b234 vs b235 mootor
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
234 oleks vist kindlam. Ka paljud 9-5 mehed teevad tonnise ploki peale ümber oma autosid. Samas kannatab ka see 235 üsna palju välja. Näitena võib tuua siin miilisõitudel käinud soomlaste 9-5-e, mis rahumeeli 7-800 obest endast läbi laskis.
Milline sinu siht on?
Milline sinu siht on?
Originaalsisu kohalt B234 kannatab kindlasti rohkem jõudu.
B235 on kolvid tükkmaad õhemad, kipuvad purunema, kui palju üle 300hj läheb.
Soomlaste B235 mootoril ei olnud kindlasti enam originaalkolvid, vähemalt 400+ hobujõu juures mitte.
B235 on kolvid tükkmaad õhemad, kipuvad purunema, kui palju üle 300hj läheb.
Soomlaste B235 mootoril ei olnud kindlasti enam originaalkolvid, vähemalt 400+ hobujõu juures mitte.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Esimene mootor oli küll neil jah üle puuritud ja mingite muude kolbide-kepsudega. Peale selle annihileerumist pisteti täitsa tavaline asemele..:P vistOriginaalsisu kohalt B234 kannatab kindlasti rohkem jõudu.
B235 on kolvid tükkmaad õhemad, kipuvad purunema, kui palju üle 300hj läheb.
Soomlaste B235 mootoril ei olnud kindlasti enam originaalkolvid, vähemalt 400+ hobujõu juures mitte.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Vaata kui palju siin foorumis on nendega probleeme, enamasti just B235. Kuni -94 olid tugevamad mootorit.
Miks just saabi mootor? Ja mis käigukastiga?
BMW 4.4L (540, 740, 840) mootor on parem, tunnistatud mitmeid aastaid aasta mootoriks.
Sarnast asja juba tahtis teha S9K, http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4902
Miks just saabi mootor? Ja mis käigukastiga?
BMW 4.4L (540, 740, 840) mootor on parem, tunnistatud mitmeid aastaid aasta mootoriks.
Sarnast asja juba tahtis teha S9K, http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4902
__In Boost We Trust__
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
S9k projekt oli pisut teistmoodi. Ja las inimene ikka ise otsutstab, mida ta kasutab. See 4.4 bmw mootor on ilmselt 2 korda raskem, kui Saabi oma .. Võibolla on tal tähtis see kaalu teema? Me ju ei tea, mis eesmärki siin taga aetakse.
Eesmärk oleks alguses kuskil 350 hobust, lihtsalt lõbus hobiauto. Kuna bmw v8 on alumiinium plokiga, siis kaal pole väga suureks probleemiks, pigem on seda mootori hind ja manuaal kasti leidmine.
Saabi mootorid on suhtelisel hea hinnaga, ning vähese vaevaga saab palju jõudu kätte. Lisaks sellele tahaks midagi erilist teha.
Kasti osas on erinevaid mõtteid, kui mootor olemas on siis saab alles täpsemaid plaane pidada.
Saabi mootorid on suhtelisel hea hinnaga, ning vähese vaevaga saab palju jõudu kätte. Lisaks sellele tahaks midagi erilist teha.
Kasti osas on erinevaid mõtteid, kui mootor olemas on siis saab alles täpsemaid plaane pidada.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Küber kas sommidel see -800hevosvoima saabil olid kepsid originaalid? Ilmselt ikka vahetatud?????
Praegusel projektikal (200SX S13) on Saabi B204 mootor. Lisaks sain kogu sõitva auto ( 2000a. 9-3OG ) 500 juuroga, millest pool on tagasi saadud juba. Seega kogu komplekt: mootor, turbo, sidur, genitaal, starter, juhtmestik, aju jne jne, kõik 250 juuroga. Hetkel ootan keevitaja järgi, kes keevitaks käigukasti kokku. Siis vahele ja käima.
Saabi mootor on SIGA raske, tõsiselt nagu. Mootori plokk kaalub ulmeliselt. Ja plokikaas on ka väga raske.
