kuidas saab lisa jõudu 3.0 turbole?
Kui tahad teha lasta, siis kindlasti saad pädevat abi siit. Eks targemad kommenteerivad, aga kui nüüd õigesti mäletan, siis turboga on see "häda", et see on ainult ühel poolel ehk saab jõudu ainult kolmest silindrist.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
V6 mootoriga ei anna kahjuks midagi teha. Turbo pöörleb seal mootori küljes suhteliselt spontaanselt ja midagi seda juhtimas pole. Teiseks see mootor liialt nõrk, et hakata süütenurgaga ja seguga mängima.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
müü see 3 liitrine maha ja osta 2,3 l.
siis saad jõudu niipalju kui tahad ja oskad kasutada. meie poisid teeks sellise aju, et hoia vaid kinni!:notworthy:
siis saad jõudu niipalju kui tahad ja oskad kasutada. meie poisid teeks sellise aju, et hoia vaid kinni!:notworthy:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ei suuda mina uskuda et selle titeturboga midagi teha saab.
Aga samas on 3l titeturboga Saabiga rajum sõita, kui 2,3 aeroga.
Aga samas on 3l titeturboga Saabiga rajum sõita, kui 2,3 aeroga.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Mis sa tast ikka tuunid, V6 peaks ise mõnus dünaamiline olema.
Mis autodega oled varem sõitnud, kui sulle tundub see V6 3.0 dünaamilisena? Peaaegu 9sec. sajani, võrreldes 9k Aeroga ei mingit dünamikaat.
V6 vale mootor tuunimiseks!
__In Boost We Trust__
Mis sa tast ikka tuunid, V6 peaks ise mõnus dünaamiline olema.
Mis autodega oled varem sõitnud, kui sulle tundub see V6 3.0 dünaamilisena? Peaaegu 9sec. sajani, võrreldes 9k Aeroga ei mingit dünamikaat.
V6 vale mootor tuunimiseks!
Ilmselt siis heas korras olevaga, ma ei tea, kas kõik 3.0 V6 tingimata 9.0 sek. teevad, see on mingi standard või? Aga läheb off topicuks.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Noh, "kerge" ümberehitus ja suur turbo peale. Ega see a-sümmeetriline mingi turbo pole jh.
Kogu see ümberehitamine läheb maksma kaks-kolm korda rohkem kui auto turuväärtus.
__In Boost We Trust__
Mingist fooumist lugesin, et taheti lisada B308E-le suurem turbo ja eraldi BPC klapp mida siis ECU juhiks.
Tegijal jäi aga projekt pooleli, kui selgus, et B308 mootor lihtsalt ei kannata suuremaid rõhke.
Ülerõhku toodab see GT1549 ainult 0,2 baari (base boost antud mootorile, wastegate'i pole) ja parem, kui see nii jääbki.
Tegijal jäi aga projekt pooleli, kui selgus, et B308 mootor lihtsalt ei kannata suuremaid rõhke.
Ülerõhku toodab see GT1549 ainult 0,2 baari (base boost antud mootorile, wastegate'i pole) ja parem, kui see nii jääbki.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Mingist fooumist lugesin, et taheti lisada B308E-le suurem turbo ja eraldi BPC klapp mida siis ECU juhiks.
Tegijal jäi aga projekt pooleli, kui selgus, et B308 mootor lihtsalt ei kannata suuremaid rõhke.
Ülerõhku toodab see GT1549 ainult 0,2 baari (base boost antud mootorile, wastegate'i pole) ja parem, kui see nii jääbki.
Mina seda ei usu.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Mina seda ei usu.
Keegi peab siis proovima.
Äkki ongi nii, et kusagilt jutt liikuma lastud ja kõik nüüd kordavad foorumist-foorumisse nagu papagoid (mina muidugi kaasa arvatud) :cool:
Tehniliselt on siiski veidi tülikas sinna eraldi turbot aretada.
Turbot toidavad seal minu meelest kolme silindri heitgaasid. Võiks järeldada, et suurem turbo jääb hätta kuna turbiini jaoks on gaase vähem, kui 2.0/2.3 mootorite puhul.
Masin "ärkab" hiljem?
Pole ka päris selge, kuidas aju kõike juhtima hakkab..
Vallo. auto, tänu väga põhjalikule tuunimisele, on väga raskeks läinud, seega on ka omaniku vajadus väga põhjendatud. Samas see võimsuse juurdekasv ei anna eriti midagi tuntavat juurde. Pöördmomenti peab kasvatama, kuid siin tuleb esile järgmine probleem - automaat käigukast, mis ei kannata suuremat momenti.
väntvõll, õlipumba majandus, klapid on samad mis Omega 3,0 v6. Nukkvõllid on 2,5/2,6 V6 pealt. Nii et üht-teist peale ploki on ikka veel samad mis Opeli mootorilgi. Isegi vist hammasrihm klappis. Aga selle koha pealt 100% kindel ei ole. Hammasrihma väntvõlli ja nukkvõlli rattad igal juhul sobisid.
kuna mul originaal turbo andis otsad griffinil, siis sai aku pagassi visatud ja sinna auku sobitatud Volvo FL6-e turbo ning wastegate. turbot ajavad ringi ka nüüd kõik 6 silindrit. Mootor töötab ilusti, kuid on üks anomaalia, kui sõita rahulikult on kõik ok aga kui paugutada ja gaas maha lasta, siis kipub välja surema, ehk siis laseb pöörded hirmus madalale korraks, samuti kohapeal gaasitades sureb vahel välja kui gaas maha lasta. Proovisin vahetada trossel klappi 2 korda, kuid tulemust ei andnud. Kellegil ideid?
võiksin ka uuest lahendusest pildi panna aga ei oska seda siia postitada
Ja huvitav kui palju rõhku mootor ja kast taluvad?
võiksin ka uuest lahendusest pildi panna aga ei oska seda siia postitada
Ja huvitav kui palju rõhku mootor ja kast taluvad?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Kast kannatab küll, ilmselt mootor ka... Aga ma olen üsna kindel, et sinu masina mõistus saab otsa selle kompotiga toimetamisel :)
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Selle auto läbisõitu küll ei tea, aga 99.a masinale peaks päris palju jõudu juurde saama, kui kulunud osad uute vastu vahetada.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal