Hübriid turbo TTiD-le

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#1

N Jaan 24, 2019 15:45

Teoreetiline küsimus, mis arvate hübriid turbodest ?
Kerge mõte on proovida välja kangutada rohkem jõudu oma TTiD mootorist, kui ma ta kokku tagasi lappan kevadeks. Plaanis on suurem intercooler, täpset mudelit ei tea veel, ilmselt suurem dp. Plokikaant otsin kõvemast materialist ja edasine juba paistab.
DPF on läinud juba, EGR mõtlen veel, kas tasub seoses võimalike direktiivide muutusega.
:drive: Diisel lennuk
Pilt
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#2

N Jaan 24, 2019 23:33

Siit ehk inspiratsiooni.
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#3

R Jaan 25, 2019 14:08

Rattast 225whp-460wnm saab originaal turbodega Nordicu Stage 2 softiga, sama suudab pakkuda Dion HPT.
Hübriidi kohta tee päring turbomotors.lv või turboservisas.lt, kõike saab küsimus on hinnas...
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#4

R Jaan 25, 2019 15:08

:drive:
Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#5

R Jaan 25, 2019 15:17

chip.ee lubab 168kW mu mootorile ja 500Nm :o
Huvitav palju see kast välja kannatab
:drive: Diisel lennuk
Pilt
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#6

R Jaan 25, 2019 15:35

Kas küsisid pakkumist või vaatasid reklaami?
Marko647 kirjutas:
R Jaan 25, 2019 15:17
chip.ee lubab 168kW mu mootorile ja 500Nm :o
Huvitav palju see kast välja kannatab
:drive:
Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#7

R Jaan 25, 2019 15:47

Vaatasin reklaami seekord :) Valetavad ? :)
:drive: Diisel lennuk
Pilt
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#8

R Jaan 25, 2019 15:59

Aga võta pakkumine. Seal siis näha mis summaga sellised numbrid saadakse.
Marko647 kirjutas:
R Jaan 25, 2019 15:47
Vaatasin reklaami seekord :) Valetavad ? :)
:drive:
marti420
Postitusi: 196
Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
Asukoht:
Auto: EV6
Kontakt:

#9

R Jaan 25, 2019 17:54

Mina sõitsin selle kastiga 230kw ja 590nm, jaanus veel suuremate numbritega.
Ehk muretsemiseks pole põhjust.
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#10

L Jaan 26, 2019 11:25

Marko647 kirjutas:
R Jaan 25, 2019 15:17
chip.ee lubab 168kW mu mootorile ja 500Nm :o
Huvitav palju see kast välja kannatab
Umbes nii palju tuleb küll jah, 156kw ja 490nm näitas dünos sama kataloogi soft, päris tugeva tahmaga.
andres kirjutas:
R Jaan 25, 2019 15:08
Ka siin pakkumine olemas:
http://kcperformance.eu/en/tuningstages ... ors-z19dtr
1849€ "upgrade" turbode eest on krõbe...tulemus ikka pole päris see

Mõni aasta tagasi oli kõige odavam lahendus max HP saamiseks originaal turbode.
1) alates turbodest jäme toru taha viia ( downpipe juures ruumipuudus ilmselt üle 2.5" -2.75" sinna ei võimalda)
2) soft tellida DION HPT käest ja ise peale lugeda.
3) suur hiina cooler, pole väga palju ruumi, leiutamist jagub või do88



https://www.en.nordictuningdalarna.com/trimning
Saab 9-3SS/SC 1.9TTiD 180hp= Stage2 250hp 500nm.
Nordic Tuningu Instagram lehelt leiad pilte dünograafikutest 225-230hp rattast on saadud stage 2 softiga
Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#11

L Jaan 26, 2019 13:49

andres kirjutas:
R Jaan 25, 2019 15:59
Aga võta pakkumine. Seal siis näha mis summaga sellised numbrid saadakse.
Marko647 kirjutas:
R Jaan 25, 2019 15:47
Vaatasin reklaami seekord :) Valetavad ? :)
Küsisin, 200 küsivad selle töö eest ;)
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#12

