Kepsude erinevaid koode märkasin ise ka kas centralis ja linkis kolades aga kuna juures oli siiski määramata et ei sobi turbokale või N/A isendile siis loobusin avaldamast siiamaani. Kusjuures surveastet üldjuhul muudetaksegi kolvi kuju mitte suurusega, vabalthingaval on keskmine osa pisut kõrgem ja turbokatel nõgus kolb surveastme vähendamiseks. Olen ka mootoritesse sisse piilunud piisavalt ja kolvi välimine ülemine serv on mälu järgi alati ulatunud ploki servani ülemises surnud seisus. Ja 10,5 surveastmele 1,1bar selga lasta, ei mäletagi enam kuidas seda arvutati aga peaks tegema kalkuleerituna surveastmeks üle 13. Miks japside N/A mootoreid saab nii vabalt turbostada isegi kuni 0,8-1,0 peale, on see et üldjuhul on japside N/A surveastmed kuni 9,5. Seega samas suurusjärgus mis Saabil turbo puhul, erandid on JDM mootorid millede surveaste on üle 10.
Ole nüüd nii hea ja loe mõni autoerialane raamat ennem läbi, kui sa siin hakkad tarkust panema. kasvõi kalju aleksiuse,
" sõiduautod" 1983 aasta trükk.
igaüks ju ei tea, kas sa tead asjast, või sa arvad.
Mõni võtab asja tõepähe veel...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.