Saab 93 1998 blow off

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
Sloy123
Postitusi: 3
Liitunud: P Mär 01, 2020 18:06
Asukoht: Tallinn
Auto:

#1

P Mär 01, 2020 18:09

Tere kõigile

Kuna elu esimene saab soetatud ning võhikuna tahaks teie abi auto natukene huvitavamaks tegemisel, oleks huvi paigutada blow off või nii palju kui ma uurinud olen siis ongi arusaamatuks jäänud kas sellel mudelil juba stockis ei ole mingit oma blow offi vahel mida väheke paremaks teha saaks? Aga kui paigutada täiesti uus siis mis selle protsessi juures tähele panema peaks?
Kalista
Postitusi: 188
Liitunud: L Juun 30, 2018 20:01
Asukoht: Stockholm
Auto:

#2

P Mär 01, 2020 22:49

Nii tehakse
FB_IMG_1583095519308.jpg
FB_IMG_1583095519308.jpg (91 KiB) Vaadatud 1286 korda
Kopeerin postitused millest rääkisin Rootsi Fb gruppis. Pange google tõlge. Ma si süvenenud väga sellese aga asjalik info. Ühel uuemal 9-3 oli tehtud stange külje peale võre millest jooksis õhufiltrisse toru, andis ka sama effekti ja ka parem õhuvõtt lisaks. Arvatavasti kõige parem variant. Vastasel juhul kui bow niisama välja suunata siis saabi aju lihtsalt leiab õhulekke ja tuleb veakood. Sellest siis see aretamine. Sinna võid kerge vaevaga t15 turbo paigaldada ja hirch softi lasta flashida. Peaks päris hea saama nii 8-)

Fungerar med alla öppna om dom ä rätt justerade. Det ä bara att dom måste stänga vid motorbroms och tomgång. Ändast öppnas med både vakuumet i slangen och övertrycket i systemet. Så fort övertrycket ä borta ska inte vakuumet i insuget räcka till att ha den öppen. Då fungerar det men öppen dump på alla system. Iaf alla bilar jag haft och provat på. Men då låter dom inte lika mkt och dumpar ändast vid hårt belasting och inte så fort du bara gasar lite å släpper. Pga den då öppnar enbart med vakuumet.

fel, problemet är försvunnen luftmassa, bilen får plötsligt för lite mot vad den har mätt vid luftmassamätaren och kommer därför att gå fett som stryk tills den lyckats förbränna allt extra.

ja å allt töms ju. När den öppnas av övertryck kanske den orkar va öppen från 1.4bar ner till 0,5 bsr. Sen ä ju Rästen kvar å är du uppe i varv som när du växlar kanske du har 5000 varv å då suger den i sig sraxt över 5000 liter luft plus det extra turbon matar på. Å du släpper ut några liter luft. Det märker den inte äns. Trimmade blir är ofta lagda lite fett vid belasting för att inte gå varmt. Annars lustigt att alla mina bilar typ 15-20 st fungerar med öppna dumpar om man justerar dom.

Sätter jag bara i en svart orginal dump å HR den öppen. Nä då funkar det inte
Sloy123
Postitusi: 3
Liitunud: P Mär 01, 2020 18:06
Asukoht: Tallinn
Auto:

#3

E Mär 02, 2020 0:22

Aitäh asjaliku vastuse eest aga google translate tõlgib selle teksti nii vigaselt, et halb hakkab :D , kahjuks jääb see arusaamatuks, üks inimene ütles mulle, et kui bov panna siis läheb segu nii valeks, et autoga asi hapu kohe, kuid ei tea kui vettpidav see jutt on..

Selle toru nii öelda siis lihtsalt paneks õhulugeja kopsikusse ja sealt suunaks stangest välja nö?
Tundub väga huvitav varjant mida pole kunagi teinud :D
hard0
Postitusi: 70
Liitunud: P Okt 08, 2017 16:59
Asukoht: Läänemaa/Tallinn
Auto: Saab 9-3 LPT MY99

#4

E Mär 02, 2020 19:25

Trionic 5 mootorijuhtimisega saab teha - seal ei ole õhukulumõõtjat vaid õhukogus arvutatakse sisselaskekollektori absoluutrõhu kaudu.

Esiteks on vaja ära võtta mootori eest risti läbi jooksev kummilõdvik. Teiseks sulgeda eestpoolt vaadates vasakpoolne ava meelepärase punniga(ma joonistasin CADis mudeli ja 3D printisin PLA-st). Kolmandaks võib retsirkulatsiooniklapile(parempoolne) orgunnida pisikese filtri, et sinna tolm ja sodi vahele ei läheks(stutsi läbimõõt on 25mm, kui õigesti mäletan). Uhkema hääle saamiseks asendada retsirkulatsiooniklapp päris BOV klapiga.

Illustratiivne materjal: https://www.saabcentral.com/threads/diy ... ve.198084/
Sloy123
Postitusi: 3
Liitunud: P Mär 01, 2020 18:06
Asukoht: Tallinn
Auto:

#5

E Mär 02, 2020 22:29

Sai tehtud ja tulemus 5+ , tänud teile

Aeg mõelda nüüd kust jõudu lisa saada, ilmselt panna ülal pool mainitud turbo 8-)
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1010
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#6

E Mär 02, 2020 22:37

Aju soft ümber kirjutada ja t7 turborõhu solenoid panna. Saad juba korraliku jõulisa.
Cr performance tegeleb softidega.
D116
Postitusi: 2064
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#7

T Mär 03, 2020 11:41

__In Boost We Trust__
Vasta