0 mille puhul vilgutatakse 10 korda.

Ehk siis nt veakood on 0335 näeks välja nii:
-kümme vilgatust-paus-kolm vilgatust-paus-kolm vilgatust-paus-viis vilgatust-paus ja kohe otsa järgmine kood.
Seda koodi 0335 võib näha ka ilma põhjuseta. See peaks olema nukkvõlli andur ja kui mootor ei tööta siis sealt signaali tulla ei saa ja siis vahel näidatakse ka seda veana.

Mingi osa veakoodidest:
0100 MAF sensor
0105 Intake manifold pressure sensor
0110 Intake air temperature sensor ATS
0115 Intake coolant temperature sensor CTS
0120 Throttle potentiometer sensor TPS
0130 HEGO
0135 HEGO heater
0150 HEGO
0173 HEGO
0200 Injector
0201 Injector 1
0202 Injector 2
0203 Injector 3
0204 Injector 4
0205 Injector 5
0206 Injector 6
0230 Fuel pump
0325 Knock sensor
0330 Knock Sensor 2
0335 Crank sensor
0340 Camshaft Sensor
0351 Ignition coil 1+4
0352 Ignition coil 2+3
0400 Exhaust gas recirculation valve
0403 EGR valve
0410 Secondary air pump relay
0410 Secondary air pump
0412 Secondary solenoid valve
0433 Tank vent valve
0500 Odometer frequency sensor
0505 Idle speed stepper motor/idle air regulator
0560 Battery
1110 Switch over valve solenoid
1112 Switch over valve 1
1113 Switch over valve 2
1120 Throttle body malfunction
1229 Power supply relay
1231 Fuel pump relay
1320 Knock control cyl 1
1327 Knock control cyl 2
1328 Knock control cyl 3
1329 Knock control cyl 4
1405 EGR valve
1410 Secondary air pump relay
1411 Secondary air pump
1501 Immobiliser control unit
1502 Immobiliser control unit
1503 Immobiliser control unit
1530 Air flow relay
1600 Internal control module
1601 ECU to hot
1602 Knock control module
1604 Knock control unit
1605 Knock control unit
1606 Knock control unit
1640 Knock control unit or Quad drive module
1690 MIL/Engine fail (malfunction indicator lamp)
1740 Torque control unit
mihkel95
Postitusi: 23
Liitunud: P Nov 13, 2011 20:23
Asukoht:
Auto:

#25

P Nov 20, 2011 9:55

endiselt vahetamata ju pihustite tihendid...

90502704 4tk + 9117693 4tk + sl tihend+ võimalus et puruks ka mõni klapp sl.sarjast 55351529

+ min 4-5h tööd


Kas need on Saab 9-5 2.2 Tid 88kw või Saab 9-3 2.2 Tid 85kw pihustite tihendid?
Vasta