Bleeder / MBC ja rõhu sõltuvus välisõhu temperatuurist

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#1

P Nov 06, 2005 22:44

Kodanikud manuaalsete turbo rõhuregulaatorite omanilkud!
Kui palju Teie masinal turbo rõhk sõltub välistemperatuurist? Teatavasti jahe õhk on paremini kokku surutav, panin tähele et õhutemepratuuri tõus viimase reguleerimise aegsest -2st tänase +10'ni langetas turbo rõhku vähemalt 0,3 bar võrra :wall:. Kas tõesti mõjutab 12 kraadine vahe nõnda tõsiselt rõhku? Või peaks ma "süüdistama" MBPC alumiiniumist korpust sissetöötamatuses, kuulialune pind on tavaline puuri 120 kraadine koonus ja tööpind pole veel kuuli kuju omandanud. St. vedru tööpikkus on muutuv.
Tegelik küsimuse põhjus muidugi selles et kas tõesti peab iga 1o kraadise muutuse puhul nii rängalt vedru pingsust reguleerima?


To Trionic: Ei ole siin midagi tegemist kanagripi mutanteerunud Saabigripi tüvega!
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#2

E Nov 07, 2005 1:46

Sõltub! (Mitte-)uskudes oma Autogauge seierit jäi suvel soojaga rõhk kuni 1,3bar kanti ja ei mingit cut-offi. Nüüd u. 7-kraadise välistemperatuuriga olen paar korda "pea esiklaasis" olnud :mad:, kui seier kisub 1,5bar peale. Seda siis 3-nda käiguga. 2.käik niikuinii paneb rehvid libisema ja nad ei haaku teega niivõrd, et asi üldse 1,3bar ületaks.
Ma arvan, et see pole lihtsa bleederi ja MBC erinevus või eripära, aga sisse surutava õhu temperatuur, mis trikke teeb. Kui sinu MBC-l võiks oletada vedru omaduste muutumist vastavalt temperatuurile, siis minu bleederi väljalaskedüüsi läbimõõt vaevalt et muutub. Ja nõme on see, et defender (kui see küljes oleks) lubaks rõhul minna ohtlikult kõrgele, kui just ise pingsalt manomeetrit ei jälgi. "Lahja segu" on see kurb-kurb väljend :(.
Vasta