Sai ostetud traktor lootuses mootorit vähe võimsamaks ajada, liiklusvahendiks on mul siis 88 kilovatise 2,2-liitrise turbodiiselmootoriga 2005 aasta 9-5.
Ainuke konks, mille peale ma ei osanud mõelda autot ostes, on see, et ajuks on tal mingi Opeli jubedus - PSG16 vms. jublakas.
Rääkige kas keegi on lasknud seda aju remappida ja kas siinmail üldse keegi saab/julgeb seda teha?
9-5 2005 2.2TiD 88kW - PSG16 ja chiptuning
Ma panin oma traktorile Speedparts'i tuning boxi peale
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=23739
Muidu tore, ronib paremini edasi, saab ka mäest üles sõita, aga vabakäigul/ käiguvahetusel gaas jääb peale mingil põhjusel, kui pöörded üle 2000
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=23739
Muidu tore, ronib paremini edasi, saab ka mäest üles sõita, aga vabakäigul/ käiguvahetusel gaas jääb peale mingil põhjusel, kui pöörded üle 2000
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
- Asukoht: Tallinn
- Auto:
Esimene valik oleks mõistagi Crossroad Performance. Alternatiiv VKM Motors kelle kohta räägitakse samuti head. VKMi kataloogis on 2005 aasta 9-5 2.2 TiD 88kW kenasti olemas, lubavad stage 1 abil 108kW/325Nm.
Crossroad Performance-t vaatasin esimesena jah, aga diisleid tõepoolest nende repertuaaris pole. VKM-ile saatsin päringu.
Kusjuures auto on mul ostetud Saksamaalt tooduna ja mulle tundub, et MIDAGI on seal selle EGR-iga juba toimetatud. Samas küttekulu näit SiD järgi on ikka 8,5 sajale linn ja maantee pea pooleks.
Kusjuures auto on mul ostetud Saksamaalt tooduna ja mulle tundub, et MIDAGI on seal selle EGR-iga juba toimetatud. Samas küttekulu näit SiD järgi on ikka 8,5 sajale linn ja maantee pea pooleks.