Ma siin mõtlen, et milline mootor veel maailmas maksab 250 eurot komplekt ja peab stockis üle 600 hobuse vastu ning tehase aju on programmeeritav? On midagi vastu panna? :D
Soovitangi osta sul komplektne auto, neid siin vahepeal leidub imeodavalt, sealt saad kõik vajaliku ja ülejäänud kas müüd maha või vanametalli või mis iganes. Mootori eest eraldi küsitakse 500.- . Mõni küsib terve sõitva auto eest 500.-
Otsi googlist üht punast E30 bmw-d. Bimmerforums-is oli vist isegi olemas. Sellel on kasutatud bmw käigukasti, siduri koda on pooleldi ära lõigatud ja keevitatud saabi sidurikoja külge. Kahe koja vahele on paigaldatud alumiinium plaat. Selle plaadi külge siis on mõlemad kojad keevitatud. Ehk said aru. Plussid: Kast on originaal kinnitusega, ei mingeid vaheplaate, kasutada saab originaal starterit. Minul on samamoodi tehtud, ma saan isegi kasutada originaal sidurit ja survelaagrit jne. Odav hind. Neid võib lademes osta.
Miinuseid pole :D
Lisaks bmw käigukasti hind. Tavakast maksab olematut raha. Mingi 525 oma näiteks. Meil vist sama kast. Eniveis osad vennad küsivad kasti eest 600 jne, mingi M3 käigukast. Selline mees nagu Jeff01 (Joosep) kes kunagi sõitis E30 3.5 kiirendust, väitis, et neil kastidel pole mitte mingisugust vahet peale selle, et M3 omal on 6 käik lisaks. Sisu pidi sama olema ja vahetatav. Seega milleks maksta üle 6 korra rohkem??? Minul läheb kogu kast koos keevituse jne asjadega maksma mingi 150 juurot ehk, võib olla vähem. Väntvõlli sisse lasin tugilaagri pesa treida. Aga laagri pean uue vaatama, sest pildi järgi tellisin tobeda laagri, sisemine saale käib välja ja laager on lahtine, igasugune kräpp läheb nõelte vahele nii.
Praegusel projektikal (200SX S13) on Saabi B204 mootor. Lisaks sain kogu sõitva auto ( 2000a. 9-3OG ) 500 juuroga, millest pool on tagasi saadud juba. Seega kogu komplekt: mootor, turbo, sidur, genitaal, starter, juhtmestik, aju jne jne, kõik 250 juuroga. Hetkel ootan keevitaja järgi, kes keevitaks käigukasti kokku. Siis vahele ja käima.
Saabi mootor on SIGA raske, tõsiselt nagu. Mootori plokk kaalub ulmeliselt. Ja plokikaas on ka väga raske.
Ma siin mõtlen, et milline mootor veel maailmas maksab 250 eurot komplekt ja peab stockis üle 600 hobuse vastu ning tehase aju on programmeeritav? On midagi vastu panna? :D
Soovitangi osta sul komplektne auto, neid siin vahepeal leidub imeodavalt, sealt saad kõik vajaliku ja ülejäänud kas müüd maha või vanametalli või mis iganes. Mootori eest eraldi küsitakse 500.- . Mõni küsib terve sõitva auto eest 500.-
Otsi googlist üht punast E30 bmw-d. Bimmerforums-is oli vist isegi olemas. Sellel on kasutatud bmw käigukasti, siduri koda on pooleldi ära lõigatud ja keevitatud saabi sidurikoja külge. Kahe koja vahele on paigaldatud alumiinium plaat. Selle plaadi külge siis on mõlemad kojad keevitatud. Ehk said aru. Plussid: Kast on originaal kinnitusega, ei mingeid vaheplaate, kasutada saab originaal starterit. Minul on samamoodi tehtud, ma saan isegi kasutada originaal sidurit ja survelaagrit jne. Odav hind. Neid võib lademes osta.
Miinuseid pole :D
Lisaks bmw käigukasti hind. Tavakast maksab olematut raha. Mingi 525 oma näiteks. Meil vist sama kast. Eniveis osad vennad küsivad kasti eest 600 jne, mingi M3 käigukast. Selline mees nagu Jeff01 (Joosep) kes kunagi sõitis E30 3.5 kiirendust, väitis, et neil kastidel pole mitte mingisugust vahet peale selle, et M3 omal on 6 käik lisaks. Sisu pidi sama olema ja vahetatav. Seega milleks maksta üle 6 korra rohkem??? Minul läheb kogu kast koos keevituse jne asjadega maksma mingi 150 juurot ehk, võib olla vähem. Väntvõlli sisse lasin tugilaagri pesa treida. Aga laagri pean uue vaatama, sest pildi järgi tellisin tobeda laagri, sisemine saale käib välja ja laager on lahtine, igasugune kräpp läheb nõelte vahele nii.
Olen kuskil netiavarustes kohanud Saabi mootori ja miski tagaveolise GM-i auto käigukasti kooslust (võis olla nt Opel Omega...). Kui õigesti mäletan, siis sobisid üks-ühele, hetkel pole seda lingi enam käepärast.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson