Tere!
Üks proovisõit Aeroga mõius nii halvasti, et nüüd liiguvad peas mõtted kuidas saab 125kw-st Aero.
Oleks huvitatud väikesest infost kuidas, mida ja kas saab teha seda ültse.
Esimese asjana tulid meelde.
1) Turbo
2) ECU
3) Pihustid
On veel midagi?
Käigukastid peaks ka neil erinevad olema? Tugevuses vahe ainult või ülekannetes või mõlemas osas?
Tänud taas kord ette.
9-5 Aero 2.3T 184kw = :head::head:
Saab 9-5 LPT->Aero
Algselt postitas: dohman
Aga nüüd proovi näiteks võrdluseks 162kW Hirschi.
Või siis 200kW Hirsch-Troll
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tsiteerin:
1) Turbo
2) ECU
3) Pihustid
On veel midagi?
Käigukastid peaks ka neil erinevad olema? Tugevuses vahe ainult või ülekannetes või mõlemas osas?
Tegelikult oled õigel teel.Mida täpselt vahetada,sõltub aastakäigust.Turbo igatahes,kas mitsu,või suurem(kas ka parem?).Kasti pole tingimata tarvis vahetada,softi kasti ecu`s võiks küll.Pihustid peaks vastama ecu softile.
Algatuseks soft+turbo,saavutad ca140-170kW,sõltuvalt asjaoludest.
1) Turbo
2) ECU
3) Pihustid
On veel midagi?
Käigukastid peaks ka neil erinevad olema? Tugevuses vahe ainult või ülekannetes või mõlemas osas?
Tegelikult oled õigel teel.Mida täpselt vahetada,sõltub aastakäigust.Turbo igatahes,kas mitsu,või suurem(kas ka parem?).Kasti pole tingimata tarvis vahetada,softi kasti ecu`s võiks küll.Pihustid peaks vastama ecu softile.
Algatuseks soft+turbo,saavutad ca140-170kW,sõltuvalt asjaoludest.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sama on.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Terve masina seisund ja algsed raua-softiversioonid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2294
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Ma ei tahtnud uut teemat tekitada, sest see haakub ilusasti sama pealkirjaga.
Palju läheb maksma 03 aasta aero mootoriremont, kui mootori alumine osa on puruks. Mootoriblokk siis, samuti on segamini sisu, vänt, kolvid jm, mis nende juurde kuuluvad. Loodan mõne pildi saada, et kas tasub taastada või mitte?
Palju läheb maksma 03 aasta aero mootoriremont, kui mootori alumine osa on puruks. Mootoriblokk siis, samuti on segamini sisu, vänt, kolvid jm, mis nende juurde kuuluvad. Loodan mõne pildi saada, et kas tasub taastada või mitte?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14349
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Muretse uus mootor, saad ilmselt odavamalt, kui neid juppe ükshaaval muretsedes. Uuri Fendernetist näiteks sellise mootori hinda. Ehk ka Iisak&Trionic oskavad sulle mingit hinda öelda, on nad ju orgunnind svenssonite juurest sarnast kraami.
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2294
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Olukord on selgunud! Nii hull asi ei ole, üks kolb on katki, arvatavasti siis keps ning see on ära lõhkunud vända. Blokk ise on terve ja teised silindrid ka. Kes sinna sisse nii täpselt näeb, et öelda, mis tegelt läbi on.
Uus mootor antud autole on 25tuh ning seal pidid olema vist sepistatud kolvid sees?
Uus mootor antud autole on 25tuh ning seal pidid olema vist sepistatud kolvid sees?
Kõik üksikult vahetatud jupid peavad olema identsed ülejäänutega(kaal) mis alles jäävad.Algselt postitas: NO FEAR
Olukord on selgunud! Nii hull asi ei ole, üks kolb on katki, arvatavasti siis keps ning see on ära lõhkunud vända. Blokk ise on terve ja teised silindrid ka. Kes sinna sisse nii täpselt näeb, et öelda, mis tegelt läbi on.
Uus mootor antud autole on 25tuh ning seal pidid olema vist sepistatud kolvid sees?
Kui uus on uus? Kas tehase uus või kasutatud uus?
Uus ei saa nii vähe maksta.Sepistatud vänt ja kolvid ise maksavad rohkem.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989