Crossroad Performance

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
Kasutaja avatar
STR
Postitusi: 65
Liitunud: R Juun 06, 2014 10:58
Asukoht:
Auto:
Kontakt:

#351

P Nov 05, 2017 9:46

D116 kirjutas:
L Nov 04, 2017 23:20
"ühe korraga ei saagi seda (ilmselt)." - vale!!!
JC ei näinud mu autot kordagi , ECU saatsin postiga ja kirjeldasin setupi ja mida tahan saada ja kõik sai esimese korraga jus nii nagu tahtsin!!!!!
"Miks sa oma autoga VKM, ES ei läinud? Hind?"
Dynost räägid? Käidud, Soomes, ja hind vast kõrgem isegi, kui su eelnimetatud kohad. Ja mida JC lubas, nii oligi.
Arvad, et saatsid selle ECU ja kirjutasid mis küljes ja see on nüüd ideaalne seadistus su autole? Lubage naerda. See, et ta sul toimib ja said mingid numbrid mida soovisid, ei tähenda kaugeltki seda, et sul kõik parameetrid ka ideaal vahemikkudes on. Iga auto on erinev ja omade kiiksudega ning need näitajad ei ole 95% juhtudest 1-1le. Minu meelest see variant, et saadame AUTO aju MIS EI OLE STOCK ja saame tagasi aju seadistusega, on üks kõige hullemaid variante kuidas softi muuta. Kui ta su autot ei näinud ja ei loginud andmeid siis mis sa arvad mille järgi ta sul selle seade tegi? Mõtle nüüd ise...
Kõik autod mis ta teinud on 1-1le osadega ja sama kulumisega nagu sinu auto?

Düno ja seadistamine on kaks erinevat asja reaalselt. Ühes mõõdetakse auto võimsust, teises seadistatakse auto aju vastavalt autole. Paljud teevad neid kahte koos jah ehk siis dünos seadistatakse KUID mitte alati.
Ma mõtlesin pigem, et miks läksid CR juurde mitte KOHE NENDE juurde kes seadistavadki autosid mida rohkem näpitud ja kelle leib see on ning kes oleks pidanud selle toimima sul saada ja oleksid saanud tagasi joosta kuni tehtud kuna nad võtsid töö vastu? CR oli soodsam ja valisid seetõttu CR?
Düno tunni hind on ilmselt tõesti Soomes kallim kuid ülla ülla seal saavad inimesed rohkem palka ka. Seega see "JC" sai su auto sõitma nii, et sulle tundub, et kõik OK aga kas ka päriselt on sa ei tea kuid kiidad teda taevani ja CR laidad ? Veidi imelik ei tundu?

Lisaks kirjuta mida soovid? Et keegi ei läheks enam CR-i kuna üks klient kes ei jäänud rahule autoga, millele kohe alguses sai üteldud, et ei pruugi esimese korraga saada "head" softi? Ma vahepeal ei saa nagu aru, et milles see pahameel seisneb või mis su soov on :D .
BMW 325i Coupe 92', BMW 316i Compact 94', Saab 9-5 2.3t 00', Škoda Praktik 08'
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne.
Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
caarel
Postitusi: 241
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#352

P Nov 05, 2017 12:27

Minu vana saaniga sai ka joostud mitmeid kordi Sebastiani juurde, et softi parandada. Lõpuks saime toimima. Öeldi kohe alul, et pole probleemi, kui ei tööta paugust ideaalselt, alati saab parandada ja täpselt nii ka oli. Peale tööd või nädalavahetusel, polnud probleemi. Et atra seada, selleks peab aega olema :)
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2034
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht:
Auto:

#353

P Nov 05, 2017 13:16

Miks ma pöördusin CR poole - ei hind! Kättesaadavus ja suhtlemine Eesti keeles kergem. Kui sain aru, et CR asja ei saa , hakkasin otsima alternatiive.
"Minu meelest see variant, et saadame AUTO aju MIS EI OLE STOCK ja saame tagasi aju seadistusega, on üks kõige hullemaid variante kuidas softi muuta." - arva edasi nii ))) on asjatundjat ja nendele muud pole vaja, kui ECU kus oleks VIN ja immo. Mul suht standartne setupi, ei midgit oma kolhoosi, sellise seadistusega piisab Saab-e.
ECU-st on vaja ainult vin ja immo, stock või juba oli tuunitu pole vahet, ma saatsin juba näpittud ECU.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
STR
Postitusi: 65
Liitunud: R Juun 06, 2014 10:58
Asukoht:
Auto:
Kontakt:

#354

P Nov 05, 2017 15:26

Ehk siis sa tahadki praegu ütelda, et kõik autod "mis samad nagu sinul" on samade leketega, sama kulunud ning kõik osad mis küljes, on kõik 1-1le ja samade tootjate omad ka, et ta saab nii neid softe kirjutada, et reaalselt autot pole? Ma just eelnevalt kirjutasin pikemalt sellest kuid tundub, et sa ei loegi mu pikemaid jutte vaid põhiline ikka see, et CR paha ja keegi sai su auto sõitma. Asjatundjatest pole vaja rääkida mulle. Kahtlen sügavalt, et sul kõik näidud ideaalsed (aga kui tagumiku järgi auto sõidab siis korras) või selle lähedased, aga noh, kui nii arvad (autoga reaalselt seadistaja juures olemata) siis ju tore. Siis su mure ju lahendatud ja siin foorumis juba saime aru ka, et CR paha su arust. Siis korras.
BMW 325i Coupe 92', BMW 316i Compact 94', Saab 9-5 2.3t 00', Škoda Praktik 08'
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne.
Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 193
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#355

P Nov 05, 2017 16:27

Kindlasti saavad paljud SAABiomanikud abi eelnimetatud ettevöttelt ja kindlasti on enamus töid neil õnnestunud. Kuid tilk törva meepotti tuli just teemast - PROOVIME JA KATSETAME. Kliendi rahakoti ja auto peal ei katsetata ja ka ajal on rahaline väärtus. Kui sobivat toodet (RE85 + bensiin stage1,2,3,4, jne)pole , siis targem on EI öelda. Mees kellelt D116 hiljem softi ostis pole mingi köva SAABituunija vaid tal on lihtsalt piisavalt kogemust mis riistvaraga milline tarkvara toimib. Ja riistvara vöib olla muudetud teatud piires, millest peab ka softi kirjutajat teavitama, SAAB ei pea füüsiliselt tema öuel olema. Ja mis kasvöi imevigursoft on ECU sse varem kirjutatud ei oma mingit tähtsust. Korras SAAB i puhul ei leki kusagilt midagi ja köik näidud peavadki olema ideaalsed , see ongi softi kirjutamisel ja toimimisel aluseks. SAAB 9-5 2.3T köige kangem soft mis vöetakse "riiulilt" on tal ca 380 HP ja seda pakuti alustuseks kui SAABi dünostendil 500 - 600 HP suunda mudida.
Soovin , et SAABiomanikud on inteligentsed ja haritud inimesed ja ei öelutse üksteise kallal. Tegijal juhtub möndagi , oma viga tuleb tunnistada ja viisakas on ka siis vabandada. Edu ja muretuid söidukilomeetreid köigile.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2108
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#356

P Nov 05, 2017 19:20

I-Vaari, olen paljuga nõus millest kirjutad, aga mis puutub "riiulist võtmisse", siis see idee pole mulle kunagi meeldinud. Ma tean, et paljud firmad just nii teevad, lasevad teadaolevalt õige softi ECU-sse ja saadavad kliendile. See enamasti toimib ja on ka tegijale palju mugavam. Pole sa autot näinud ja tead selle seisukorrast ainult omaniku ütluste järgi. Probleemide korral saad öelda, et autol on 100% raua viga ja rohkem ei tasu mind tüüdata. Soovijaid on väga palju ja oleme ausad, ka autod on tehniliselt paremas korras.

