Saab 9000 mootori jahutusventilaator
Oma IC vahetuse pilte vaadates tundub, et ei mahu. Kui aga kliimaradika ära kaotad, siis justkui mahuks. Tont teab.
Õigem olekski kliimaradikas nö mootori poole viia, muidu puhub vent läbi selle IC-le sooja õhku.
Pasunad pead ka mujale viima.
Kas ventilaator tagurpidi pingestamist tahab? Teistpidi ta ei mahuks - laiem osa ettepoole suunatuna. Järelikult pead vendi teistpidi tööle panema.
Kas arvad, et ventikast IC ees oleks kasu? Ideeliselt variant "üks vent puhub - teine tõmbab" on küll hea, aga...auto suurema kiiruse juures? Kas sissepuhuv vent ei jääks hoopis takistuseks?
Õigem olekski kliimaradikas nö mootori poole viia, muidu puhub vent läbi selle IC-le sooja õhku.
Pasunad pead ka mujale viima.
Kas ventilaator tagurpidi pingestamist tahab? Teistpidi ta ei mahuks - laiem osa ettepoole suunatuna. Järelikult pead vendi teistpidi tööle panema.
Kas arvad, et ventikast IC ees oleks kasu? Ideeliselt variant "üks vent puhub - teine tõmbab" on küll hea, aga...auto suurema kiiruse juures? Kas sissepuhuv vent ei jääks hoopis takistuseks?
Seistes linnas sooja ilmaga ummikutes vaadates vee temperatuuri näidikut tōuseb temperatuur kōrgele 100'C ja vahel ka üle. Kui natuke sōita langeb 80-90'C ,mōtlesin vōiks proovida kiirendada vee temperatuuri langust ,et üks puhuks ja teine tōmbaks. Aga tekkis sama moodi küsimus ,kas see reaalset ka toimib ja mis juhtub kui kiirus läheb suuremaks. Aerol on sisemine jahutus ventilaator suurem kui tavalisel tonnisel ,muidugi tekib küsimus ,kas väike ja suur suudavad korraga koostööd teha. Samas kui cooleri ees seisab ventilaator on ta jällegi sisemisele takistuseks. Mōtlesin ,et teeks proovi kas reaalset oleks kasu kahest ventilaatorist. Aga ei taha lammutada ,tahaks lihtaslt sinna vahele panna ja kliimat mitte välja visata.
Tahaks ,et tast oleks nii ummikutes kui ka suurtel kiirustel kasu.
Aga kas mittut head asja korraga on vōimalik saada? :)
Paljud suurtel kiirustel muidugi pihustavad vett cooleri peale.
Tahaks ,et tast oleks nii ummikutes kui ka suurtel kiirustel kasu.
Aga kas mittut head asja korraga on vōimalik saada? :)
Paljud suurtel kiirustel muidugi pihustavad vett cooleri peale.
Oleks endalgi põnev teada kuidas toimib.
Mäletamist mööda siiski päris kitsas. Radikaid ei saa ka üksteisele väga lähemale nihutada, kui suuremat kinnituste ümbertegemist ei plaani.
Pealegi on vendi "paks osa" just sellise diameetriga, et see iluvõre taha vabalt justkui ei mahu.
Aga jah...ei oska praegu muud öelda. Endal paksem IC ja ees ruumi vaid cm jagu. Kusjuures kõik radikad praktiliselt üksteise vastu nihutatud.
Läksin raskemat vastupanu teed ja jätsin kliimaradika alles..
Mäletamist mööda siiski päris kitsas. Radikaid ei saa ka üksteisele väga lähemale nihutada, kui suuremat kinnituste ümbertegemist ei plaani.
Pealegi on vendi "paks osa" just sellise diameetriga, et see iluvõre taha vabalt justkui ei mahu.
Aga jah...ei oska praegu muud öelda. Endal paksem IC ja ees ruumi vaid cm jagu. Kusjuures kõik radikad praktiliselt üksteise vastu nihutatud.
Läksin raskemat vastupanu teed ja jätsin kliimaradika alles..