Soovitav on auuto Ecu soft asjatundja poolt vahetada ja kohe toimivus ka järgi proovida. Kasutatud SAAB i "raud" vöib olla kulunud ja siis on softi vahetusest kahju suurem kui kasu. Kogenud tegija näeb mootori tööparameetritest ära kas köik toimib nagu peab vöi on vajadus mingid vead körvaldada , et uus soft mootorit ei rikuks.
Crossroad Performance
Ja keda soovitate ?
Soovitav on auuto Ecu soft asjatundja poolt vahetada ja kohe toimivus ka järgi proovida. Kasutatud SAAB i "raud" vöib olla kulunud ja siis on softi vahetusest kahju suurem kui kasu. Kogenud tegija näeb mootori tööparameetritest ära kas köik toimib nagu peab vöi on vajadus mingid vead körvaldada , et uus soft mootorit ei rikuks.
I-Vaaril hea point. Igasuguseid softe ja häälestusi võib mingitelt kahtlastelt saitidelt leida navaalom. Kindlasti mõni ka töötab. Aga kui kindla peale tahad minna, siis vii mõne tegija kätte, kes näeb samal ajal tööparameetried ja saab vajadusel korrigeerida häälestust. Väga tugevad tegijad Tallinnas on nt ESRacingu tüübid.
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Mina isiklikult olen väga rahul Crossroad Performance softiga. Mu 9000 aero pole elades nii vähe bensiini võtnud ja jõunumbrid pole just ka väiksed- 195 kw ja 450 nm mootorist. Väände jaotab ilusti laiali, et kasti ei lõhuks.
Sai ka kasutatud Sebastiani teenuseid ja kogu kogemusega ülimalt rahul. Küll alles eile sain uue softi peale, kuid naeratus pole näost kadunud kordagi.
Kogu suhtlus meili teel oli ülimalt meeldiv ja hariv, sain soovitusi ja igast lisainfot, et mis mida teeb ning mida vaja oleks teha ja mida me millegi tegemisega võidame.
2003 9-3 SS 1.8t 110kW (150hp) oli algmaterjaliks ning peale said 2006 9-3 SS Aero Denso pihustid ja pihustijuhtmestik. Sebastian keeras turborõhu originaal 0.5 pealt 1.1 peale ning värske jõudlus peaks jääma 160kw (210+hp) kanti. Täpsemad numbrid selguvad, kui ma saan meili peale logid (olin uuest jõudlusest nii elevil, et päris täpselt meelde ei jäänudki). Igatahes madala otsa väänet on VÄGA palju juures võrreldes originaaliga, sest originaal 1.8t on ikka suhteliselt vaevaline liikuma. Maanteekulu pidi ka alla saama, kuid eks see selgub lähiajal, kas see seda ka mõjutab. Lisaks uus soft on vajadusel ka kohe valmis Aero turbot vastu võtma, et saaks veelgi tuntavamat jõukasvu.
Ülimalt meeldiv teenindus ning väga asjalik tegija! Igatahes soovitan! Parimad 100€ mida saab kulutada oma Saabi peale!
Kogu suhtlus meili teel oli ülimalt meeldiv ja hariv, sain soovitusi ja igast lisainfot, et mis mida teeb ning mida vaja oleks teha ja mida me millegi tegemisega võidame.
2003 9-3 SS 1.8t 110kW (150hp) oli algmaterjaliks ning peale said 2006 9-3 SS Aero Denso pihustid ja pihustijuhtmestik. Sebastian keeras turborõhu originaal 0.5 pealt 1.1 peale ning värske jõudlus peaks jääma 160kw (210+hp) kanti. Täpsemad numbrid selguvad, kui ma saan meili peale logid (olin uuest jõudlusest nii elevil, et päris täpselt meelde ei jäänudki). Igatahes madala otsa väänet on VÄGA palju juures võrreldes originaaliga, sest originaal 1.8t on ikka suhteliselt vaevaline liikuma. Maanteekulu pidi ka alla saama, kuid eks see selgub lähiajal, kas see seda ka mõjutab. Lisaks uus soft on vajadusel ka kohe valmis Aero turbot vastu võtma, et saaks veelgi tuntavamat jõukasvu.
Ülimalt meeldiv teenindus ning väga asjalik tegija! Igatahes soovitan! Parimad 100€ mida saab kulutada oma Saabi peale!
Ülerõhku pole vaadanud, aga arvan, et originaalis 0,45 baari. 9-5 korral vaadatakse rohkem tarbitud õhukogust. B235E jaoks originaalis on see maksimaalselt 880mg/c ja tuunitud softil 1150mg/c.
Teoreetiliselt siis 280Nm vs. 370Nm. Palju tuunitud softil rõhku tuleb - mõni tuunitud B235E omanik ehk OpenSID-lt loeb mida "Pdif" või "TBar" (pressure difference) näitab.
Võiksin pakkuda, et pisut üle 1 baari, SID-l siis 1000+.
Seda muidugi juhul, kui õhulekked on minimaalsed, vaakumklapid korras. ECU peab üsna täpset arvestust õhukoguse kohta mis turbost mootorisse surutakse.
Teoreetiliselt siis 280Nm vs. 370Nm. Palju tuunitud softil rõhku tuleb - mõni tuunitud B235E omanik ehk OpenSID-lt loeb mida "Pdif" või "TBar" (pressure difference) näitab.
Võiksin pakkuda, et pisut üle 1 baari, SID-l siis 1000+.
Seda muidugi juhul, kui õhulekked on minimaalsed, vaakumklapid korras. ECU peab üsna täpset arvestust õhukoguse kohta mis turbost mootorisse surutakse.
Värskelt soetatud 9-3 ng 2008a 2.0t sai vähe tummisema softi.
Ei pea vist mainima, et see kuidas see auto end nüüd liigutab on täiesti erinev varasemast.
Minu jaoks oli üllatus kütusekulu, mis isegi parema mineku juures "proovides" oli lõppkokkuvõttes kulu kompu järgi 0.5l/100km väiksem kui varem.
Soovitan kahe käega - väga asjalik ja vastutulelik suhtlus ja töö!
Ei pea vist mainima, et see kuidas see auto end nüüd liigutab on täiesti erinev varasemast.
Minu jaoks oli üllatus kütusekulu, mis isegi parema mineku juures "proovides" oli lõppkokkuvõttes kulu kompu järgi 0.5l/100km väiksem kui varem.
Soovitan kahe käega - väga asjalik ja vastutulelik suhtlus ja töö!