Meil on olukord veidi teine, Saabe on üsna vähe registris, keskmiselt soovivad tuunida aastas ca 20-25 autot ja seepärast olen pidanud mõistlikumaks tegeleda iga autoga konkreetselt. Neid "riiulisofte" on minulgi omajagu tekkinud, aga kui on rauda muudetud, tuleb ka neid muuta, pole parata. Kõike variante lihtsalt ei saa korraga omada ja neid nö ette välja töötada stiilis "äkki ikka sobib" pole puhtalt majanduslikus mõttes mõistlik.
Tuunimine ei ole kaugeltki minu põhitöö nagu paljud vist ka aru saanud. Saabe meil lihtsalt on vähe ja kahjuks vähemaks jääb. Seda enam tuleb nende autodega tegeleda eraldi, mitte liinitööna.
Võibolla peaks selle nö hoiatuse ka panema esilehele, et kui teil pole VAJADUSEL aega (kasvõi nädalavahetustel, enamasti kliendile võimalikult sobival ajal) uuesti tulla ca 30ks minutiks softivahetusse, siis peaksite valima mõne teise pakkuja. Neid on teisigi alates 50st eurost tuhandeteni välja. Seda enam, et piiritaga on minust hoopis paremaid tegijaid, seal tihti ka tasub tuunimist põhitööna võtta.

Otse loomulikult VÕIB sisalduda ka teatud proovimine (sellest ei tule lisa-rahakulu va "custom tuning" korral, ega ka mootorile kahjusid), sest softi-raua koostöö õnnestub esimesel korral originaalkonditsioonis, korras ja mitteharuldasel mudelil. Nii on see meil alati olnud ja nii see ka jääb.

Lõpuks vabandamisest. Olen seda mõned korrad teinud, eksinud softivalikus, OpenSID-i implementeerimises jne. Tõsi, mitte kunagi mootorile ohtlikul määral, aga D116 puhul ma enda süüd ei tunne. Viisakus peab olema mõlemapoolne. Ta võib oma frustratsiooni ja pettumust väljendada veel kaua, see tema õigus.

Kui keegi veel kardab pettuda, et ei saa oma HARVAESINEVALE autole 100% õiget softi, siis võin julgelt öelda - pöörduge kogenenuma tegija poole või varuge natuke kannatust ja palun ärge vahetage spetsialistiga nõu pidamata rauas mingeid hinnalisemaid juppe, eeldades, et saadud soft on täiuslik, aga raud ikaldab.
sigaelmar
Postitusi: 790
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#357

P Mär 04, 2018 19:11

Kas Crossroad Performance softiga on ka küttekulu langust loota?
Kasutaja avatar
STR
Postitusi: 65
Liitunud: R Juun 06, 2014 10:58
Asukoht:
Auto:
Kontakt:

#358

E Mär 05, 2018 12:14

Isiklikult minu omal ei muutunud kütusekulu (normaalselt sõites). Minek see eest küll :headbang: .
BMW 325i Coupe 92', BMW 316i Compact 94', Saab 9-5 2.3t 00', Škoda Praktik 08'
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne.
Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 139
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#359

T Mär 06, 2018 10:36

Kuidas teil B308-tega kokkupuude on ? Tasuks üle vaadata soft või jätta puutumata ? :)
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2108
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#360

T Mär 06, 2018 10:48

B308 korral pole meil kahjuks suurt midagi teha. Turborõhku sellel mootoril elektrooniliselt juhida ei saa.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6966
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#361

K Mär 07, 2018 11:00

sebastian kirjutas:
T Mär 06, 2018 10:48
B308 korral pole meil kahjuks suurt midagi teha. Turborõhku sellel mootoril elektrooniliselt juhida ei saa.
Ei saa ka mehaaniliselt, kuna üleüldse puudub wastegate.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2034
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht:
Auto:

#362

K Mär 07, 2018 12:17

Trionic kirjutas:
K Mär 07, 2018 11:00
sebastian kirjutas:
T Mär 06, 2018 10:48
B308 korral pole meil kahjuks suurt midagi teha. Turborõhku sellel mootoril elektrooniliselt juhida ei saa.
Ei saa ka mehaaniliselt, kuna üleüldse puudub wastegate.
Nordic oskab ka neid tuunida.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 139
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#363

K Mär 07, 2018 15:12

D116 kirjutas:
K Mär 07, 2018 12:17
Trionic kirjutas:
K Mär 07, 2018 11:00
sebastian kirjutas:
T Mär 06, 2018 10:48
B308 korral pole meil kahjuks suurt midagi teha. Turborõhku sellel mootoril elektrooniliselt juhida ei saa.
Ei saa ka mehaaniliselt, kuna üleüldse puudub wastegate.
Nordic oskab ka neid tuunida.
Nordic on siis see Rootsi firma jah ?
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2034
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht:
Auto:

#364

K Mär 07, 2018 15:16

Marko647 kirjutas:
K Mär 07, 2018 15:12
D116 kirjutas:
K Mär 07, 2018 12:17
Trionic kirjutas:
K Mär 07, 2018 11:00


Ei saa ka mehaaniliselt, kuna üleüldse puudub wastegate.
Nordic oskab ka neid tuunida.
Nordic on siis see Rootsi firma jah ?
Jah.
http://www.nordictuning.com
__In Boost We Trust__
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2196
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn
Auto: Kui naine on lahke siis 9-5 Griffin,
kui Hemi on lahke siis Klassik.

#365

K Mär 07, 2018 15:31

Nordicu lehel pole kirjas 3,0 tuunimise kohta midagi. Selleks on vaja päris palju rauda välja vahetada et õnnestuks mingit muutust saavutada.
wilddog
Saabiklubi liige
Postitusi: 1445
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#366

K Mär 07, 2018 15:48

qdwin kirjutas:
K Mär 07, 2018 15:31
Nordicu lehel pole kirjas 3,0 tuunimise kohta midagi. Selleks on vaja päris palju rauda välja vahetada et õnnestuks mingit muutust saavutada.
http://www.nordictuning.com/%C3%B6vriga ... aab-9-5-v6

250€ aga peab vist ennast kohale vedama vms?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2196
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn
Auto: Kui naine on lahke siis 9-5 Griffin,
kui Hemi on lahke siis Klassik.

#367

K Mär 07, 2018 16:09

Vot siis. Huvitav mida annab 250 euroga teha seal kus raud ei lase midagi teha?
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 2838
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 2,0TiD 10 x2

#368

K Mär 07, 2018 18:21

Huvi pärast panin masina VKM lehele ja tulemus:
Stage 1 Võimsus: 245hp (180kW)

Stage 1 Pöördemoment: 390Nm (288ft-lb)

Võimsuse kasv: 45hp (33kW)

Pöördemomendi kasv: 80Nm (59ft-lb)
wilddog
Saabiklubi liige
Postitusi: 1445
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#369

K Mär 07, 2018 19:31

rantto kirjutas:
K Mär 07, 2018 18:21
Huvi pärast panin masina VKM lehele ja tulemus:
Stage 1 Võimsus: 245hp (180kW)

Stage 1 Pöördemoment: 390Nm (288ft-lb)

Võimsuse kasv: 45hp (33kW)

Pöördemomendi kasv: 80Nm (59ft-lb)
OT: juu siis lükkavad stock aero kone vahele :D
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 139
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#370

K Mär 07, 2018 20:49

180kW oleks päris hea juba, aga miskipärast kahtlen et see väikse vurr vastu peab kui seal midagi tegema hakata :D
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Vasta