L Jaan 26, 2019 13:52

Pootsman kirjutas:
L Jaan 26, 2019 11:25
Marko647 kirjutas:
R Jaan 25, 2019 15:17
chip.ee lubab 168kW mu mootorile ja 500Nm :o
Huvitav palju see kast välja kannatab
Umbes nii palju tuleb küll jah, 156kw ja 490nm näitas dünos sama kataloogi soft, päris tugeva tahmaga.
andres kirjutas:
R Jaan 25, 2019 15:08
Ka siin pakkumine olemas:
http://kcperformance.eu/en/tuningstages ... ors-z19dtr
1849€ "upgrade" turbode eest on krõbe...tulemus ikka pole päris see

Mõni aasta tagasi oli kõige odavam lahendus max HP saamiseks originaal turbode.
1) alates turbodest jäme toru taha viia ( downpipe juures ruumipuudus ilmselt üle 2.5" -2.75" sinna ei võimalda)
2) soft tellida DION HPT käest ja ise peale lugeda.
3) suur hiina cooler, pole väga palju ruumi, leiutamist jagub või do88



https://www.en.nordictuningdalarna.com/trimning
Saab 9-3SS/SC 1.9TTiD 180hp= Stage2 250hp 500nm.
Nordic Tuningu Instagram lehelt leiad pilte dünograafikutest 225-230hp rattast on saadud stage 2 softiga
Kuidas selle Dion vennaga ühendust saab?
:drive: Diisel lennuk
Pilt
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#13

L Jaan 26, 2019 14:40

Ainult natukene googlet kasutades: :wise:

http://dionhpt.nl/contact/
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#14

L Jaan 26, 2019 14:46

9-5LPT kirjutas:
L Jaan 26, 2019 14:40
Ainult natukene googlet kasutades: :wise:

http://dionhpt.nl/contact/
Lol :lol: mul tuli ainult Celine Dioni vasted, tunnen end väga saamatuna hetkel :conf:
:drive: Diisel lennuk
Pilt
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#15

L Jaan 26, 2019 15:22

Mul tulid ka esimesel katsel, võtmesõna on “tuning” :beer:
Kogenud Aeronaut. :drive:
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#16

L Jaan 26, 2019 20:21

Almighty Facebook, otsi näiteks dionhpt saab tuning või dion hillebrink.
Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#17

E Jaan 28, 2019 14:24

Pilt

Pakutakse sellist hübriidi :D
:drive: Diisel lennuk
Pilt
HHenri
Postitusi: 70
Liitunud: E Dets 11, 2017 15:23
Asukoht: Tln
Auto: '11 Saab 9-3 TTiD

#18

T Jaan 07, 2020 22:27

vmaster kirjutas:
N Jaan 24, 2019 23:33
Siit ehk inspiratsiooni.
On keegi uurinud lähemalt mida see NordicTuningu hardware upgrade töö mõttes endast kujutab? Turbo maha, OEM turbiinide asemel uued Borgid 2tk ja turbo peale?

Mis üldse TTID turbo maha-peale hinnanguline töömaht võiks olla? Terve päev?
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#19

K Jaan 08, 2020 8:01

HHenri kirjutas:
T Jaan 07, 2020 22:27
vmaster kirjutas:
N Jaan 24, 2019 23:33
Siit ehk inspiratsiooni.
On keegi uurinud lähemalt mida see NordicTuningu hardware upgrade töö mõttes endast kujutab? Turbo maha, OEM turbiinide asemel uued Borgid 2tk ja turbo peale?

Mis üldse TTID turbo maha-peale hinnanguline töömaht võiks olla? Terve päev?
Ma kahtlen pisut selle jutu tões, et need on hübriidid, mis seal Nordicu lingil on, kuna pöördemoment kukub samamoodi ära nagu OE vurridega? Ja tulemus on selline mida Nordic tõmbab OE vurridega. Vaata Nordicu instagrami lehel pilte, seal on päris mitmeid tehtud 250-260hp peale.

Turbod maha ja peale 3-4h. Päev kulus koos sisselaske eemaldamisega/puhastamisega/Swirli klappide eemaldamisega (eeldab ks pumba eemaldamist ja egr jahuti nihutamist) ja vl. kollektori pooleks murdunud tikkpoldi välja meelitamisega.
HHenri
Postitusi: 70
Liitunud: E Dets 11, 2017 15:23
Asukoht: Tln
Auto: '11 Saab 9-3 TTiD

#20

K Jaan 08, 2020 10:46

Pootsman kirjutas:
K Jaan 08, 2020 8:01
HHenri kirjutas:
T Jaan 07, 2020 22:27
vmaster kirjutas:
N Jaan 24, 2019 23:33
Siit ehk inspiratsiooni.
On keegi uurinud lähemalt mida see NordicTuningu hardware upgrade töö mõttes endast kujutab? Turbo maha, OEM turbiinide asemel uued Borgid 2tk ja turbo peale?

