kuidas saab lisa jõudu 3.0 turbole?
no välja ei tohiks ta ikka surra ju kui gaasi maha lased, vahet ei ole ju kuidas summuti torud on paigutatud. Oskab keegi öelda, mis põhjustab sellisel autol välja suremist, oskan siis äkki viga otsida.
Mis selle ajuga muidu teha annaks?
iseenesest nagu boostib normaalselt ja minek on vägev, kui saaksin sellest välja suremisest lahti siis saaksin ka uurima hakata, kas kütet tuleb piisavalt peale boosti all
Mis selle ajuga muidu teha annaks?
iseenesest nagu boostib normaalselt ja minek on vägev, kui saaksin sellest välja suremisest lahti siis saaksin ka uurima hakata, kas kütet tuleb piisavalt peale boosti all
Tasub ilmselt võtta CR Perfomance meestega ühendust (http://performance.cr.ee/) või Jõujaama ning muu taoliste firmadega ühendust, kes seadistavad aju korralikult ära. Kuna rõhud on erinevad nendel turbodel, siis ilmselt kütusemap'id on kõik paigast ära ja mina sellise kooslusega ei julgeks küll gaasi põhja vajutada. Tulemuseks ilmselt kõver keps või sulanud kolb. Korralik aju seadistus ja saab vähemalt ohutuks.
Regular Saab Guy
Soovitaks panna mingi rõhukella. Originaalis on ülerõhk väga väike ja pole õige seda suvaliselt lakke ajada, kui segutabelid softis on endised.
Mootor hakkab kõrgematel pööretel lahjat segu saama, kuigi tunde järgi on kõvasti võimsam. Järgneb detonatsioon jm koledused, mis lõpevad auguga kolvis/klappides või katkise plokikaane tihendiga.
Siin võib ka see "sureb välja-" probleem olla: rõhk ootamatult kõrgeks, soft proovib kiirelt adapteeruda ja seejärel gaasi maha lastes hakkab midagi piirama.
Miski ju rõhku ei reguleeri, nagu aru saan? Paned selle wastegate'ga umbkaudu paika ja nii jääbki?
Seepärast hea esialgu proovida originaalist "natuke suuremat" ülerõhku. Näiteks 0,4 baari (max.) ja vaadata mida teeb.
Mootor hakkab kõrgematel pööretel lahjat segu saama, kuigi tunde järgi on kõvasti võimsam. Järgneb detonatsioon jm koledused, mis lõpevad auguga kolvis/klappides või katkise plokikaane tihendiga.
Siin võib ka see "sureb välja-" probleem olla: rõhk ootamatult kõrgeks, soft proovib kiirelt adapteeruda ja seejärel gaasi maha lastes hakkab midagi piirama.
Miski ju rõhku ei reguleeri, nagu aru saan? Paned selle wastegate'ga umbkaudu paika ja nii jääbki?
Seepärast hea esialgu proovida originaalist "natuke suuremat" ülerõhku. Näiteks 0,4 baari (max.) ja vaadata mida teeb.
täna võtsin kõik sisselaske torud voolikud maha ja kontrollisin üle, et ega kuskilt katki pole, see tulemust ei andnud, sain ainult asja ilusamini lahendatud aga välja suremine on ikka alles. Kusjuures mootor on külm, siis hoiab pöördeid veidike kõrgemal ja mootor välja ei sure. nagu soojaks läheb hakkab jant peale. See välja suremini oli ka siis kui wastegate koguaeg lahti, ehk siis rõhku polegi
täna võtsin kõik sisselaske torud voolikud maha ja kontrollisin üle, et ega kuskilt katki pole, see tulemust ei andnud, sain ainult asja ilusamini lahendatud aga välja suremine on ikka alles. Kusjuures mootor on külm, siis hoiab pöördeid veidike kõrgemal ja mootor välja ei sure. nagu soojaks läheb hakkab jant peale. See välja suremini oli ka siis kui wastegate koguaeg lahti, ehk siis rõhku polegi
Mingid vaakumvoolikud? Kusagilt imeb ehk lisaõhku pärast gaasi lahti laskmist?
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Väga kuumaks ei lähe kõik see asi sul? Kuum koga on täiesti õhufiltri ees, mis temperatuur on sisselaskes? Panid ikka suurema IC?
Midagi jalle mõnusat tuli foorumisse :thumb: Muidu peale S9K proekti kadumist isegi kuidagi igavaks jai foorum.
Midagi jalle mõnusat tuli foorumisse :thumb: Muidu peale S9K proekti kadumist isegi kuidagi igavaks jai foorum.
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Nordic poisid tegid ka kunagi midagi sarnast.
http://www.youtube.com/watch?v=yU3GcElSQn0
Soomest seda ei näe :freak: , autoriõigused...
