Küsimus teadjatele : 9-3 1,9 Tid , 88kw ja EGR.

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#1

K Juun 15, 2011 9:01

Küsimus siis selline,et kas 9-3 1,9Tid (88kw)mootoril on ka EGR klapp ja kui on,siis , kas see ka samamoodi murelapseks,kui 2,2 GM päritolu mootoril ?

Edit:Tegu siis 2007 aasta masinaga.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

K Juun 15, 2011 19:50

Varem,või hiljem kustub see klapp kõigil diislitel,mis vene kütusega sõidavad .2,2 puhul varem, 1,9 ja 3,0 pohul hiljem.Väidetavalt rikkamates eur.riikides on see probleem suht harvaesinev.
juss1977
Postitusi: 116
Liitunud: K Dets 15, 2010 21:58
Asukoht:
Auto:

#3

K Juun 15, 2011 22:30

Ise aasta sõitnud sama mootoriga. Ka 2007 oma. Pole midagi juhtunud veel... väldi ainult kogu aja madalaid pöördeid! Lase ikka peenex vahel.Klappi annab ka puhastada kui kahtlus ,et midagi kehvasti.
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#4

K Juun 15, 2011 23:51

Ma pole kunagi diisliga 4-5 käiguga 30 km/h sõitnud.Vaid lasen ikka kiirendamisel auto pöördesse.Muuseas kui bussijuhina töötasin,oli mul paarimees,kes armastas madalatel pööretel töristada ja nii pidin mina peale teda tööle tulles alati esimesel päeval Volvo bussil torud puhtaks laskma köhida.Ja peale seda oli aint vaja varvast õrnalt gaasipedaalil hoida.
Aga Trionicu vastusest saan aru,et vene kütuse all mõtles ta üleüldse meie enamuses tanklates müüdavat diiselkütet,sest nüüdsel ajal vist ei too ka Statoil oma diiselkütet lääne poolt.Ja Neste tankerid toovad Muuga terminaali ka ikkagi vene päritolu diislit ???? Ennemalt,kui elasin Kagu-Eestis,sai aegaajalt sõidetud ka venemaalt toodud diiselküttega.Sinna sai aegajalt miskit STP või muu firma diiselkütuse lisandit lisatud siis paagitäiele.Usun,et lisandid vist pole siiski pidevalt vast vajalikud..?
Cleed
Postitusi: 30
Liitunud: E Aug 02, 2010 15:26
Asukoht:
Auto:

#5

N Juun 16, 2011 7:49

Ise samamoodi sama mootoriga aasta ringi sõitnud ja probleemi pole esinenud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

N Juun 16, 2011 7:51

Ega need lisandid ka halba tee,ainult kulukus kasvab.
juss1977
Postitusi: 116
Liitunud: K Dets 15, 2010 21:58
Asukoht:
Auto:

#7

N Juun 16, 2011 15:38

Peab ütlema ,et jah ,vana tüübi mootoril (2,2) on probleeme enam. 2007a 1,9TiD teeb näitex kübemefiltri puhastuse ära ka talvel külma mootoriga (minul vähemasti) ,et ei pea saavutama töötemperatuuri ja siis ,et asi käivitux , sõitma pikemalt kõrgematel pööretel. Väljas -20 kraadi ja mootori temp. seier polnud liikuma hakanudki kui juba alustas põletamisega all pütis. See aga on väga tähtis ,et nii lihtsalt ära teeb kuna kui seda protsessi alustataxe suure vaevaga ,siis võib see üldse ära jääda linnasõidul ja siis on jupi vahetus. Uuri hindu ja nutad:D
Melkz
Postitusi: 155
Liitunud: N Apr 30, 2009 11:28
Asukoht:
Auto:

#8

P Okt 02, 2011 16:51

Selle viimase postituse kohta, et tegelikult on just kübemefiltri puudumine üks asi, mille poolest on 2,2 diislil (vanema tüübi mootoril) probleeme vähem, mitte enam :)
juss1977
Postitusi: 116
Liitunud: K Dets 15, 2010 21:58
Asukoht:
Auto:

#9

T Okt 11, 2011 22:09

Selle viimase postituse kohta, et tegelikult on just kübemefiltri puudumine üks asi, mille poolest on 2,2 diislil (vanema tüübi mootoril) probleeme vähem, mitte enam :)


Võimalik kuid jutt käis üldises võtmes ja1,9L mootor on töökindlam. Kui korraliku küttega sõita ,siis pole DPFiga ka suuri probleeme...aastaid sõidetud Tallinnas...Artikleid netis palju ja sai ka ise uuritud VMist... Kui huvi ,siis võid lugeda nt:

http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2080
Melkz
Postitusi: 155
Liitunud: N Apr 30, 2009 11:28
Asukoht:
Auto:

#10

T Apr 19, 2016 16:03

Nu nii, läks siis ka minu auto EGR lõpuks kõige kaduva teed (kiilus lõplikult kinni) ning eile õhtul auto enam isegi ei käivitunud. Täna trossi otsas Carringi ning vastava paljukirutud vidina vahetus. Koos töörahaga ja diagnostikaga 265 euri. Muidu võib seda tüüpi mootorit jah pigem töökindlaks lugeda, ehkki oma eelmise Saabi (2,2 TiD) EGR niimoodi alt ei vedanud...
andrehh
Postitusi: 315
Liitunud: L Juun 08, 2013 17:28
Asukoht: Pärnu
Auto:

#11

T Apr 19, 2016 17:39

Ise otsustasin EGR emulatori kasuks (2.2 Tid) ja siiani pole pidanud pettuma. Kütusekulu langes -0.5L/100km kohta.

Üks võimalik variant 1.9 Tid jaoks https://tafmet.pl/english/egr-simulators-cheaters/88-egr-valve-simulator-opel-vauxhall-fiat-saab-with-an-electric-egr-valve-19-24-jtd-cdti-tid-5902553474459.html
Vasta