ECU tuunimisega asi suht selge, originaal soft loetakse maha ja tehakse sinna muudatusi, siis uuesti peale. "-" peab leidma aega selleks ja kes teeb.
Tuning Box kergesti paigaldatav 10min, iseseisvalt. Kaks korda odavam kui ECU chippimine, ja isegi suuremaid numbreid lubavad kui ECU chippimine (nt. 1.9TiD chipiga ~130kw, BOXiga ~140kw).
Teab keegi ka selle asja miinuseid, võrreldes ECU chippimisega?
Tuning box vs ECU chiptuning
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Tuning box on maha visatud raha, vahet pole mis naad lubavad. Tahad head asja, lase custom soft teha. Teadjad mehed olemas nii Tartus kui Tallinnas. Enda paarile ex diislile lasin Tartus teha ja väga rahul. Hind kuskil 200 tuuris, iga senti väärt.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Palun põhjenda ka. Kas oli kogemusi sarnaste boxidega üldse?Tuning box on maha visatud raha, vahet pole mis naad lubavad.
Tartusse või Tallinnase on vaja veel saada ja poolpäeva oodata, kuni see custom soft kirjutavad peale ja mingit garantiit ka ei anta et on vigadeta. Boxiga asi palju lihtsam, tuleb koju postiga ja paari minutiga peal.
__In Boost We Trust__
Aga telli siis Maptunist Stage 1.
Netist tellid, kaardiga maksad, FedEx toob MapTuneri sulle koju kätte.
Juhe taha ja 1 minutiga soft peale loetud.
Rootsi ühe tuntuima Saabituunija garantii ka olemas.
Netist tellid, kaardiga maksad, FedEx toob MapTuneri sulle koju kätte.
Juhe taha ja 1 minutiga soft peale loetud.
Rootsi ühe tuntuima Saabituunija garantii ka olemas.
Tartusse või Tallinnase on vaja veel saada ja poolpäeva oodata, kuni see custom soft kirjutavad peale ja mingit garantiit ka ei anta et on vigadeta. Boxiga asi palju lihtsam, tuleb koju postiga ja paari minutiga peal.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Box on takisti andurite vahel, mille tulemusena antakse üldjuhul rohkem kütust juurde ja sellega saavutakse see võimsuse kasv.
Softi kohta saad infot siit:
http://www.chip.ee/chiptuning/
Teine võimalus on Six-i poolt pakutud MapTuner.
E:
Minu NG 9-5 +20kw +65nm 350eur
Hirschi soft: +20hp +50nm 1460eur
Softi kohta saad infot siit:
http://www.chip.ee/chiptuning/
Teine võimalus on Six-i poolt pakutud MapTuner.
E:
Minu NG 9-5 +20kw +65nm 350eur
Hirschi soft: +20hp +50nm 1460eur
Mida arvata sellisest kohast nagu http://chiptuningtartu.ee
Täiesti tavaline, kuskilt tellitud failid ja lasevad nad peale s.t Ise keegi seal ettevõttes neid soft ei tee.mait86 kirjutas: ↑T Veebr 20, 2018 13:12 Mida arvata sellisest kohast nagu http://chiptuningtartu.ee
CTS Pärnus teeb sama, kvaliteet ei ole parim, samas asja ajab ära. DPFi ja EGR saab kinni, jõudu saad jubeda suitsuga.
Leppmotorsist pole mu diisel volvo ei enne ega peale softi suitsenud, hind ei olnud ka midagi ulmelist.Pootsman kirjutas: ↑T Veebr 20, 2018 14:50Täiesti tavaline, kuskilt tellitud failid ja lasevad nad peale s.t Ise keegi seal ettevõttes neid soft ei tee.mait86 kirjutas: ↑T Veebr 20, 2018 13:12 Mida arvata sellisest kohast nagu http://chiptuningtartu.ee
CTS Pärnus teeb sama, kvaliteet ei ole parim, samas asja ajab ära. DPFi ja EGR saab kinni, jõudu saad jubeda suitsuga.