__In Boost We Trust__
kõik on originaal peale sisselaske ja väljalaske torustiku ja muidugi turbo.
Mis mootoris reaalselt toimub sellest hetkel andmed puuduvad.
Sellest soojastpeast välja suremisest oleks vaja lahti saada. kõik vaakumid ja lõdvikud on terved ja lekked puuduvad. Mootor hoiab tühikäiku ka kuidagi liiga madalal sooja mootoriga 500-600 rpm
Kas mootori pöördeid on võimalik arvutiga veidike tõsta? kes teeks?
Mis mootoris reaalselt toimub sellest hetkel andmed puuduvad.
Sellest soojastpeast välja suremisest oleks vaja lahti saada. kõik vaakumid ja lõdvikud on terved ja lekked puuduvad. Mootor hoiab tühikäiku ka kuidagi liiga madalal sooja mootoriga 500-600 rpm
Kas mootori pöördeid on võimalik arvutiga veidike tõsta? kes teeks?
Sisselaske temp on raudselt liiga kõrge, kott kuumale kojale on hädavajalik kui turbot allapoole viia ei ole võimalik. Enne pole mõtet üldse muule tähelepanu pöörata.
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Õhufiltrit kuhugi stange ja rattakoopa vahele pole võimalik viia?
Rootslane kagunukas!
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
Volvo diagnostika 1996-2016 autod, FB Volvokodu.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Pildilt vaadates on kasutuses plowoff see võibki olla kurja juur.
Proovi kasutada Bypass süsteemi. gaasi maha löastes tõmbabki õhku läbi plowoffi ja õhulugeja seda ei näe, ning surebki välja.
Proovi kasutada Bypass süsteemi. gaasi maha löastes tõmbabki õhku läbi plowoffi ja õhulugeja seda ei näe, ning surebki välja.
Õhufiltri saaks viia stange sisse kui klaasipesu paak teisele poole ringi tõsta. Downpipe peale tuleb kolle teip ja eks üritan ka siis kuumakoja peale miskit meisterdada. Blowoff on tal ju originaalis küljes. Igatahes sealt kapotialt ma ta leidsin ja teise kohta ka paigutasin
Õhufiltri saaks viia stange sisse kui klaasipesu paak teisele poole ringi tõsta. Downpipe peale tuleb kolle teip ja eks üritan ka siis kuumakoja peale miskit meisterdada. Blowoff on tal ju originaalis küljes. Igatahes sealt kapotialt ma ta leidsin ja teise kohta ka paigutasin
Originaalis peaks olema täiesti tavaline plastikust bypass.
Blow-off oli sinna ilmselt kellegi poolt aretatud.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
tundub õige...
Sul on seal MAF, mitte MAP. Seega auto mõõdab õhu hulka, mitte rõhku. Pannes sinna blowoffii, lased juba korra mõõdetud õhu õue ära ja mootor jääb nälga...tulemuseks puterdamine.
Elementaarsed asjad... Miks peab minusugune diletant sellist asja seletama ...
Võiks ju kindlaks teha, mis asi, miks ja kuidas antud mootorit juhib, enne kui ehitada.
Mul jääb mulje, et Jeremy Clarksonil on õigus... "A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."
Pildilt vaadates on kasutuses plowoff see võibki olla kurja juur.
Proovi kasutada Bypass süsteemi. gaasi maha löastes tõmbabki õhku läbi plowoffi ja õhulugeja seda ei näe, ning surebki välja.
Sul on seal MAF, mitte MAP. Seega auto mõõdab õhu hulka, mitte rõhku. Pannes sinna blowoffii, lased juba korra mõõdetud õhu õue ära ja mootor jääb nälga...tulemuseks puterdamine.
Elementaarsed asjad... Miks peab minusugune diletant sellist asja seletama ...
Võiks ju kindlaks teha, mis asi, miks ja kuidas antud mootorit juhib, enne kui ehitada.
Mul jääb mulje, et Jeremy Clarksonil on õigus... "A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."
blow off ei mõjuta väljasuremist, proovisin ilma selleta. Auto sureb välja ka ilma ülerõhku tekitamata. Kas lambda kaugus ei ole määrav, see ju nüüd oluliselt kaugemal, kuna väljalaske torustik palju pikem.
Samas vahepeal puterdab ka rahulikult sõites hetkeks. Tühikäiku hoiab jube madalal soojast peast nii umbes 700 rpm ja kui veel Drive-i peale panna, siis langeb veelgi. Üritan järgmine nädal arvutionu juures ära käia.
Samas vahepeal puterdab ka rahulikult sõites hetkeks. Tühikäiku hoiab jube madalal soojast peast nii umbes 700 rpm ja kui veel Drive-i peale panna, siis langeb veelgi. Üritan järgmine nädal arvutionu juures ära käia.