900NG turbo vahetus

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
Sass.
Postitusi: 7
Liitunud: T Aug 23, 2011 12:52
Asukoht:
Auto:

#1

T Aug 23, 2011 13:04

Otsin siis abi, pole ise mitte kuskilt mõtteid/tarkusi leidnud, mis turbot oleks kõige mõtekam paigaldada tehase oma asemele. (2.0t 136kw)
Tähtis on võimalikult vähe ümberehitust. Praeguseks on paigaldatud jahutustorustik, cooler, väljalase , suuremad pihustid, blowoff, nipet näpet veel.
Minu teadmised sel alal on kesised, eeldan, et vaja oleks veel väljalaske kollet ja turbot. Võibolla sobib midagi ka originaalkolde otsa? parandage mind kui eksin, ei tea neid asju nii, aga äkki keegi oskab aidata/soovitada.
Eesmärk on, et jõu numbrid oleks u. 300hp gramm alla gramm peale.
Palun jagagae kogemusi, sest pole ise interneti avarustes tuhnides eriti targemaks saanud.

Aitäh :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

T Aug 23, 2011 15:53

9-5`le mõeldud mitsu sobib sinna ideaalselt.
Sass.
Postitusi: 7
Liitunud: T Aug 23, 2011 12:52
Asukoht:
Auto:

#3

T Aug 23, 2011 15:58

aga jõudlust on tal piisavalt, et siuksed numbrid kätte saada?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14289
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

T Aug 23, 2011 16:00

Mitsule on 300hp ründamine vist pisut liig? Selle jaoks miski "disco potato" (garretti gt28rs) äkki vähe parem. Paraku kaasneb sellega rohkem ümberehitusi (custom downpipe jms). Mitsuga saaks muidugi kõige lihtsamalt vähe juurde väänata, aga 300-t ma küll ei üritaks sellega.

Tegelikult, mis eesmärk sel asjal on? Et lihtsalt oleks või et saaks mingitel võistlustel paugutada? Päris palju eeltööd on tehtud juba seniste ümberehituste näol.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#5

T Aug 23, 2011 16:08

Eks see mitsu lagi seal kuskil on ... suts alla, suts üle 300 ... :) Täpselt konkreetse masina parameetritest sõltuv.

Väljalaske kolle sealmaal veel käib küll .. Ja blow off'i asemel peaks ikka tsirkuleeriv klapp olema :cool:
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#6

T Aug 23, 2011 18:43

2L mootoriga on mitsu piir on jah kusagil 300hp. Kui juba ostmiseks läheb, siis soovitaks midagi veidi suuremat. Kas mitsu -19T või midagi sellist. Jääks pisut hingamisruumi ka sellele loomale. Too blow-off on seal muidugi see kõige olulisem komponent:D
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#7

T Aug 23, 2011 19:04

Mul endal praegu Mitsu ja usu mind, see jääb päris kiiresti väikeseks, sest originaalraud peaks vastu pidama sinna 400 alla.
Regular Saab Guy
saps
Postitusi: 282
Liitunud: R Nov 02, 2007 13:28
Asukoht:
Auto:

#8

T Aug 23, 2011 19:23

Mina sulle üle 250hp Ng peale väga ei soovitakski(ilma LSD kindlasti mitte) Sest isegi osavamad sõitjad ei saa seda jõudu maha alla 100km/h peale seda võid seda täies mahus rakendada. Et asi kestaks võiks teha mootori ja kaane kap. remondi. vahetada kõik lõdvikud ja vaakumvoolikud. cooler sellise koha peale kus see ikka õhku ka peale saaks.
Arvestama pead ka käigukasti, pooltelgede ja vahel ka veovõllide vahetustega- neid ikka läheb kui autoga sõidad
Sass.
Postitusi: 7
Liitunud: T Aug 23, 2011 12:52
Asukoht:
Auto:

#9

T Aug 23, 2011 21:48

eesmärk oleks saada u 300 hp niimoodi et ta kestaks, te olete teadjamad võibolla tõesti peabki selle mitsu liiga pöördesse puhuma, et pole hea, olen täiesti arvestanud sellega, et ilma lsd-ta ei tasu võimsamaks minna ja ise ka esiveolisel eriti seda mõtet ei näe, hiigelsuuri numbreid paugutada, aga eesmärk on ikka pühapäeva sõiduks, vahepeal jalg sirgu lükata. Täiesti teadlik ka muudest kuludest, kaanepoldid ja tihend on samuti plaanis vahetada, ehk siis ka kaan lihvida, no ja võimsal esiveolisel lihtsalt läheb neid pooltelgi nii muu seas. :D
Btw Saps: me oleme ühe küla mehed, :D
Sass.
Postitusi: 7
Liitunud: T Aug 23, 2011 12:52
Asukoht:
Auto:

#10

K Aug 24, 2011 11:39

mõtlesin sügavamalt vahepeal discopotato peale 864eur + käive, kuid saaks odavalt ka mazda 6 mps'i turbo, huvitav kuidas siuke seadeldis peaks seal peal toimetama, teoreetiliselt on tal ju jõudlus suurem kui 9-5e mitsul võimis? peaks olema mingisugune k04 perekonna turbo
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#11

K Aug 24, 2011 12:11

Ei ütleks küll, et 300 hp jõu maha saamine eriline kunst oleks. Pigem saab nalja ja on huvitav:). Muidugi abiks on jäigem vedrustus koos korraliku amordi ja kangete puksidega. Ehk sisuliselt jah, tuleb tervet autod moderniseerida, et sellest naudingut saada.
Aga nii 280 hp juures on mitsuga täiesti ok kulgeda- jõu saad ikka suht madalalt kätte ning raud peaks kah vastu pidama. 20 hp ees v taga ei mängi ju erilist rolli.
Võimsust pole kunagi piisavalt
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#12

K Aug 24, 2011 12:43

Saab maha ka 500hp-d, pole probleemi :cool:
Pigem oluline väändemoment madalamatel pööretel ja seda annab softiga sättida just selliseks nagu vaja. Lõplike hobujõududega pole siin midagi pistmist.

Näide: 500hp = 550Nm @ 6500RPM. Ei ole mingit probleemi 550Nm "maha" panna. Turbo peab muidugi seda lubama, discopotato'st jääb väheks ;)
saps
Postitusi: 282
Liitunud: R Nov 02, 2007 13:28
Asukoht:
Auto:

#13

K Aug 24, 2011 16:09

OT. Kui pühapäeva sõiduk, siis peaksid mu venna sierra 2,9T näinud olema. midagi sellist võid pühapäevaks ehitada- on kaste ja muid pudinaid lademetes saadaval.

LSD-st rääkides siis see maksab üle 1K€ ja linnavahel kulgedes ikka madalat väänet vaja ju, pole sellest 500hp kasu kui seda alles 3nda 4 käiguga kasutada saad. see näide mis top gear oli uue evoga( või subaruga) vist kus pandi joonele mingi võrrimootoriga auto ja sis u. 300hp evo 5nda käiguga 50km/h võidu sõitma ja arva ära kes võitis...

Selline daagsi või minu auto seadistus peaks ok olema küll, millega raud kestab ja on mõistliku hinnaga tehtav ja linna vahel häbisse ei jää:headbang:
eesmärk oleks saada u 300 hp niimoodi et ta kestaks, te olete teadjamad võibolla tõesti peabki selle mitsu liiga pöördesse puhuma, et pole hea, olen täiesti arvestanud sellega, et ilma lsd-ta ei tasu võimsamaks minna ja ise ka esiveolisel eriti seda mõtet ei näe, hiigelsuuri numbreid paugutada, aga eesmärk on ikka pühapäeva sõiduks, vahepeal jalg sirgu lükata. Täiesti teadlik ka muudest kuludest, kaanepoldid ja tihend on samuti plaanis vahetada, ehk siis ka kaan lihvida, no ja võimsal esiveolisel lihtsalt läheb neid pooltelgi nii muu seas. :D
Btw Saps: me oleme ühe küla mehed, :D
Sass.
Postitusi: 7
Liitunud: T Aug 23, 2011 12:52
Asukoht:
Auto:

#14

K Aug 24, 2011 18:17

olen su venna sierrat näinud kül, tõesti on see puhas pühapäeva-pulliauto, aga ei otsi ma siit mingit 500hp-d, ega plaani ka diffrit osta, sest saabil ju vist pole tehasest seda pandudki ja quaife on üpriski hea kopika väärt. Eks näis mis siis saab sellega, midagi peab igastahes vahele väänama, mitte niisama, et oleks vaid siis korralikult tehtud ja kestaks. Eks näis mis saab, kuid muidu palju tehase seades, selle softiga mängida annab? mul on auto väidetavalt chipitud eelmise omaniku poolt, kuid noh kelle sõna palju väärt on seda ei tea, nagu oleks nagu ei ole.
saps
Postitusi: 282
Liitunud: R Nov 02, 2007 13:28
Asukoht:
Auto:

#15

K Aug 24, 2011 22:40

Arvestades seda et said punase 9000 käest ära kiirendustel, mille roolis suht vähe kogenud juht, siis ma arvan et sul vba stage 1 peale krutitud vms. Selle punase düno stendi näitajad olid vist 184hp/496Nm ja muusikat ja matte on seal ka kõvasti.
Aga käi Sebastiani juurest läbi ja vaata, mis sul selle ajuga tehtud on:wise: järsku on ise midagi aretud ja varsti kolvid sulanud:wall:


EDIT 184KW ikka jah, ise arvutasin peas hp -st aga kirja läks kogemata nimodi:red:
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#16

K Aug 24, 2011 22:43

Arvestades seda et said punase 9000 käest ära kiirendustel, mille roolis suht vähe kogenud juht, siis ma arvan et sul vba stage 1 peale krutitud vms. Selle punase düno stendi näitajad olid vist 184hp/496Nm ja muusikat ja matte on seal ka kõvasti.
Aga käi Sebastiani juurest läbi ja vaata, mis sul selle ajuga tehtud on:wise: järsku on ise midagi aretud ja varsti kolvid sulanud:wall:


Kas selline hp ja nm suhe on reaalne ka? Mul peaks olema pea sada hp rohkem ja vääne peaks jääma samasse kanti.
Regular Saab Guy
Sass.
Postitusi: 7
Liitunud: T Aug 23, 2011 12:52
Asukoht:
Auto:

#17

N Aug 25, 2011 12:22

see 184 on ikka kw, ma arvan, kirjaviga
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#18

N Aug 25, 2011 12:29

Arvestades seda et said punase 9000 käest ära kiirendustel, mille roolis suht vähe kogenud juht, siis ma arvan et sul vba stage 1 peale krutitud vms. Selle punase düno stendi näitajad olid vist 184hp/496Nm ja muusikat ja matte on seal ka kõvasti.
Aga käi Sebastiani juurest läbi ja vaata, mis sul selle ajuga tehtud on:wise: järsku on ise midagi aretud ja varsti kolvid sulanud:wall:


Kas selline hp ja nm suhe on reaalne ka? Mul peaks olema pea sada hp rohkem ja vääne peaks jääma samasse kanti.


Me võime ka 150hp ja 500Nm softi teha, kui vaja. Need kaks numbrit ei ole omavahel seoses.:cool:
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#19

N Aug 25, 2011 12:39

Tegelikkuses peaks ikka olema seotud ju- mitte küll üks ühele. KAs pole mitte nii, et nm on nii nimetatud töö ja kw on võimsus. Võimsus on jällegi töö ja aja suhe . Vb ma mäletan ka valesti:D , aga võin ka eksida.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#20

N Aug 25, 2011 12:51

Nm all märgitakse reeglina maksimaalne väändemoment. Vahet pole siis mis pööretel see on. Hobujõud on suurim väändemomendi ja pöörete suhe.

Kumbki number auto mootori tegeliku kiirendusvõime kohta midagi ei ütle.
saps
Postitusi: 282
Liitunud: R Nov 02, 2007 13:28
Asukoht:
Auto:

#21

N Aug 25, 2011 13:11

Aga tee oma kollasest putukast paar pilti ka ja tee oma auto teema ka siia. Näita teistele ka oma kenat NG
Vasta