Kogenud Aeronaut.
Leppmotors teeb/tegi koostööd VKM-ga, ma siiralt tahaks loota, et nende failid on kvaliteetsemad.9-5LPT kirjutas: ↑T Veebr 20, 2018 15:32Leppmotorsist pole mu diisel volvo ei enne ega peale softi suitsenud, hind ei olnud ka midagi ulmelist.Pootsman kirjutas: ↑T Veebr 20, 2018 14:50Täiesti tavaline, kuskilt tellitud failid ja lasevad nad peale s.t Ise keegi seal ettevõttes neid soft ei tee.mait86 kirjutas: ↑T Veebr 20, 2018 13:12 Mida arvata sellisest kohast nagu http://chiptuningtartu.ee
CTS Pärnus teeb sama, kvaliteet ei ole parim, samas asja ajab ära. DPFi ja EGR saab kinni, jõudu saad jubeda suitsuga.
Kas keegi teab kuidas see maptuni pealelugemine käib? Kust ma juhtme ja tarkvara saan? Ja kas selle tarkvaraga on ka küttekulu langust oodata? Krt see automaatkastiga 184kW Aero on üsna hale tegelikult, kiiruse ja küttekulu näitajad on samad mis algusaastate manuaalkastiga tavalisel 125kW juustulSix kirjutas: ↑N Aug 08, 2013 21:48 Aga telli siis Maptunist Stage 1.
Netist tellid, kaardiga maksad, FedEx toob MapTuneri sulle koju kätte.
Juhe taha ja 1 minutiga soft peale loetud.
Rootsi ühe tuntuima Saabituunija garantii ka olemas.
Tartusse või Tallinnase on vaja veel saada ja poolpäeva oodata, kuni see custom soft kirjutavad peale ja mingit garantiit ka ei anta et on vigadeta. Boxiga asi palju lihtsam, tuleb koju postiga ja paari minutiga peal.
Diisel ja bensiinimootor ikka ju veidi erinevad. Kuid mingit ökonoomiat bensiinimootori puhul oodata on unistus. Kangem soft tähendab rikkamat segu , et detonatsiooni vältida. Ei ole see Maptun muus osas parem kui , et vajalik tarkvara ja installiseadmed saadetakse postipakis kliendile. Samuti vöib T7 purgi saata postiga softikirjutajale kuskohast see siis "mudituna" tagasi tuleb. Paraku aga siis softikirjutaja ei saa kontrolida kulunud raua korral softi toimivust hinnata , mootori töö parameetreid jälgida ja vajalikke muudatusi teha. Kui aga 184 kw hale tundub siis tasub autost köigepealt viga otsida ja ökonoomia söltub tihendist rooli ja juhiistme vahel.
Viga ongi see automaatkast. Ma võrdlesin andmeid kahest erinevast andmebaasist ja mõlemad kinnitasid, et 125kW manuaal on sama kiire kui 184kW automaat.
Ei tohi nii kergekäeliselt oma unistustest loobuda. Mu eelmine Saab oli manuaalkastiga 9-5 Aero ja ma olin selle auto sooritusega (küttekulu ja kiirendus) ÜLIRAHUL.
Nagu enne mainisin, poolteist aastat mul soft peal olnud, null probleemi selle osas ja edasi rebib väga mehiselt.
Kogenud Aeronaut.
Seda me kunagi ka vvs-iga tõdesime, mul oli siis 125kw LPT manuaal ja tal 184kw ATM Aero ja joonelt saab paraku manuaal palju kiiremini minema, eks kuskil suurematel kiirustel pannakse see ca 60kw paremus maksma
Kogenud Aeronaut.
Leppmotors on VKM AMETLIK partner ja esindaja Tartus, seega kvaliteedis seal allahindlust ei tehat!
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.