Saab900 2.0 136kw jäärajale.

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
engine
Postitusi: 131
Liitunud: N Nov 12, 2009 7:50
Asukoht:
Auto:

#1

T Jaan 24, 2012 21:58

Tere.Plaan siis sõita eelpool mainitud isendiga jäärada.
Aga madalalt ei ole jäärajale vajalikku minekut.
Oskab keegi öelda mida tuleks teha et oleks jõudu ka madalalt.
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#2

T Jaan 24, 2012 22:14

Mõningasest softinäppimisest võiks kasu olla. http://performance.cr.ee
Peaks saama ka nii sättida, et madalatel pööretel väänet juurde tekib. Maksimaalne võimsus ei ole jäärajal ilmselgelt prioriteet.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

T Jaan 24, 2012 22:29

ma arvan, et alusta rehvidest:
continental contiice või nokian hplt7.
ja masin kolast täiesti tühjaks ja kergeks.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
engine
Postitusi: 131
Liitunud: N Nov 12, 2009 7:50
Asukoht:
Auto:

#4

K Jaan 25, 2012 8:51

All korralikud rehvid,tegelikult lausa piigid.
Aga siin foorumis palju juttu mitsu turbost,sai kunagi üks soetatud ,et kas oleks abi selle peale kruvimisest ma mõtlen just madalalt vaja jõudu juurde.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#5

K Jaan 25, 2012 9:09

2. käiguga peaks jõudu piisavalt olema.
Mida suurem turbo seda hiljem ta hakkab tööle ja seda rohkem pöördeid ta tahab
__In Boost We Trust__
saps
Postitusi: 282
Liitunud: R Nov 02, 2007 13:28
Asukoht:
Auto:

#6

K Jaan 25, 2012 16:12

Pane vabalthingava kast siis käigud lühemad, saad ka kiiremini mootori pöördesse:cool:
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#7

K Jaan 25, 2012 16:23

Jää peal loeb ikka kergus ja pidavus ja ning vedu (kahjuks Saabil vähestel mudelistel on 4wd) 136 kw täiesti piisav. Tee auto tühjkaks,istmed välja ,varuratas välja. Pool paagi kütust. Heli välja koos kliima ja muu jamaga. Siis saad auto 100-200kg kergemaks.

Odavam on kergemaks teha kui käigukasti ja turbo vahetamine.

Kui teha siis ette LSD differ.
www.tmuuga.eu
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#8

K Jaan 25, 2012 20:44

Ja härrased enne hurraaga ehitamist võiks lugeda ka tehnilisi tingimusi. Jääraja kohta ma ei tea, aga rahvasprindis-rallis on suht palju tobedaid tehnilisi piiranguid, mida võib ja mida ei või teha. Muidu esitavad kadedad konkurendid protesti ja õigustatud protesti korral läheb palju raha kaotsi.

Aga. Teemasse
Vabalthingava kast, quaife differ, korralikud vedrud/amordid v coiloverid ja shortshifter oleks need asjad, mida peaks esialgu tegema (ja mida võib teha).
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#9

N Veebr 16, 2012 15:37

Naljakas on lugeda kuidagi...
Just seepärast, et tegemist on halva kaalujaotusega ja väga võimsa esiveolisega jäärajale.
Ülitühjaks peab 900 viskama, et tulemust oleks.
ng900 turbost madalamat tõmbavat fööni originaalsettingus......njah
Crossroad OÜ aitab su autole madalalt väänet juurde.
Summuti "vaBastamine kitsaskohtadest" on minu meelest andnud parimaid tulemusi alla 3k rpm buusti tekkimisel.


Ise mõtlen, et on nii palju paremaid toorikuid.
Sent from my Monte Carlo using B236
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1962
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#10

N Veebr 16, 2012 15:43

Viimasel talverallil sõideti NG900-ga välja 2. - 4. koht, niiet saab sõita küll.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#11

N Veebr 16, 2012 16:09

muidugi saab sõita;
ja selle autoga mis talverallil oli on ka selliseid aegu sõidetud, mis teistele ikka püüdmata jäänud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#12

N Veebr 16, 2012 22:46

Minu ebapädeva hinnangu kohaselt, omavad 900 ja 9-3 kahte suurt puudust kähkusõitmise teemal:
1. teljevahe on absoluutselt mitteühilduv teistega (ehk rallidel rööpas teedel ei saa saa rööpas nagu trammiga sõita, vaid teed samapalju tööd kui kopli prostituut, et teel püsida).
2. see auto võib olla nii ala, kui ülejuhtitav. Ja seda paraku üheaegselt. Sai proovitud nii erinevate rehvide, flantside lisamise teel, kui vedrude-amortide vahetusega... paraku ebaõnnestunult.

Kui mul oleks üleliigsed 30keuri ja palju vaba aega, siis võiks üritada.. a seniks on kähkusõitmiseks palju rohkem sobivaid autosid olemas..

kusjuures vana 99 v 900 võiks isegi üritada..
Vasta