Mis üldse TTID turbo maha-peale hinnanguline töömaht võiks olla? Terve päev?
Ma kahtlen pisut selle jutu tões, et need on hübriidid, mis seal Nordicu lingil on, kuna pöördemoment kukub samamoodi ära nagu OE vurridega? Ja tulemus on selline mida Nordic tõmbab OE vurridega. Vaata Nordicu instagrami lehel pilte, seal on päris mitmeid tehtud 250-260hp peale.

Turbod maha ja peale 3-4h. Päev kulus koos sisselaske eemaldamisega/puhastamisega/Swirli klappide eemaldamisega (eeldab ks pumba eemaldamist ja egr jahuti nihutamist) ja vl. kollektori pooleks murdunud tikkpoldi välja meelitamisega.
Veider jah, et tavaline softi tuning 200-220hp on tavaliselt 480-500Nm ja siis see stage 2 ka 500Nm. Instas vaatasin tehtud jah 250-260 ja väänded 490-500. Kõlab nagu suht peeneks lastakse mootor. Ühel oli do88 intercooler ka veel pandud ja sellel oli 540Nm väänet.

Oleks mingi varuosa auto, mille peal proovida kui keeruline see turbo ja sisselakse kollektori maha ja peale on. Veits olen mõlema juhendeid tutkinud, aga kujutan ette kui oma autol tegema hakkaks, siis adrekas oleks päris laes . Aga noh, saatsin talle päringu kas ta teeks pakkumise st2 rauale. Mõnes lammaris pole teil TTID silma jäänud?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14284
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#21

K Jaan 08, 2020 11:23

Mootori raud kannatab teil selle 250 ilmselt probleemideta... kastid lähevad selle 500 kandis väände peale aga katki... automaat rutem, manuaal natuke hiljem...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#22

K Jaan 08, 2020 11:41

HHenri kirjutas:
K Jaan 08, 2020 10:46

Veider jah, et tavaline softi tuning 200-220hp on tavaliselt 480-500Nm ja siis see stage 2 ka 500Nm. Instas vaatasin tehtud jah 250-260 ja väänded 490-500. Kõlab nagu suht peeneks lastakse mootor. Ühel oli do88 intercooler ka veel pandud ja sellel oli 540Nm väänet.

Oleks mingi varuosa auto, mille peal proovida kui keeruline see turbo ja sisselakse kollektori maha ja peale on. Veits olen mõlema juhendeid tutkinud, aga kujutan ette kui oma autol tegema hakkaks, siis adrekas oleks päris laes . Aga noh, saatsin talle päringu kas ta teeks pakkumise st2 rauale. Mõnes lammaris pole teil TTID silma jäänud?
Põnev oleks näha palju turborõhk on sellises seades Nordicul ja kui palju musta tagant tuleb. TTID'l sisselaske temp tõuseb päris kiiresti kõrgele, vesimeta ja suur intercooler oleks igati abiks.
HHenri
Postitusi: 70
Liitunud: E Dets 11, 2017 15:23
Asukoht: Tln
Auto: '11 Saab 9-3 TTiD

#23

K Jaan 08, 2020 15:09

Jah ega ei leia ka TTID st2 kasutajate kogemusi, kes oleks kümneid tuh km sõitnud. See käigukast vs 500Nm oleks nt tore rohkem teada. Samas ei tahaks uskuda, et nad lihtsalt peeneks lasevad klientide autod - selline firma poleks 24 aastat vastu pidanud.
Uurin edasi.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#24

N Jaan 09, 2020 7:43

Siinsamas Foorumis on 2x TTiD juppideks
HHenri
Postitusi: 70
Liitunud: E Dets 11, 2017 15:23
Asukoht: Tln
Auto: '11 Saab 9-3 TTiD

#25

N Jaan 09, 2020 13:52

Valesti tõlgendasin seda saabplaneti artiklit, turbo jääb orig jah. Vastas, et selle häälestuse taga on uus intercooler (do88 ilmselt), egr+dpf delete ja uus soft.
Vasta