Turbot kuuldavamaks

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
TP1
Postitusi: 34
Liitunud: N Dets 05, 2013 18:41
Asukoht:
Auto:

#26

R Jaan 10, 2014 19:54

Saab ka BOV-d kasutada, küll aga mõnel juhul ei toimi. Näiteks USA mudelitele üldjuhul ei saa.
Sai loetud mitmeid teemasid ja on saadud väga edukalt tööle. Näiteks üks variant on võtta hyundai genesis 2.0 turbole mõeldud BOV, mida saab üks-ühele meie BPV-ga väljavahetada . Siiamaani on kõik toiminud nagu peab. Viimast varianti proovin varsti ka ise ära:cool:
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#27

L Jaan 11, 2014 0:05

Võta MAF'i pistik tagant ja BOV'itage ... Või .. MAF rõhu poolele peale turbiini ... :)

Edit: Vat ma ei saa aru, milleks seda susinat taga ajada. Pöörake see vaev parem selleks, et masin paremini ja muretumalt edasi käiks. :drink:
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#28

L Jaan 11, 2014 0:26

Sellest ei peagi kõik aru saama, eks mingis vanuses kaob see huvi ära, aga noorematele inimestele ikka meeldib kui auto pilke püüab, olgu see siis välimuse, häälte, blowoffi või kurat teab mille pärast :).
Kogenud Aeronaut. :drive:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#29

L Jaan 11, 2014 0:57

Paigaldage Anti Surge külmkoda ja visake oma bovid ja bypassid minema.
Kasutaja avatar
Martin.V
Postitusi: 259
Liitunud: N Nov 27, 2014 0:45
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 900 ´86
Kontakt:

#30

R Jaan 30, 2015 15:26

Kisun aasta vana teema ülesse ja loodan et te mind nüüd siit tõrvikutega eemale ei peleta...

Kas 05 Aero seediks sellist asja: http://www.urotuning.com/Forge-007-P-Diverter-Valve-p/fmcl007p.htm

Välismaise migni lehega soovitatakse open air filterit ( mul on juba midagi sarnast Pipercrossi filtrina küljes) ja siis sellist diverterit.

Ma isegi ei oska vastata miks ma tahan susistada, ju on noore inimese asi...

Siinkohal küsimus, kas see on Saabile ettesöödetav niimoodi et ta jonnima ei hakkaks ja mingit õhuleket tuvastama ei hakkaks?

Igasugused muud soovitused on ka oodatud, igasuguse parastamise miks vaja jne võib U2U panna. Muu asjalik arutelu oodatud siia ehk on ka peale mind mõni natukene rumalam otsimas infot.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#31

R Jaan 30, 2015 15:44

See ju tavaline kuid läikiv klapp. Ei ole open air ega muud. Mingit susinat ei kaasne...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Martin.V
Postitusi: 259
Liitunud: N Nov 27, 2014 0:45
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 900 ´86
Kontakt:

#32

R Jaan 30, 2015 15:52

See ju tavaline kuid läikiv klapp. Ei ole open air ega muud. Mingit susinat ei kaasne...


Ehk mõni muu mis susistaks vähe rohkem? Info igati teretulnud

Või hoopis, kui nüüd migni hetk lasta uus soft peale... kas on üldse võimalik või mõistliku raha eest kirjutada autole õhu / kütuse väärtused " normaalina " sisse et ta ei läheks BOVi peale hulluks? On see võimalik?

Hunnik lolle variante käin välja ja üritan ka ise targemaks saada
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#33

R Jaan 30, 2015 15:59

Nope.:)

T7 on ehitatud õhutihedaks ja soft võtab open air bov-d kui räiget õhuleket..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Martin.V
Postitusi: 259
Liitunud: N Nov 27, 2014 0:45
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 900 ´86
Kontakt:

#34

R Jaan 30, 2015 16:17

Nope.:)

T7 on ehitatud õhutihedaks ja soft võtab open air bov-d kui räiget õhuleket..:)


Okei, hea et siis külapealt teiste margimeeste juttu kuulda ei võta.

Mida minu tüüpi Aerol kannatab teha, et kuudavamaks saada?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#35

R Jaan 30, 2015 16:41

Pakun, et softid on kusagil "linnuke"..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#36

R Jaan 30, 2015 16:44

UK ja USA saabi omanikud väidavad, et peale selliseid muutusi on turbo kuuldavam

õhuvõtutoru turbost õhulugejasse suurem (king cobra)
http://www.genuinesaab.com/catalog/images/kingcobrakit.jpg

diisli snorkel
http://genuinesaab.com/gallery/albums/95airinlet/IMG_4150_001.sized.jpg

EDIT: vabama väljalaskega muutub ka kuuldavamaks.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#37

R Jaan 30, 2015 17:08

Mida 9-5 üldse ilma klapita teeb? Hakkab avariitama?
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#38

L Jaan 31, 2015 0:05

UK ja USA saabi omanikud väidavad, et peale selliseid muutusi on turbo kuuldavam

õhuvõtutoru turbost õhulugejasse suurem (king cobra)
http://www.genuinesaab.com/catalog/images/kingcobrakit.jpg

diisli snorkel
http://genuinesaab.com/gallery/albums/95airinlet/IMG_4150_001.sized.jpg

EDIT: vabama väljalaskega muutub ka kuuldavamaks.



Mul on nii vabam väljalase, king cobra ja ka diesel snorkel :) Mingi puue vist... väga.. väga valjem stockist ei ole :D
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#39

L Jaan 31, 2015 16:02

Mart, sa peaks lausa video tegema või demoma öises parklas, et kuidas siis ikkagi hääled on, kas on puue või mitte :P


Muidugi ... kuskile Prisma alla parklasse peenestama :D
Võimalik, et turbot väga ei kuule, kuna väljalase joriseb küll rohkem kui stock :conf:
Vasta